Siellä taas HJK:n junttikannatajat yrittivät ottaa mallia suuresta maailmasta tappelua etsien. Jos potkupallo on tappelun syynä, niin jopa on älytöntä. Ilmeisesti tarkoitus on vaan päästä riehumaan. Juntteja olette koko sakki.
Juntit Turussa
3
209
Vastaukset
- 28249
Eivät olleet HJK:n kannattajia vaan uutisointi oli virheellistä.
- Palloilija
Sitten ne oli HIFK kannattajia., tai jotain muita - hesalaisia kuitenkin tai stadilaisia kuten ne itseään tituleeraavat. Kauhulla odotan ensi kautta kun HIFK nousi liigaan. Sen kannattajat riehuvat kaikilla pelipaikkakunnilla. Palloliitto ja muut hesalaiset jalkapallon fanit eivät tee asialle mitään. Toivon todella että mitään vakavaa ei katsomoissa tapahdu. Itse en uskalla katsomoon mennä HJK tai HIFK pelejä katsomaan. Se saattaa olla hengenvaarallista.
- Ajatmuuttuvat
Mä olen käynyt ennn Hifkillä lätkäpeleissä ja siellä oli todella vaarallisia tilanteita jatkuvasti. Hifkin futispeleissä on sen sijaan ollut lämmin ja mukava tunnelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892