Erään miehen ego sen kun kasvaa

Naurankatketakseni

Kun kuvittelee narsismiharhoissaan lukuisten nimen kera mainittujen rakkausviestien olevan itselleen. 😂

20

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksimietit

      Antaa kasvaa vain. Onko hän sinulle jollain lailla sittenkin tärkeä kun mietit tällaisia ja teit aloituksen? Eikö vaikeneminen ole parempi osoitus välinpitämättömyydestäsi?

      • Naurankatketakseni

        No kyllä se hieman ärsyttää katsoa vierestä kun joku kuvittelee jonkun toisen täällä itseään pakkomielteisesti kaipaavan, vaikka se ei ole totta.


      • oletihanpihalla
        Naurankatketakseni kirjoitti:

        No kyllä se hieman ärsyttää katsoa vierestä kun joku kuvittelee jonkun toisen täällä itseään pakkomielteisesti kaipaavan, vaikka se ei ole totta.

        Ethän sinäkään totuutta tiedä:)


      • Naurankatketakseni
        oletihanpihalla kirjoitti:

        Ethän sinäkään totuutta tiedä:)

        Tiedän kyllä täysin varmasti sen, että se kaipaaja ei ole se keneksi ko. mies hänet kuvittelee ja sen, että se on aivan joku muu saman niminen jota täällä kaivataan eikä tämä ko. mies.


      • säälittävyyden.huippu

        Olen havainnut, että se myös tuppautuu väkisin joka keskusteluun väittää olevansa vaikka väinö jos joku väinöä kaipaa, muutenkin tinkaa ja omii kaiken itselleen


      • harhaiselle

        Vaikutat idiootilta.

        Selvästi kirjoitat omista toimintatavoistasi.


      • mörön.ranta
        harhaiselle kirjoitti:

        Vaikutat idiootilta.

        Selvästi kirjoitat omista toimintatavoistasi.

        Kiukustumisesi oli erittäin erittäin ennalta-arvattavaa ;)


      • Naurankatketakseni
        harhaiselle kirjoitti:

        Vaikutat idiootilta.

        Selvästi kirjoitat omista toimintatavoistasi.

        Kun en harrasta mitään palstaikävöintiä eli en kirjoita omista toimintavoistani.


    • Mitä ihmettä, tieteski ne on mulle... ...kaikki :)

    • lähestyäYm

      Niin, jos edes kuvittelisi, sitä saattaisi toimia, elää elämää eritavalla. Mutta kun ei kuvittele liikoja sitä elää yksinäisenä ja kytättynä hautaan asti.

    • terkkariohjaaeteenpäin

      Mietipä viestiäsi ulkopuolisen silmin... ja sinä puhut harhoista. Täällä ei tunnista ketään ja piste!
      Asia ei kuulu minulle mut mielestäni sulla ei pitäis tossa tilassa olla juurikaan aihetta nauruun.
      Ihan toisenlaiset tunnetilat tulee mieleen ainakin itselle...

      • siisSULLA

        niin harhainen siis sinäkin siinä että oikein muka tunnet aloittajan joten olet sitten yksi niistä hannuista jotka ovat samalla tasolla kanssasi.


      • Hetkinen_

        " Sulla ei pitäis tossa tilassa olla juurikaan aihetta nauruun " .!
        Mistä yksikään Hannu voisi tietää kuka ap on, ei siltikään vaikka aloitus kuinka lujaa on kolahtanut. Moukkamaista käytöstä ja aiheetonta syyttämistä ja syyllistämistä.


      • Näyttäisivähän

        Yhdellä jos toisellakin olevan tarvetta poiketa siellä terkkarin juttusilla. Käsittämätöntä solvaamista.


      • Sullemyös

        Hyvää mieltä.


    • vitsi.koko.tyyppi

      Jep ja harhoissaan kirjoittelee itselleen ja luo nikkejä kikkailee sitä sun tätä, varsinainen nettiprinsessa rooli jäi ikuisesti päälle

      • Naurankatketakseni

        Niin kuka tässä nyt oli harhoissa? 😂


      • antero.tero.tero

        Sinä, joka kopsaat toisten nikkejä ja koitat sohlata minkä kerkeät


    • ohanniitäollutkosolti

      näitä minnalta hannulle ja kyllähän nää hannut aika urpoilta vaikuttavat.

      • BirgittaToner

        Pässinpäitä ne on. Ainakin jos on ilman Kerttua. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe