Yhdysvaltain velkakirjoja myydään pois urakalla

Abrahamm

Nyt Itiakin myynyt 16,3 miljarsilla, Venäjän ja Kiinan tavoin, kukhan niitä osti ja millä riskillä !?
Jenkit vaan porskuttaa suossa !?

8

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SetelipainoKäviKuumana

      USA:n taloudella on ainutlatuinen valtti eli dollarin maailmanvaluutan asema. Tämän suuren taantuman aikana sen keskuspankki painoi käsittämättömät määrät seteleitä, joka pumpattiin taloutta vahvistamaan. Taaloja näet uppoaa maailmantalouteen vaikka kuinka, joten ne valtavat määrätkään eivät aiheuttanet mitään suurempaa inflaatiota.

      USA:n talous oli romahtamisen partaalla ja se vältettiin tuolla rahan painamisella. Sen tarkkaa määrää ei ole paljastettu, mutta arviot ovat valtavia. Harva edes tietää tuosta massiivisesta rahan pumppamisesta.

    • kekkoskakkonen

      tu kenellekään mitään rahaa jaeta, kaikille jaetaan velkaa taskut täyteen jolla siis pyöritetään tätä maapalloa, ja kun vuosikymmenen lopussa järjestelmä painaa jarrua , niin tuo velka alkaa polttamaan eemelien ja irmelien taskuissa, siitä ei pääse eroon kuin myymällä tavaraa tai maksamalla , mutta tavaramarkkinat hyytyy kuin seinään ja työt hyytyvät myös, velka alkaa taittaa niskaa kyyryyn ja lopuksi otetaan nimi pois ja velat kävelee rautapallon lailla lopun elämää jalassa, vuosikymmenen alussa alkaa uusia seuraavan taantuman alokkaita loikkimaan uteliaina kiiltavien autojen ympärillä ja ylihintaiset betonimonumentit kiinnostaa samoin.
      ahneen tunnistaa siitä että henkilö ei tunnista mikä on tarpeeksi tai mikä on liikaa, jos saadaan satanen sitä ei säästetä vaan se käytetään käsirahana uuteen 2000e velkaan.

      2017 loppuvuonna alkoi alamaki ja jatkunee tonne 2021 jolloin käteinen tekee hyviä ostoksia.

    • Abrahamm

      Olisi hauska tietää ketkä velkakirjoja ostaa, sillä nehän alkaa olla arvottomampia vuosi vuodelta !?
      Suomen markka olisi jo leikattu montakertaa !?
      (Saksa muuten painoi sodanaikana Suomen markkoja,lapissa olleille sotilaillekin )

    • Abrahamm

      Nyt jenkki toimittaja kauppaa kirjallaan kotimaansa hajoamista, Venäjälle, kun kateellinen on !?

    • Abrahamm

      Ei muuta kuin suomen sotaliittolaiset velkakirjoja oastamaan, että aseveli ei pääse luhistumaan !?

    • Abrahamm

      Velkakirjoja voi sanoa jo takkasytykkeeksi, joita persaukinen valtio petoksella ja Juutalais johdolla kauppaa !? Onko Suomesta tullut kopio !?

    • Toveriputin

      Minulle voitte myydä Usa velkakirjanne !
      Maksan niistä heti 50% nimellisarvosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe