sekin meni vorssaaseen kele...
humppilan kirkko
13
467
Vastaukset
- Humppilalainen
Mitä? Mitä tarkoitat? Kerro nyt ihmeessä lisää.
- Suurta
Niinpä, kenenköhän etuja tämäkin ajaa ja kenen motiivit taustalla? Taas viedään kuin pässiä narussa.
- Mitäääh
Mitäs tää uutinen tarkoittaa? On mennyt kokonaan ohi. Onko Humppilan ja Forssan seurakunta yhdistyny vai kuinka? Missä tästä on päätetty ja uutisoitu?
- lehdestäuutiset
Et ole tainnut avata forssan lehteä edes khavilassa tai kirjastossa puoleen vuoteen. muuta ole kirjotettukkaa kun tästä
- Rahastusta
Kuka ny enää Vorssan lehteä lukee, tahi tilaa, perkuleen kallis lehti sisältöön nähden.
- Veronmuksija
Vähän sama kuin Humppilan kunta...
- Oinkoink
Sekä oman pesän likaajien järjenjuoksu.
- Possupipopäässä
Ei ole oman pesän likaamista kun kertoo totuuden...
- Lipsaus
Mistä totuudesta tässäkin ketjussa puhutaan? Vai viittaatko kenties joihinkin muihin keskusteluihin? Hups.
- PiimääHumppilasta
Niin Humppilan kirkkovaltuusto päätti liittyä Forssaan, nyt yrittävät ilmeisesti kumota päätöksen. Normi meininkiä pilassa.
- johtajakin
Ne sit siellä ei osaa mistään päättää jämerästi. Kaikki näyttää epävarmalta hapuilulta
- pim--humut-ja--
Kaikesta huolimatta yhä on muuten kolome tavallisen hyvää asiaa:
Humppilan pimut, pilneesin kirveet ja vorssan vi..ut. - voivoisentään
Mitä? Purkivatko kirkon ja veivät perskules Vorssaan? Kai hautuumaan jättivät rauhaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006