Tyttöjä kahta tyyppiä

Kauneutta

Olen huomannut, että tyttöjä, joihin ihastuu/rakastuu, on karkeasti kahta tyyppiä:
A) Seksikkäät piirteet, kuten isot rinnat, kaunis, pyöreä timmi perse jne., flirttailevat ja muuta, eli ovat ns. pantavia. Tuollaisten naisten/tyttöjen kanssa kiinnostus on puhtaan seksuaalista, jopa aggressiivisen seksuaalista.
B) Tyttöjä, joilla on myös upeat ulkoiset piirteet, mutta myös kaunis luonne. Ja nyt tulee ero: heitä tekisi vain mieli pitää hellänä, rakastaa ja olla hyvä, seksin harrastaminen ajatuksena on kaunista, intiimiä, mutta ei rajua.

Eli vaikka ulkoisesti ovatkin samanlaisia, jälkimmäiset ovat jollakin kauniilla tavalla hennomman, siromman, haavoittuvaisemman tuntuisia. Kauniita. Se on jotain hyvin erilaista.
Tunnistatteko itse tämän? Entä tytöt, päteekö sama poikiin, kuinka?

3

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinjuuri

Juuri näin.

• poitsutäält

Näin on myös minun kohdallani.

• rtgdrhrthybhdf

Niin, panetus ja hellityksi tulemisen tahi hellinnän tarve harvoin, jos koskaan, iskee samaan aikaan. Joko se katseen kohde tuottaa panetuksen, tai sitten vaan tarpeen tai ainakin halun ottaa häneltä vastaan ja tuottaa hänelle kaikenlaisia siivoseksillisiä palveluita, kuten halailua. Ei silti mulla kumpaisistakaan oo mitään kokemusta oikeestaan, koska seurustelu tai yhteiselämä ei oikein liene mun juttu, vaikka kivaakin se voisi toki olla. Silloin täytyisi nimittäin ennenpitkää tutustua myös itseensä, enkä oo koskaan ihan ollut minut kanssani, johtuen kaikenlaisista tunnelukoista.
      Kaikista henkisistä jarrutteista ja kasvuvirheistä huolimati taipumus aika ajoin panettua jonkun ulkonäöstä tai jopa luonteesta, äänestä ja käytöksest tai ihastua johonkuhun alustavasti, ei oo kadonnut mihinkään. Sitä tarvetta vaan koettaa ruokkia ja tukehduttaa milloin mihinkin riippuvuuteen sortumalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2426
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      2004
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1851
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1681
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1595
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      121
      1476
    7. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      178
      1199
    8. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1185
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1133
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      61
      1103
    Aihe