Vuosi lähenee loppuaan ja määräaikainen työsuhteeni on päättymässä. Verkot siis heitän veteen ja töitä olisin etsimässä vuoden 2019 alusta.
Töiden suhteen olen hyvin sopeutuva ja ennakkoluuloton...eli töitä saa tarjota melkeinpä alalta kuin alalta.
Eli tälläinen 52- vuotias, nuorekas ja liikunnalliset
elämäntavat omaava, fyysisesti hyväkuntoinen, perusterve ja
kädentaidollisesti pätevä, ahkera, tunnollinen ja pitkäjänteinen, ihmisten kanssa toimeentuleva ja puhuva, mukava ja huumorintajuinen, monipuolisen työ- ja elämänkokemuksen, yrittäjyydestäkin kokemusta omaava osaaja olen.
Siivous- ja laitoshuolto vahva osaamisalue! Monipuolinen teollisuustyökokemus eri aloilta, hyvät IT-taidot ja asiakaspalvelutaidot ja mm. kohtalaiset remontointitaidot.
Minusta saat kyllä luotettavan, hyvän, ahkeran ja omatoimisen työntekijän joka on valmis sitoutumaan pidemmäksi aikaa hyvään työpaikkaan! Elämäntilanne myös sellainen ( sinkku ja lapset aikuisia) että olen vakaan, hyvän työpaikan löytyessä muuttamaan työn perässä vaikka käsivarren Lappiin.
Tarjoa rohkeasti!
Kerron mielelläni enemmän ja CV:n myös voin lähettää!
Minut tavoittaa: [email protected]
Töitä 1.1.2019 alkaen?
Terokoo
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136