Iloinen, raisu tyttö kaipaa kirjeystävää

Olen_pieni

raisu, iloinen tyttö Pohjois-Suomesta. En ole koskaan kirjoittanut kirjeitä. Joskus vain lyhyitä korttiviestejä ja WhatsApp -viestejä. Haluaisin kokeilla sähköpostikirjeenvaihtoa, jos löytyisi joku, joka haluaisi kirjoitella minun kanssani.

Harrastan mm. voimistelua, urheilua, tanssia, pianonsoittoa ja viulunsoittoa. Hengailen kavereitten kanssa, liftailen ja seikkailen. Luonnosta ja eräretkeilystä pidän. Luen romanttisia kirjoja. Elokuvia en juurikaan katso. Koulunkäynnistä en oikein pidä.

Keski-suomalaisen perheeni vaikeuksien vuoksi minut on useita vuosia sitten sijoitettu toiseen perheeseen, jossa on melko mukavaa, koska alkoholia ei käytetä eikä kukaan ole väkivaltainen. Sijaisisä ja -äiti kuuntelevat ja ymmärtävät minua, ja uudet sisaruksetkin ovat mukavia ja menestyvät koulussa paremmin kuin minä.

[email protected]

12

713

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkö haet kirjekamua? minua kokeneempaa sinkkumiestä kiinnostaisi kirjoitella ajankuluksi kanssasi [email protected]

• Voisin kirjoitella kanssa jos olet kiinnostunut. Terveisin kokematon aikuinen.

• Siis mitä tarkoitat?

• Mikset

sitten kirjoita hänelle?

• PotkukelkkaRainer

Mietipppä tykönäsi asiaa.

• Olen_pieni

ja raisu tyttö. Kai niin pieni ja mitätön ja niin raisu, ettei kukaan viitsi minulle kirjoittaa. Nyyh... Mutta mikään ADHD en ole.

• Mistä_sinä

haluaisit kirjoitella?

• Mielelläni lukisin kirjeitä, jos joku kirjoittaisi minulle, ja yrittäisin itsekin kirjoittaa.

• Kokeil-

laan.

• Ei tälläkään åpalstalla edes rekisteröityneenä saa näköjään ilmoittaa omaa sähkäpostiosoitettaan. Miten sitten voi saada kirjeystävän?

• Kannattaa käyttää helposti arvattavaa s24 osoitetta.

• Oikea_osoite

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      824
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. Mikä oli vuosi kun tutustuitte?

🤗
      Ikävä
      31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10