Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Finnair Cabin Crew 2019

FutureCC

Löytyykö ketään edellisessä rekryssä valittuja Finnairin CC- koulutuksen aloittavia 2019 vuoden puolella? Itsellä muutto edessä Vantaalle Tampereelta kurssin takia :)

13

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IntCC

      olen itse hakemassa ja olisi kiva saada lisä infoa haastattelu prosessista?

    • Ne5-19

      Juu, millä kurssilla aloitat?

    • Taivastakohti

      Mä alotan NE 1-19 😊
      Joko ootte käyny sen medikaalin ja terveystarkistuksen?

      • Ne5-19

        En vielä... ei oo kuulunut mtn sen tervetuloa-mailin jälkeen. Ehkä ne ei erikseen vahvista, että kurssipaikan vastaanottaminen on ok, vaan ovat sit medikaaliasioista vasta yhteydessä? Miten muilla on menny?


    • Taivastakohti

      Mä sain vahvistuksen kun erikseen pyysin. Ens viikolla työhöntulotarkistus :)

      • Ne5-19

        Jes, tsemppii hei! :) Ite täs odotan rikosrekisteriotetta saapuvaksi ulkomailta et sais prosessia eteenpäin.


    • Aloittaja111

      Itsellä medikaali käytynä ja seuraavaksi työhöntulotarkastus 16.11. Kurssijonot ehti tässä jo vaihtua, kun tuli peruutuspaikka15.1 alkavalle kurssille.

      Onko muilla ollut muuten ristiriitaisia ohjeistuksia uniformusovituksen kanssa? Itselle annettiin valintaviestissä ajankohdaksi 12.11-31.12 varata aika, mutta sitten sain itse sovituspaikasta viestiä että ei mahdollista noin aikaisin mennä.

    • Cabiniines

      Moikka!

      Itse tulin valituksi viime haussa, mutta aloittelen tammikuussa myös. Varaan medikaalin tuonne kuun vaihteeseen ja sovituksen nyt marraskuun lopulle. Toivottavasti ei ole liian aikaisin... :)
      Ovatko muut miettineet noita palkkausasioita, kuinka rahat tulevat riittämään elämiseen? Toki suhteellista kaikki, tiedän. Silti mietityttää...

      • Ne5

        Ottiko ne medikaalista erikseen yhteyttä vai varaanko vaan ite randomisti ajan? (:


    • Aloittaja111

      Yritin itse laskeskella ja olen tottunut kaupan alan palkkaukseen jotenka ei hirveästi eroa..:) onneksi on kela koulutusjakson ajaksi tukena :D

      Innolla kyllä odottelen jo tulevaa kurssia!

      Onko muuten tietoa mistään whatsapp/facebook ryhmistä kurssilaisten keskuudessa missä voisi kysellä paremmin?

      • Kwksjsjs

        Ei ole kela tukena. Vai onko?! 😂


    • Cabincrewkurssi2018

      Kukaan etsimässä kämppistä? :-)

      Olisi mukava jakaa asunto läheltä lentokenttää toisen lentoemännän kanssa. Muutto itsellä myös edessä ja en ole PK- seudulta, ei myöskään hirmu kalliit vuokrat innosta omalta kannalta.

      Tiedättekö oliko perupalkkaus luokkaa 1100-1200 ensimmäiset neljä kuukautta? Kuinka paljon suurin piirtein voisi olettaa että palkkaus on lisineen? Kun tässä laskee, että jääköhän käteen millainen summa. :-)

      Toki ei tätä työtä rahan takia olla hakemassa mutta aina kiinnostaa noin. arviot aloittaville.

      Kiitos jo etukäteen tähän kommenttiin vastanneille!

      • aloittaja11111

        Itse muutan Kivistöön vuokra-asuntoon, mutta olen Facebookissa ryhmässä, jossa eräs etsii ainakin kämppistä ja aloittaa myös 2019 kurssilla!

        Jos joku haluaa ryhmään liittyä, löytyy facebookista Finnair Cabin crew 2019 joiners- nimellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe