Sivupeilin vilkun polttimon vaihto

Kädetön

Miten avaan Toyota Yaris Hybridin (malli 2017 tai 2016) sivupeilin, jotta saan peilin sisällä olevan vilkun polttimon vaihdettua?

10

7282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xde4rr

Nyt jo lamppu sökönä? Itellä on 2012 Yaris eikä yhtäkään lamppua ole kärähtänyt eikä muutakaan vikaa todettu. Vaadi kaupan purkua ja vaadi uusi ei-maanantai auto, ja lisäksi vittuile myyjille.

• Yaris2012Sol

Mulla kans 2012 Yaris . Jarruvalo toiselta puolelta ja 2 ajovaloa kärähtänyt. Ei vikoja/ruostetta! Ratin turvatyyny vaihdettiin tehtaan piikkiin viime huollon yhteydessä. En ole 50:een vuoteen omistanut näin luotettavaa/viatonta Autoa!

• Anonyymi
        Yaris2012Sol kirjoitti:

Mulla kans 2012 Yaris . Jarruvalo toiselta puolelta ja 2 ajovaloa kärähtänyt. Ei vikoja/ruostetta! Ratin turvatyyny vaihdettiin tehtaan piikkiin viime huollon yhteydessä. En ole 50:een vuoteen omistanut näin luotettavaa/viatonta Autoa!

Tulit sitten kertomaan ettei olisi ruostetta kun puhe on polttimoista.
        No kuule Toyotan omasetä, nämä juttusi huomataan heti valheiksi ja saduiksi, sen verran heikkoja yrityksiä ovat.

• Anonyymi
        Yaris2012Sol kirjoitti:

Ai että ihan ensimmäinen ruosteeton ja vähävikainen Tojosi. onnittelut.

• näitäollut

ei välttämättä poltin vika ,ohjelmointi häiriö yleisempi nyky autoissa jossa can väylä ohjattu systeemi.

• Kädetön

Kiitos vastauksista! Löysin youtubesta videon, jossa tuo polttimon vaihto tehdään. Ja nyt olen sen itse vaihtanut ja uusi toimii. Video löytyy haulla 'How to change mirror indicator, turn signal lamp or bulb in Toyota....'

• Anonyymi

Hei osaako joku sanoa paljonko maksaa noin suunilleen toyota yaris 05 sivupeilin korjaus?

• Anonyymi

Mitä siitä on rikki vai pitääkö vaihtaa koko roska?

• Anonyymi

Toyotan sähköt on perinteisesti tehty halvalla ja siksi polttimot hajoaa kovin usein, pahinta on ajovalojen H7:n palaminen muutaman kuukauden välein.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe