Siellä taas HJK:n junttikannatajat yrittivät ottaa mallia suuresta maailmasta tappelua etsien. Jos potkupallo on tappelun syynä, niin jopa on älytöntä. Ilmeisesti tarkoitus on vaan päästä riehumaan. Juntteja olette koko sakki.
Juntit Turussa
3
372
Vastaukset
- 28249
Eivät olleet HJK:n kannattajia vaan uutisointi oli virheellistä.
- Palloilija
Sitten ne oli HIFK kannattajia., tai jotain muita - hesalaisia kuitenkin tai stadilaisia kuten ne itseään tituleeraavat. Kauhulla odotan ensi kautta kun HIFK nousi liigaan. Sen kannattajat riehuvat kaikilla pelipaikkakunnilla. Palloliitto ja muut hesalaiset jalkapallon fanit eivät tee asialle mitään. Toivon todella että mitään vakavaa ei katsomoissa tapahdu. Itse en uskalla katsomoon mennä HJK tai HIFK pelejä katsomaan. Se saattaa olla hengenvaarallista.
- Ajatmuuttuvat
Mä olen käynyt ennn Hifkillä lätkäpeleissä ja siellä oli todella vaarallisia tilanteita jatkuvasti. Hifkin futispeleissä on sen sijaan ollut lämmin ja mukava tunnelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472