Tyttöjä kahta tyyppiä

Kauneutta

Olen huomannut, että tyttöjä, joihin ihastuu/rakastuu, on karkeasti kahta tyyppiä:
A) Seksikkäät piirteet, kuten isot rinnat, kaunis, pyöreä timmi perse jne., flirttailevat ja muuta, eli ovat ns. pantavia. Tuollaisten naisten/tyttöjen kanssa kiinnostus on puhtaan seksuaalista, jopa aggressiivisen seksuaalista.
B) Tyttöjä, joilla on myös upeat ulkoiset piirteet, mutta myös kaunis luonne. Ja nyt tulee ero: heitä tekisi vain mieli pitää hellänä, rakastaa ja olla hyvä, seksin harrastaminen ajatuksena on kaunista, intiimiä, mutta ei rajua.

Eli vaikka ulkoisesti ovatkin samanlaisia, jälkimmäiset ovat jollakin kauniilla tavalla hennomman, siromman, haavoittuvaisemman tuntuisia. Kauniita. Se on jotain hyvin erilaista.
Tunnistatteko itse tämän? Entä tytöt, päteekö sama poikiin, kuinka?

3

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinjuuri

      Juuri näin.

    • poitsutäält

      Näin on myös minun kohdallani.

    • rtgdrhrthybhdf

      Niin, panetus ja hellityksi tulemisen tahi hellinnän tarve harvoin, jos koskaan, iskee samaan aikaan. Joko se katseen kohde tuottaa panetuksen, tai sitten vaan tarpeen tai ainakin halun ottaa häneltä vastaan ja tuottaa hänelle kaikenlaisia siivoseksillisiä palveluita, kuten halailua. Ei silti mulla kumpaisistakaan oo mitään kokemusta oikeestaan, koska seurustelu tai yhteiselämä ei oikein liene mun juttu, vaikka kivaakin se voisi toki olla. Silloin täytyisi nimittäin ennenpitkää tutustua myös itseensä, enkä oo koskaan ihan ollut minut kanssani, johtuen kaikenlaisista tunnelukoista.
      Kaikista henkisistä jarrutteista ja kasvuvirheistä huolimati taipumus aika ajoin panettua jonkun ulkonäöstä tai jopa luonteesta, äänestä ja käytöksest tai ihastua johonkuhun alustavasti, ei oo kadonnut mihinkään. Sitä tarvetta vaan koettaa ruokkia ja tukehduttaa milloin mihinkin riippuvuuteen sortumalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe