Miksi ostatte virolaisten tekemiä asuntoja?

MiksiMaksaaPaskasta

Miksi ette vaadi ostajat suomalaisten tekemiä asuntoja,miksi maksaa paskasta työstä järjetöntä ylihintaa? Vuoden vanhat virolaisten tekemät asnnot jo homeessa ja muutakin vikaa yllinkyllin...Kuinka tyhmiä ovat suomalaiset asunnonostajat? Ei voi kuin ihmetellä...Joku asiallinen ja viisas voisi vastata.Älkääkä sanoko ettei ole muka suomalaisilla osaamista tehdä kunnon kämppiä,kyllä on. Älkää ostako näiltä rakennusliikkeiltä asuntoa jos ei ole näyttöä papereissa että on pelkkää suomalaista työvoimaa käytetty.Itse en ainakaan koskaan tule ostamaan asuntoa uutta tai käytettyä jossa on käytetty virolaista halpatyövoimaa apuna.

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.siksi

      Siksi, että virolaiset työntekijät

      - saapuvat työpaikalle ajoissa
      - saapuvat työpaikalle selvin päin
      - omaavat hyvän työmoraalin
      - osaavat hommansa
      - tekevät työnsä loppuun asti ennen kuin häviävät toiselle työmaalle

      Siksi.

    • Virolaiset omaavat suomalaisilta puuttuvan ominaisuuden, eli korkean työmoraalin.

      Itse en koskaan ostaisi suomalaisella työvoimalla rakennetusta rakennuksesta edes varastokoppia.

    • HulluusOnVallannut

      Virolaisia on hirveästi suomea pilaamassa !!!

      Suomeen ei tarvitsisi rakentaa mielettömästi taloja jos maahantunkeutujia ei olisi päästetty suomeen .

      Miksei kaikki voi pysyä OMASSA MAASSAAN ???????????????????????????????????

      • Haans.seA

        Porrrrrrrvari suosii virolaisryssiä VAIN yhdestä syystä:

        Ne tekevät HALAVALLA ja ilman mitään IrtisanomisSUOJAA, jota porrrrrvari yrittää nyt sälyttää myös kohti suomipoikaa !!! Tässä niiden verukkeeksi ja verhoksi keksimässä "työvoimapulassa" !!! Ei porrrrvarilla pulaa ole, kunhan kusevat passskahousuja suoraan silmään ja nämä vielä valheet uskovat !

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14955065/uusi-ennatys-redin-tyomaalla-82-eri-kansallisuutt

        Ja kun Halavalla tehdään, niin HUIPPU-kalliilla myydään matille ja maijjalle. Sillä tavalla tehdään hulppeita voittoja.
        Kun hölömöläiset mitään kysymättä KUPRU-hintaa maksavat !


    • > Miksi ette vaadi ostajat suomalaisten tekemiä asuntoja

      No, lähinnä:
      > miksi maksaa paskasta työstä järjetöntä ylihintaa?

      Päteviä suomalaisiakin on, mutta päteviä virolaisia on enemmän.

    • sanoiKOPmies

      Tosi on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe