Prachuap Khiri Khan

Uurasmies

Onko kellään kokemuksia moisesta paikasta, jonka nimikin on aika hankala? Olen muutaman artikkelin lukenut paikasta, jota on kovasti kehuttu. On kuulemma aito pieni thaikaupunki, jossa on hinta/laatusuhde kohdallaan.
Sinne kai täytyy erikseen mennä, en ole löytänyt mitään järjestettyjä matkoja esim. Hua Hinistä, joka lienee samaa provinssia. Tuo Hua Hin on jo turistien pilaama, joten vielä haeskelen viehkoa, suht. hiljaista paikkaa eläkepäiviksi. Kartan mukaan näyttäisi olevan aika monipuolinen, meri on rannassa eikä vuoretkaan kaukana, Burmakin melkein vieressä. Pääseekö sieltä rajan yli, onko virallinen rajanylityspaikka?
Kertokaapa kokemuksista, jos niitä jollakin on. (Täytyy olla, suomipoika kun tunkee joka paikkaan.)

1

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viime Tammikuussa olin ensimmäisen kerran Hua Hinissä ja sitä "tukikohtana" käyttäen tein päiväpituisia moottoripyörälenkkejä tuolla alueella. Ja kaksi noista lenkeistä suuntautui tuonne Prachuap Khiri Khanin alueelle (itse Prachuap Khiri Khan:in kaupunkiin on Hua Hinistä matkaa hieman alle 100km).
      Alueelta löytyy useita hienoja rantoja (vähän ihmisiä rannoilla), muutama selkeä turisti-alue (eivät kauhean isoja). Meno on rauhallista ja hintataso (syöminen yms.) edullinen.
      Itse Prachuap Khiri Khanin kaupunkin on "normaali" Thaimaalainen rantakaupunkin, suhteellisen rauhallinen ja turismia ei kauheasti kaupungin katukuvassa näe.

      Itsellä kokemus rajoittuu tosiaan vain kahteen ajoreissuun aluella ja varmasti ehdin tutustua vain pieneen osaa alueesta, mutta jäi sellainen olo, että voisi olla ihan mielenkiintoinen kohde jollain reissulla majoittautua alueella vaikkapa viikon verran ja tutustua alueeseen hieman paremmin. Alue antoi itesestään positiivisen ensivaikutelman, ainakin moottoripyörän selästä koettuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe