HYDSOPÖTYHENKELI

Heh heh.....otetaanpa välillä vähän rennommin ja leikitellään pikku visalla. Tekstini tahtoo aina olla niin asiapitoisia.

Tehtävänä on asettaa otsikossa olevat kirjaimet oikeaan järjestykseen, jotta saadaan hakemani sana. Annan muutamia vihjeitä alkuun ja tarvittaessa lisää. Kuka ratkaisee tämän ensinnä? Tässä vihjeitä:

1) Tämä on täysi pelle
2) Pelkää sutta
3) Luulee kaikkia jälkiä suden jättämiksi
4) Fiksu nauraa tuommoselle

Annan lisää vihjeitä jos ei vielä ratkea.

12

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh....olen vieläkin leikkituulella. Laittakaapa nämä kirjaimet oikeaan järjestykseen:

      TIISANASYYLUKKO

      Ja muutama vihje:

      1) Ei pelkää sutta
      2) Suden ystävä
      3) Fiksu tyyppi
      4) Tyhmän kyykyttäjä

    • Paavopoika

      Visanen juttu. Tuo jälkimmäinen tuntuu aika helpolle ja vastaan SUSIANALYYTIKKO
      Saisko tuohon ensimmäiseen lisää vihjettä, millähän kirjaimella alkaa? Menee kohta hermo jos et helpota. Niin on jännä ja vaikia tehtävä.

    • Entäpä tämä:
      ANIPA

      1) Vaihda p ja n keskenään.
      2) On hysteerikko

    • Taitaa olla aika kiperä kun kukaan ei ole vielä ratkaissut. Annetaan lisävihjeeksi, jotta kyseisillä pallinaamoilla, joita tässäkin maassa on kymmeniä, menee aina puurot ja vellit sekaisin kun eläinten jäljistä puhutaan. Milloin koira sekoitetaan suteen taikka lehmä karhuun. Jopa oma velipoika on todistetusti tulkittu sudeksi. Myöskin jäniksen jäljet todettiin suden jättämäksi. Tämmönen tollo kirjaa kaikki havainnot tassujärjestelmään. Niin tyhmä tuo on, jotta tassu joutaisi anukseensa. Märisee susien kaameutta yöt ja päivät. Vinkuu ja vapisee peloissaan.

      • Olisko_tuo

        susianalyytikko, kun niin vapisee ?


    • arvuuttaja

      Onkos aloittaja tosiaan eduskuntavaaliehdokkaana, joku NOVANE.
      Siinäpä arvuutusta

    • hötsöntötsön

      HYDSOPÖTYHENKELIn tilalle voipi hyvinkin printata KULE. Antamasi vinkit sopivat KULEen hyvin.Hydsopötyhenkelit ovat monin paikoin lopettaneet usisportartit johtuen kulen äärimmäisestä pelleilystä. Sen voi havaita katsomalla havaintokarttoja, havainnot puuttuu, vaikka susia jahdataan taajamissa ja vaikka polliisi itse lopulta surmaisi desun.
      Kulen pellepiirteet näkyi hyvin jo aikoinaan valtakunnan elvislaskennassa, jossa oli rydossihmät ja kulekin mukana, silloin elviksiä löytyikin huomattavasti runsaammin, mitä kuleleppet elvisten määräksi olivat arponeet.

      • Heh heh.....pääasia, jotta uljas susi saa aina silloin tällöin herkutella ja mässäillä lampaan taikka poron lihalla. Metsästyskoira, jopa piharakkikin käy hiukopalaksi. Näistä tapahtumista minä nautin. Aina oikein viimesen päälle herkuttelen ja olen yhtä ajatuksissani susien kanssa.


      • Ai_siis

        samalla kun kännissäpäiten öristen yhdyt siihen pieneen rakkiisi ?


    • helevettiläenen

      Vieläkö se rietanpalavoja tiällä meuhkoo ? Vuoskaavvet sammoo paskoo jaahanna,Vaekka mitenkä monet riettasukupolovet männeet kasvammaan koeranputkee ja yks eekun samoja aevopierujasa tänne vuan ruapustaa.Vuan jootaahan sitä petonnikopperossa miettimmään samoja asijoeta. Uamulla pittää lähtee tuassiisa selekosille,jos vaekka reppuusa jottae sualista saes,taekka sittä muuten vuan lampsimmaan. Sitä minnoon tässä ihmetelly itemielessän,jotta minnekkä lie rietat jootunna,ee kuulu ennee uluvontoo.Oeskoon muuttanneet muuvalle ? ;)

    • Joo...kielesi on liukas, mutta äly älä hoi...puuttuu....
      Pelko sen sijaan haisee tänne asti. Koko pitäjäsi pelkää sutta. Miten tuommosia pallinaamoja voi olla olemassa?

      • Ei_täällä

        susia pelätä. Niitä varten on oivat lääkkeet.
        Sinulla sen sijaan ei ole muuta kuin liukas peräsuoli poikaystäväsi jäljiltä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. Mistä kaupungeista tai kunnista olette ?

      Mistä ? ?
      Ikävä
      46
      813
    Aihe