Miten avaan Toyota Yaris Hybridin (malli 2017 tai 2016) sivupeilin, jotta saan peilin sisällä olevan vilkun polttimon vaihdettua?
Sivupeilin vilkun polttimon vaihto
10
7124
Vastaukset
- xde4rr
Nyt jo lamppu sökönä? Itellä on 2012 Yaris eikä yhtäkään lamppua ole kärähtänyt eikä muutakaan vikaa todettu. Vaadi kaupan purkua ja vaadi uusi ei-maanantai auto, ja lisäksi vittuile myyjille.
- Yaris2012Sol
Mulla kans 2012 Yaris . Jarruvalo toiselta puolelta ja 2 ajovaloa kärähtänyt. Ei vikoja/ruostetta! Ratin turvatyyny vaihdettiin tehtaan piikkiin viime huollon yhteydessä. En ole 50:een vuoteen omistanut näin luotettavaa/viatonta Autoa!
- Anonyymi
Yaris2012Sol kirjoitti:
Mulla kans 2012 Yaris . Jarruvalo toiselta puolelta ja 2 ajovaloa kärähtänyt. Ei vikoja/ruostetta! Ratin turvatyyny vaihdettiin tehtaan piikkiin viime huollon yhteydessä. En ole 50:een vuoteen omistanut näin luotettavaa/viatonta Autoa!
Tulit sitten kertomaan ettei olisi ruostetta kun puhe on polttimoista.
No kuule Toyotan omasetä, nämä juttusi huomataan heti valheiksi ja saduiksi, sen verran heikkoja yrityksiä ovat. - Anonyymi
Yaris2012Sol kirjoitti:
Ai että ihan ensimmäinen ruosteeton ja vähävikainen Tojosi. onnittelut.
- näitäollut
ei välttämättä poltin vika ,ohjelmointi häiriö yleisempi nyky autoissa jossa can väylä ohjattu systeemi.
- Kädetön
Kiitos vastauksista! Löysin youtubesta videon, jossa tuo polttimon vaihto tehdään. Ja nyt olen sen itse vaihtanut ja uusi toimii. Video löytyy haulla 'How to change mirror indicator, turn signal lamp or bulb in Toyota....'
- Anonyymi
Hei osaako joku sanoa paljonko maksaa noin suunilleen toyota yaris 05 sivupeilin korjaus?
- Anonyymi
Mitä siitä on rikki vai pitääkö vaihtaa koko roska?
- Anonyymi
Toyotan sähköt on perinteisesti tehty halvalla ja siksi polttimot hajoaa kovin usein, pahinta on ajovalojen H7:n palaminen muutaman kuukauden välein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418