Minäkin kävin lomailemassa muutaman päivän Madridissa ja oli onnistunut reissu. Siinä kaupungissa on sykettä. Se on yksi suuri baarien ja kahviloiden meri.
Yövyin lähellä keskustaa lähellä Tirso de Molinan aukeaa. Madridin keskustassa kaikki tärkeimmät nähtävyydet ovat lähella ja esim. metroa en käyttänyt lainkaan päivittäisiin liikkumisiin. Kävin tärkeimmissä taidemuseoissa. Kuninkaan linnaan en jaksanut jonottaa.
Kannatti käydä
4
1020
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavan kerran kun menet Madridiin,käy ihmeessä kuninkaanlinnassa.Kannattaa käydä syyskuussa,silloin ei enää ole ruuhkaa eikä jonotusta.Ihastuin Madridiin.Olin siellä viikon eikä se todellakaan riittänyt.Madrid ei ollenkaan ollut sellainen meluisa, saastunut kuin suurkaupungista luulisi.Pakko päästä uudelleen.Hotellini oli Emperador ja matkatoimisto Ok matkat.Hotelli oli erittäin hyvä ja palvelu pelasi.Kaikki sujui loistavasti,opas oli ammattinsa osaava.Meitä oli kaksi jotka halusimme flamenco esitykseen,ja kun muut matkalaiset eivät halunneet, niin opas lähti itse meidän seuraksi,todella mukava yllätys.
madrid ois varmasti ihan mielenkiintoinen paikka. Itse menisin sinne ja barcelonaan
- Anonyymi
OIS KIVA ASUU JOSKUS MADRIDISSA
- Anonyymi
OIS KIVA NÄHDÄ JOSKUS MADRID
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798