Hei!
Onko kellään tietoa/kokemusta tällaisesta? Eli olen vaihtamassa asuntoa kaupungin vuokra-asunnosta toiseen. Uusi asunto on tyhjillään ja nykyisessä asunnossani on 1kk irtisanomisaika, eli maksan vielä marraskuun tästä vuokraa. Nyt kaupungin vuokrataloilta vaaditaan, että minun täytyisi vuokrata myös uutta asuntoa viikon verran marraskuun lopusta, koska "sitä ei voi pitää koko kuukautta tyhjillään" ja "päällekkäisyyksiä nyt vaan tulee koska olet muuttamassa tyhjään asuntoon". Voiko he oikeasti vaatia että maksan kahta asuntoa yhtäaikaa? Eihän se minun vikani ole, että kyseinen asunto on tyhjillään.
Kellään kokemusta?
Vuokranantaja vaatii maksamaan kahta asuntoa
mellis88
2
230
Vastaukset
Tietenkin voivat, tuo viikko on vielä todella pieni vaatimus.
- mellis88
No onneksi ei tarvitse tuollaiseen suostua kuitenkaan. Kynikööt muilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845