Siellä taas HJK:n junttikannatajat yrittivät ottaa mallia suuresta maailmasta tappelua etsien. Jos potkupallo on tappelun syynä, niin jopa on älytöntä. Ilmeisesti tarkoitus on vaan päästä riehumaan. Juntteja olette koko sakki.
Juntit Turussa
3
198
Vastaukset
- 28249
Eivät olleet HJK:n kannattajia vaan uutisointi oli virheellistä.
- Palloilija
Sitten ne oli HIFK kannattajia., tai jotain muita - hesalaisia kuitenkin tai stadilaisia kuten ne itseään tituleeraavat. Kauhulla odotan ensi kautta kun HIFK nousi liigaan. Sen kannattajat riehuvat kaikilla pelipaikkakunnilla. Palloliitto ja muut hesalaiset jalkapallon fanit eivät tee asialle mitään. Toivon todella että mitään vakavaa ei katsomoissa tapahdu. Itse en uskalla katsomoon mennä HJK tai HIFK pelejä katsomaan. Se saattaa olla hengenvaarallista.
- Ajatmuuttuvat
Mä olen käynyt ennn Hifkillä lätkäpeleissä ja siellä oli todella vaarallisia tilanteita jatkuvasti. Hifkin futispeleissä on sen sijaan ollut lämmin ja mukava tunnelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465821Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573155- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112462mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132169- 292131
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151836- 151508
- 1471364
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621205