Minäkin kävin lomailemassa muutaman päivän Madridissa ja oli onnistunut reissu. Siinä kaupungissa on sykettä. Se on yksi suuri baarien ja kahviloiden meri.
Yövyin lähellä keskustaa lähellä Tirso de Molinan aukeaa. Madridin keskustassa kaikki tärkeimmät nähtävyydet ovat lähella ja esim. metroa en käyttänyt lainkaan päivittäisiin liikkumisiin. Kävin tärkeimmissä taidemuseoissa. Kuninkaan linnaan en jaksanut jonottaa.
Kannatti käydä
4
1125
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavan kerran kun menet Madridiin,käy ihmeessä kuninkaanlinnassa.Kannattaa käydä syyskuussa,silloin ei enää ole ruuhkaa eikä jonotusta.Ihastuin Madridiin.Olin siellä viikon eikä se todellakaan riittänyt.Madrid ei ollenkaan ollut sellainen meluisa, saastunut kuin suurkaupungista luulisi.Pakko päästä uudelleen.Hotellini oli Emperador ja matkatoimisto Ok matkat.Hotelli oli erittäin hyvä ja palvelu pelasi.Kaikki sujui loistavasti,opas oli ammattinsa osaava.Meitä oli kaksi jotka halusimme flamenco esitykseen,ja kun muut matkalaiset eivät halunneet, niin opas lähti itse meidän seuraksi,todella mukava yllätys.
madrid ois varmasti ihan mielenkiintoinen paikka. Itse menisin sinne ja barcelonaan
- Anonyymi
OIS KIVA ASUU JOSKUS MADRIDISSA
- Anonyymi
OIS KIVA NÄHDÄ JOSKUS MADRID
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086