pitäisikö olla huolissaan

ignoora

Tässä kerrostalossa, kerrosta alempana tyystin toisessa päässä taloa asuu joku iäkkäämpi mieshenkilö ja ongelma on siinä, että sen ohi ei pääse ilman että hän jollakin tapaa negatiivisesti kommentoi, joskus uhkailee tyyliin 'kohta juokset' vaikka en olisi sanonut hänelle mitään. Nyt äskettäin kun olin menossa viemään roskia tuli vastaan pienen koiransa kanssa, lähti äkkiarvaamatta perään roskakatokseen, jolloin joudun huutamaan, ettei tulisi sinne, perääntyi siitä kyllä ja kun sanoin, että soitan poliisit, niin koettipa vielä sen jälkeen tulla väkisin pyöräkellariin että jouduin pitämään ovea kiinni kahvasta, kunnes sitten lähti juoksemaan sisäkautta toiselle ovelle, mutta jäi kuitenkin huutamaan siihen, että 'soita poliisit nyt heti nopeasti'.
En tunne tätä miestä ollenkaan, enkä ole muutamaa sanaa enempää keskustellut, nyt tässä viimeisessä välikohtauksessa vain tuijotti silmät tapillaan, kun kysyin, että miksi vainoaa minua. Kerrankin tuli varastossa säksättämään että 'tuommoiset pitäisi häätää'. Kauhean tuohtunut ja jotenkin täysin tolaltaan on yleensä kohdattua, tarkoittaa siis rappukäytävässä vastaantullessa, käsittääkseni olen ihan tavallinen eläkeikäälähestyvä naisihminen, en vaan halua tehdä tuttavuutta tämän, enkä oikeastaan muidenkaan naapureiden kanssa.
Tätä on nyt jatkunut parisen vuotta, suunnilleen se aika minkä olen täällä asunut. Yritän väistää, enkä ole huomannut että erityisesti kyttäisi, tosin kerran näytti kääntyvän oveltaan takaisin hissille kun huomasi minun olevan menossa siihen.

6

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläpahastu

Ekan kerran täytyy sanoa, että onko tämä trollaus. Jotenkin on epäjohdonmukaista tuo toiminta.

• ignoora

Miksi satuilisin, olen ottanut niitä ylöskin, siis tallenteelle.

Ihmettelen vaan, että olisiko jollakin käsitystä tämmöisen tyypin vaarallisuudesta, että koettaako dumpata tarkoituksella kohdatessa, siis hakee itselleen raivoa. Tässähän hiljattain tapettiin yksi naapuririidan päätteeksi, ei ole sama talo kuitenkaan.

• KukaKukamikäihme

Omasta aloitekyvyttömyydestä lienee kiinni. Mene juttelemaan lääkärin kanssa ja ilmoita isännöitsijälle.

• Ftrgjlloo

Kannattaa tosiaan olla yhteydessä isännöitsijän ihan siksikin jos sattuu jotain, kun ei noista tasapainottamiseksi ihmisistä tiedä. Ovat uskomattomia kiusanhenkiä. Tekevät piruuttaan ihan mitä vain. Luoja suojelkoon niitä, jotka joutuu tuollaisten kynsiin.

• Kääkkä95v

Näytä sille pinppaa, varmana peljästyy.

• OletkoKöyhä

Hakisin aloittajana lisää lainaa ja muuttaisin kalliimmalle alueelle asumaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      331
      8078
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2490
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      68
      2251
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1896
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1472
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1317
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1311
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1264
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1147
    Aihe