Sivupeilin vilkun polttimon vaihto

Kädetön

Miten avaan Toyota Yaris Hybridin (malli 2017 tai 2016) sivupeilin, jotta saan peilin sisällä olevan vilkun polttimon vaihdettua?

10

8719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xde4rr

Nyt jo lamppu sökönä? Itellä on 2012 Yaris eikä yhtäkään lamppua ole kärähtänyt eikä muutakaan vikaa todettu. Vaadi kaupan purkua ja vaadi uusi ei-maanantai auto, ja lisäksi vittuile myyjille.

• Yaris2012Sol

Mulla kans 2012 Yaris . Jarruvalo toiselta puolelta ja 2 ajovaloa kärähtänyt. Ei vikoja/ruostetta! Ratin turvatyyny vaihdettiin tehtaan piikkiin viime huollon yhteydessä. En ole 50:een vuoteen omistanut näin luotettavaa/viatonta Autoa!

• Anonyymi
        Yaris2012Sol kirjoitti:

Mulla kans 2012 Yaris . Jarruvalo toiselta puolelta ja 2 ajovaloa kärähtänyt. Ei vikoja/ruostetta! Ratin turvatyyny vaihdettiin tehtaan piikkiin viime huollon yhteydessä. En ole 50:een vuoteen omistanut näin luotettavaa/viatonta Autoa!

Tulit sitten kertomaan ettei olisi ruostetta kun puhe on polttimoista.
        No kuule Toyotan omasetä, nämä juttusi huomataan heti valheiksi ja saduiksi, sen verran heikkoja yrityksiä ovat.

• Anonyymi
        Yaris2012Sol kirjoitti:

Ai että ihan ensimmäinen ruosteeton ja vähävikainen Tojosi. onnittelut.

• näitäollut

ei välttämättä poltin vika ,ohjelmointi häiriö yleisempi nyky autoissa jossa can väylä ohjattu systeemi.

• Kädetön

Kiitos vastauksista! Löysin youtubesta videon, jossa tuo polttimon vaihto tehdään. Ja nyt olen sen itse vaihtanut ja uusi toimii. Video löytyy haulla 'How to change mirror indicator, turn signal lamp or bulb in Toyota....'

• Anonyymi

Hei osaako joku sanoa paljonko maksaa noin suunilleen toyota yaris 05 sivupeilin korjaus?

• Anonyymi

Mitä siitä on rikki vai pitääkö vaihtaa koko roska?

• Anonyymi

Toyotan sähköt on perinteisesti tehty halvalla ja siksi polttimot hajoaa kovin usein, pahinta on ajovalojen H7:n palaminen muutaman kuukauden välein.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5520
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      94
      3418
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3309
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2487
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      58
      2382
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1897
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1715
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1146
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      23
      1112
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      111
      1001
    Aihe