Löytyykö ketään edellisessä rekryssä valittuja Finnairin CC- koulutuksen aloittavia 2019 vuoden puolella? Itsellä muutto edessä Vantaalle Tampereelta kurssin takia :)
Finnair Cabin Crew 2019
13
752
Vastaukset
- IntCC
olen itse hakemassa ja olisi kiva saada lisä infoa haastattelu prosessista?
- Ne5-19
Juu, millä kurssilla aloitat?
- Taivastakohti
Mä alotan NE 1-19 😊
Joko ootte käyny sen medikaalin ja terveystarkistuksen?- Ne5-19
En vielä... ei oo kuulunut mtn sen tervetuloa-mailin jälkeen. Ehkä ne ei erikseen vahvista, että kurssipaikan vastaanottaminen on ok, vaan ovat sit medikaaliasioista vasta yhteydessä? Miten muilla on menny?
- Taivastakohti
Mä sain vahvistuksen kun erikseen pyysin. Ens viikolla työhöntulotarkistus :)
- Ne5-19
Jes, tsemppii hei! :) Ite täs odotan rikosrekisteriotetta saapuvaksi ulkomailta et sais prosessia eteenpäin.
- Aloittaja111
Itsellä medikaali käytynä ja seuraavaksi työhöntulotarkastus 16.11. Kurssijonot ehti tässä jo vaihtua, kun tuli peruutuspaikka15.1 alkavalle kurssille.
Onko muilla ollut muuten ristiriitaisia ohjeistuksia uniformusovituksen kanssa? Itselle annettiin valintaviestissä ajankohdaksi 12.11-31.12 varata aika, mutta sitten sain itse sovituspaikasta viestiä että ei mahdollista noin aikaisin mennä. - Cabiniines
Moikka!
Itse tulin valituksi viime haussa, mutta aloittelen tammikuussa myös. Varaan medikaalin tuonne kuun vaihteeseen ja sovituksen nyt marraskuun lopulle. Toivottavasti ei ole liian aikaisin... :)
Ovatko muut miettineet noita palkkausasioita, kuinka rahat tulevat riittämään elämiseen? Toki suhteellista kaikki, tiedän. Silti mietityttää...- Ne5
Ottiko ne medikaalista erikseen yhteyttä vai varaanko vaan ite randomisti ajan? (:
- Aloittaja111
Yritin itse laskeskella ja olen tottunut kaupan alan palkkaukseen jotenka ei hirveästi eroa..:) onneksi on kela koulutusjakson ajaksi tukena :D
Innolla kyllä odottelen jo tulevaa kurssia!
Onko muuten tietoa mistään whatsapp/facebook ryhmistä kurssilaisten keskuudessa missä voisi kysellä paremmin?- Kwksjsjs
Ei ole kela tukena. Vai onko?! 😂
- Cabincrewkurssi2018
Kukaan etsimässä kämppistä? :-)
Olisi mukava jakaa asunto läheltä lentokenttää toisen lentoemännän kanssa. Muutto itsellä myös edessä ja en ole PK- seudulta, ei myöskään hirmu kalliit vuokrat innosta omalta kannalta.
Tiedättekö oliko perupalkkaus luokkaa 1100-1200 ensimmäiset neljä kuukautta? Kuinka paljon suurin piirtein voisi olettaa että palkkaus on lisineen? Kun tässä laskee, että jääköhän käteen millainen summa. :-)
Toki ei tätä työtä rahan takia olla hakemassa mutta aina kiinnostaa noin. arviot aloittaville.
Kiitos jo etukäteen tähän kommenttiin vastanneille!- aloittaja11111
Itse muutan Kivistöön vuokra-asuntoon, mutta olen Facebookissa ryhmässä, jossa eräs etsii ainakin kämppistä ja aloittaa myös 2019 kurssilla!
Jos joku haluaa ryhmään liittyä, löytyy facebookista Finnair Cabin crew 2019 joiners- nimellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828