Kun nykyisin laitan jonkun jutun Suomi24 palstoille, niin se tarjoaa käytettäväksi vanhoja aiemmin käyttämiäni otsikoita ja nimimerkkejäni, mihin ne oikein tallentuvat, selaimeen, Suomi24 jään, vai isolle veljelle.
IP pitäisi olla vaihtuva, mokkula kun on käytössä, hatuttaa sellainen tiedonkeruu, miten voisi estää ja poistaa tiedot.
Nimimerkit ja otsikot tallentuu.
hohhoii
2
115
Vastaukset
- ypor
Selain tallentaa ne. Plaraat oman selaimesi yksityisasetuksia, jos ne ne siellä tulisi vastaan, automaattinen täyttö lomakkeille, hauille tjn.
- hohhoii
Juup ihmetyttää vaan se, kun selaushistoriaa poistettaessa poistetaan myös automaattisesti täydennetyt lomaketiedot, mutta vastaan tulee kuitenkin 1-2 vuoden takaisia otsikoita ja nimimerkkejä nimenomaan suomi24 palstoilla, omat sähköpostiosoitteeni kyllä pysyy pois, jos ei uudestaan laiteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945