hänen kanssaan?
Kohtaaminen
62
2354
Vastaukset
- Koomistakin
Jokainen kohtaamiseni jää aina mielen sopukoihin jonka saan hänen kanssaan viettää välillä vain tuntuu menevän aikoja kun ei nähdä mutta eipä sekään ole horjuttanut mieltäni nautin kohtaamisistamme
- Muistanmelkeinkaikki
Sama kokemus mulla. Nautin suunnattomasti kohtaamisista hänen kanssaan. Vaikka aikaa vähän kulunut, niin silti saa hetkessä hymyn huulille. :)
- Jokaikinenn
mutta ensimmäinen ja pari sellaita kertaa ku hänen tunteensa näkyivät selvästi muita kertoja selkeämmin ja sitten ne kerrat ku katselimme toisiamme tavallista pidempään :)
- Kiinnostaa_
Mitä näit hänen silmistään?
- itseänimyöskin
Kiinnostaa_ kirjoitti:
Mitä näit hänen silmistään?
Sen että hän yritti saada selvää mitä minun päässäni liikkuu ja sen että hän joutui toden teolla hillitsemään itseään ettei olisi pussanut mua ;):)
- Tilaisuusmeni
Mikset ottanut ohjia käsiisi ja pussaamuiskauttanut itse???
- mitähänolistuumannut
Se ois ehkä voinut siinä tilanteessa olla hiukan liikaa ;)
- HänenEhdoillaMennään
21.9.2018 Ip ja alkuiltaa taisi olla. Minulla tallessa jotain josta tiedän päivän. Oli tavallinen työpäivä. Mieleen on jäänyt ne syvät katseet ja sähkö minkä tuntui silloin kropassa kun olemme kahden. Olisi tehnyt mieli tulla lähemmäksi ja koskettaa.
Sen ensimmäisen intensiivisen katseen joskus vielä aiemmin myös muistan. Tulit koneeni viereen, ihan-ihan vähän lähemmäksi mitä usein tullaan. Tuoksuit vaan jotenkin niin oikealle. Sen jälkeen olin sekä myyty että ymmällään mitä tässä nyt tapahtuikaan. Muistan myös monta keskustelua erinäisistä aiheista.
Pieniä, mutta niin suuria hetkiä. En pistäisi pahakseni, vaikka saisimme joskus vielä muistoja kongreettisemmastakin kohtaamisista 😉- BesserwisserP
Se on ihan konkreettinen vaan. Ei g:llä.
- sivistys_kunniaan
Kamalaa katsottavaa, kun suomalaiset eivät osaa enää kirjoittaa.
- ehkäjoskus
En ole vielä kohdannut häntä..
- Kotonani
Suutelu, seksi, hymyt, halit, se kun hän silitti kasvojani, hiuksiani
Se sähkövirta joka kulki lävitseni kun hän puhui tunteistaan minua kohtaan ja kun hän katsoi minua ja suuteli minua
Se kun hän ei meinannut uskoa todeksi sitä että olin siinä hänen sylissään vaan hän kyseli voiko tää olla todellista
Suojelunhalunsa- Toivottavasti.uusiksi
Tää on kuin meikäläisen tilanne. Noin se meni, seuraavaa kertaa ei tiedä.
- Kotonani
Toivottavasti.uusiksi kirjoitti:
Tää on kuin meikäläisen tilanne. Noin se meni, seuraavaa kertaa ei tiedä.
Kertoja oli useampia
- tuttua
Kotonani kirjoitti:
Kertoja oli useampia
Seurustelitteko?
- tarinan.miesosa
Minä olen tuollaisen tarinan toinen puoli, se syli.
- Kotonani
tuttua kirjoitti:
Seurustelitteko?
Kyllä. 2017-2018 tapahtunutta
- Teekahvi
Meitsillä kans oli vaikeuksia uskoa todeks mut se seksi ei oikein sovi tohon mun kuvioon
- Herätitmunintohimo
Kotonani kirjoitti:
Miksi ei enää jatkuisi? Kyllä minun mielestä nyt ollaan jo ohitettu se kaunisteli aika, ja on luontevaa jatkaa villillä, intohimoisella seksillä. Ja yhteydenpidolla. Olisitko valmis siihen?
Kotonani kirjoitti:
2017-2018 minulle ei ole tapahtunut mitään romanttista
enkä ole tapaillut ketään.
- mukavanähdä
Tekis taas mieli kohdata :) ja enemmänkin jutella,kun tuntuu,että ois juteltavaa :)
- kuljettaakummallisiin
Olisi aika arvaamaton tapaaminen jos arvaus-tytön kanssa tapaisimme jossain, kun itsellä tietysti vain mustaa nahkaapäällä ja belgiassa valmistetut LEVIS-farkut (meksikossa tekevät huonoa laatua...
Sitten kuljettaisin tämän gallup-eli-arvaustytön johonkin kummalliseen paikkaan _D- kuljettaakummallisiin
Ei olisi mitään pelättävää vaan sellainen paikka missä monesti itsekin rauhoitun... on internetit ja tietokoneet jne... rauhoituspaikka sinänsä.
- VaikkaNäinkin
Herra on hyvä ja antaa vaan vihjettä missä pitäs olla ja erityisesti kenen.... Ja kannattaa antaa aikaa järjestää, jotta se onnistuu. Aina ei meinaan onnistu noin vaan. Ehkä se herra vois huomenna vihjata alkuillasta, kun ei oo niin kiire kun tänään oli.
- Nainen_muistelee
Mieleen on jäänyt kaksi merkityksellistä ja ikimuistoista kohtaamista/tilannetta.
Ensimmäinen tapahtui jo hieman yli 20 vuotta sitten täysin tuntemattoman ihmisen kohdalla. Katseeni kohtasi miehen katseen ja tunsin miten sydämeni tulvahti täyteen rakkautta tuota tuntematonta ihmistä kohtaan. En ole koskaan muulloin kokenut vastaavaa. Menin kuitenkin niin hämilleni tilanteesta, etten jälkikäteen edes muistanut kunnolla miltä mies näytti. Yhä edelleen välillä etsin ihmisvilinässä tuota katsetta ja sen aiheuttamaa tunnetta.
Toinen kohtaaminen oli exäni kanssa. Suhteemme oli kaikkea muuta kuin helppo, mutta jo ensimmäisen kerran häntä suudellessani tunsin "löytäneeni tieni kotiin". Tuntui, että sieluni tunnisti tutun sielun ja vanhan rakkauden. Uskon, että hänkin tunnisti jonkin selittämättömän tuttuuden, mutta ei varmaankaan samalla tasolla kuin minä itse. Tuo suhde teki minusta sen ihmisen, joka olen tänä päivänä. Ehjä ja kykenevä rakastamaan aidosti. - tytötkuinenkeleit
Minäkin voin mennä nukkumaan jo nyt, kun piti kertoa tuo tärkeä asia tytöille että todellakaan en ymmärrä miten suojelette minua kuin joku suojelusenkeli, mutta niin ei minun välttämättä tarvitsekaan ymmärtää kaikkea.
- kahhvi
jos hän keittäisi kahvit,joisin mielellään :)
- SatuPölvästiSammakko
Jep. Mulla on ämpärillinen toisten pihoilta poimittua kompostiporoa. Saako sen maustaa mullalla, ku sitäki löytyis noin 30 pussillista?
Jormankin Mielestä se on vaan guruille sopiva blandis. ;)
- OmanTienTaablaaja
Taisi olla joulukuussa 2017? Silloin meni itselläkin pupu pöksyyn. Jälkeenpäin nauroin itselleni tilannetta, miten voin olla näin avuton tilanteen edessä? Mietin asiaa moneen kertaan, totesin itselleni, et kyl mä hain katse kontaktia siinä ja yritin jopa hymyillä, mut hänkin aristeli ja osin käänsi selkää "kylkeä" minuun päin, mikä ei ainakaan helpottanut minun mahdollisuuttani lähestyä häntä :(
Hänellä oli koira turvana, minulla vain reppu selässä suojaamassa selustaa. Harmittaa näin jälkeenpäin, oli yllättävä kohtaaminen, vaikka sitä toivoin mielessäni. En osannut yhtään odottaa tätä kohtaamista. - jotainerilaista
Se kerta kun hän yllätten antoi minulle suudelman ja myös lähteissä kompuroi omiin jalkoihinsa ;)
- TuskinHänMuistaa
Liittyy lasten kautta kohtaamisiin, ensimmäinen tapahtuma oli se mistä kaikki alkoi.
- Mieleenjäi
Minulla on hyvässä muistissa tuon kaltainen kohtaaminen. Siitä on kyllä melko kauan aikaa jo kai.
- TuskinHänMuistaa
Mieleenjäi kirjoitti:
Minulla on hyvässä muistissa tuon kaltainen kohtaaminen. Siitä on kyllä melko kauan aikaa jo kai.
Niin ehkä sama ehkä ei. Vuodenaika oli tätä aikaa... On siitä joka tapauksessa jo aikaa...
- Rmk_nainen
Olisko ollut 2013 elokuussa kaupassa. Ensimmäinen ja viimeinen kerta. Miksi haluaisin tavata hänet, kun en edes tunne häntä? En tiedä. Katseessa oli jotain, mikä sai minut hämmentymään ja täysin sanattomaksi.
Tästä keskusteluketjusta päätellen näin käy näköjään muillekin 😄 - Sydänsärkyi
Mulla jää mieleen kaikki ne lyhyet hetket kun törmätään päivästä toiseen. Se miten pahalta tuntuu kun toinen ei pidä minään. Hyväksyn sen kyllä mutta sattuu se silti. On niissä hetkissä joitain paremmin mieleen jääneitä mutta en ala tänne niitä availemaan. Turha unelma, kuollut jo aikoja sitten mahdottomuuteensa. Tunteet vaan ei vielä oo tajunneet kuolla mutta eiköhän ne vielä joskus tästä haalene. Kivun kautta tietysti. Tällä hetkellä mieliala pohjamudissa.
- Repiijakuluttaa
Olisitpa hän. Jos, olet tulkinnut minut väärin.
- ihmetyksenaihe
Miten oot saanu käsityksen, ettei toinen pidä minään?
- Sydänsärkyi
Repiijakuluttaa kirjoitti:
Olisitpa hän. Jos, olet tulkinnut minut väärin.
Olen nainen, ehkä sen huomasikin tekstistä. Kuka nainen, sillä tuskin on väliä. Mutta ei se ihminen täällä ole. Jos olisi, ei ainakaan mun takiani. Korkeintaan nauramassa mulle, en tosin haluaisi uskoa että hän sellaiseen alentuisi vaikka en miellytäkään. Aikuinen mies kuitenkin. Luultavasti ei tiedä koko palstan olemassaolostakaan. :)
- Sydänsärkyi
ihmetyksenaihe kirjoitti:
Miten oot saanu käsityksen, ettei toinen pidä minään?
Ei sitä ole vaikea huomata. Ei vilkaisekaan koskaan. Sitten kun tekemisissä joudutaan olemaa niin käyttäytyy oudosti ja häipyy lähes joka kerta silmänräpäyksessä paikalta. Ennen kuin joku nyt syyttää mua asiasta niin sanon että ikinä en ole mitenkään asiaton ollut häntä kohtaan tai yrittänyt mitään. Vaikka mitä väliä mulle sillä olisi mitä täällä tuntemattomat ajattelee, kun itse tiedän ettei mitään rajoja ole ylitetty...
- ihmetyksenaihe
Ehkä jännittynyt seurassasi?
- Sydänsärkyi
ihmetyksenaihe kirjoitti:
Ehkä jännittynyt seurassasi?
En keksi mitään syytä miksi hermostuisi seurassani paitsi sen että jostain syystä juuri mä olen hänelle vastenmielinen. Sen oon hyväksynyt ja sitä kunnioitan pysymällä sen verran kaukana kuin nyt onnistuu. Kyllä se silti kaihertaa mielessä, että mitä tein väärin kun aiemmin ei käyttäytynyt samalla lailla. :( Uskon että huomasi tunteeni ja siitä inhottui. No jos näin on, niin en sille mitään voinut kun salassa olen pitänyt parhaani mukaan. Silmät sen kai paljastaa jos jokin. Siksi en enää katso jurikaan häneen päin.
- ihmetyksenaihe
Saatan olla samanmoisessa tilanteessa, toisella puolella vaan. Sen verta voin sanoa, etten edes tiedä hänen nimeään.
- Boat
2007 marraskuu ja laivalla.
- Yksjii
Osui ja upposi.
- Niinonnioli
Jokaisessa oli jotain niin oikeaa. Jokaisessa ne suuret tunteet. Yhtäaikaa onni ja ilo ja vahva rakkaudellisuus sekä suru siitä, ettei ehkä koskaan saa toista. Viimeinen hetki kahdestaan jäi viimeiseksi tahtomattani.
- kummallisetvaltuudet
hirvittäviä juttuja tuollaiset kun jos minun joku juttu tai itse jos henkilökohtaisestikin olen paikalla hakemassa jotain "juttua*, sanotaan nyt vaikka ilmapistooliksi, niin samalla jotain kaveria näkemässä: kuka siellä kopistelee? Sanoo isäntä, huomaa jaahas joo tule sisälle vain...
Ihmeellisiä kartoittamattomia paikkoja :D - Lumoutumisia
https://youtu.be/Ps7tVvQHLyo
jo aikaa - Kohtalokas
1. Suu melkein jäi auki ja katse tapitti, hirmuista höpöttämistä hänelle. Hän varmaan ajatteli "ompa sekopää kaveri". (Mutta minkäs voi, kun kolisee)
2. Toisella kertaa jo melkein päästiin asiaa, mutta uskallus hällä ei riittänyt pallien koplottelemiseen.
3. Myöhässä 10 minuuttia ja lievästi sanottuna tuntui ujon oloiselta, ihan kun olisi ollut kiire jonnekkin?
4. Heh heh, seuraavalla kerrallasaan varmaan saan pandan silmät ; D. - Ihanaolet
Kohtaaminen siinä meidän rappukäytävän ulko-ovella. Rakastuin Sinuun ensisilmäyksellä ihana nainen <33
- hitaastijavarmasti
Rentouttava musiikki: Whitesnake - Slow n Easy /superstitious woman.
- Elän_valheessa
Kun viimeisen kerran näin päätin etten ikinä enää halua nähdä sinua. Laitoin välit poikki. Tiedät kyllä miksi. Et hyväksyny että rakastin sinua.
- Elän_valheessa
En kadu sitä koska sinun takia en voi hyväksyä itseni.
- Fiiliksiäkaikesta
Heitä mut tuuleen
Pihamaalle hautaa
Ruusut ja lautaa
Mä en pelkää
Tää oli tässä
Illan hämärässä
Huokaa ja muista mua
Mä en pelkää
Mä en pelkää
Mä en pelkää
Olen siipenä sinussa aina
Sulkapeitteenäsi kahisen
Jalanjälkesi pihalle paina
Kengänpohjassasi rahisen
Meidän patjan painauma
Täynnä meidän rakkautta
Täytä jollain toisella
Hänen anna kulkea
Siitä meidän portista
Heitä mut tuuleen
Pihamaalle hautaa
Ruusut ja lautaa
Mä en pelkää
Tää oli tässä
Illan hämärässä
Huokaa ja muista mua
Mä en pelkää
Mä en pelkää
Mä en pelkää
Pidän sun kädestä
Kun on aikasi lähteä
Pidän sun kädestä
Ja mä oon sun lähellä
Heitä mut tuuleen
Pihamaalle hautaa
Ruusut ja lautaa
Mä en pelkää
Tää oli tässä
Illan hämärässä
Huokaa ja muista mua
Mä en pelkää
Mä en pelkää
Mä en pelkää…
Kaikki on ohi
Ikuisesti
Niin se vaan
On - TRI.THOMSSON
Yksi ruusu on kukkinut sitä sentään ikävöin..
- murhemieli
Ai onks toi yhdistelmä kahdesta eri laulusta:
"Yksi ruusu on kasvanut laaksossa ja se kauniisti kukoistaa. Yksi kulkijapoika on nähnyt sen eikä voi sitä unhoittaa..."
ja
"On suuri sun rantas autius, sitä sentään ikävöin, miten villisorsan valitus soi kaislikossa öin..."
Voi että nää on surullisia lauluja, niin surullisia. Ei ollut mulle mitenkään kommenttisi, en tiedä mistä kyse eikä tarvitsekaan. Kunhan kirjoitin, kun hetken tavasin tota sun tekstiä tajuamatta mikä sen pointti on. No, sit aattelin, että se vois olla tollanen. :) - Kulkijapojalle
Kerran täällä joku vastasi aloitukseeni: "yksi ruusu on kasvanut laaksossa ja se kauniisti kukoistaa, yksi kulkijapoika on nähnyt sen, eikä voi sitä unhoittaa".. Silloin itkin, se meni tunteisiin. En muista oliko se kukaan tohtori Thomsson tai muukaan tohtori.. mutta eräs, jota rakastan, on kulkipoika.
Kaunis tuo On suuri sun rantas autius, oon laulanut sitä tuutulauluna..
Tässä aloituksessa puhuttiin kohtaamisista, olen kohdannut hänet usein, ne olivat usein surua täynnä, usein onnea ja rakkautta tulvillaan.
Kohtaamisiin.
- toivotukset
Niinpä tähän laitan ;)
https://youtu.be/jG9J2IHopFo - ohitetun
Mitä mieleen jääny... no kohtaamattomuus ainakin. Sehän se on jääny mieleen, mitäpä sitä muuta. Kaikesta muusta on turhaa kohkata ohessa.
- IhanEka
Vaikka se ensimäinen. Käsi hänen kädessään ja katseen kohtaaminen!
Olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni - en anonyyminä.
21.9.2018 kului aviomiehen seurassa, ei tietokoneen äärellä jonkun ihastuksen/ihastuneen kanssa, kuten nimimerkillä "HänenEhdoillaanMennään".
Toisin kuin nimimerkillä "Kotonani" minulla EI ole ollut mitään romanttisia kohtaamisia
aikavälillä 2017-2018 enkä ole myöskään tavannut ketään merkittävää ko. aikana.
Muistan sekä nuoruuden rakkauteni ja kihlattuni sekä nykyisen mieheni kohtaamiset oikein hyvin. Samoin, miten tapasin erään pitkähiuksisen miehen joitakin vuosia sitten.
T: Ei-ap., ja keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkillä- Ketääneikiinnostasä
Ketään ei kiinnosta, milloinhan sä tajuat.
- Kohtaaminen
Hauskin ehkä se, kun hän kävi tilassa, jossa olin, mutta jonka tajusin vasta kuukausia myöhemmin ;D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1065775Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1834853- 1213580
- 692733
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul572551On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211983- 341634
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä141303- 101284
- 101242