Melkein kaikki tietävät perinteisen Marimekon Unikko-kuosin, mutta kertokaa mielipiteenne siitä sekä mihin se mielestänne sopii tai ei sovi.
Marimekon Unikko-kuosi?
12
256
Vastaukset
- Ndnd
Unikko-kuosi on parasta Marimekkoa, siis sen toinen logo ja ehdottomasti Unikko-verhot parhaimmat, takit eivät niinkään.
- Einiinkää
Minulla jo silmissä pyörii nimenomaan nuo punaiset halkaisijaltaan puolimetriä olevat unikot kotien ikkunoissa, voisitteko ihmiset tyytyä käyttämään niitä mieluimmin erilaisissa vaatteissa?
- Pidän
Unikko on paras kuosi, käytän kaikessa ja suosittelen!
- Jaaa
Tarvitseeko unikko suihkuverhojakin olla olemassa? Saatikka sitten kukkaa kaiken maailman nyssäkässä ja pussukassa?
- Pidän
Tarvii, marimekko on elämäntapa.
- Jaaa
Ei oo sellasta elämää moni nähnykkää
- Einiinkää
Samaa mieltä, onko tuotanto mennyt yli joskus?
- Jaaa
Kauhein mitä lenkillä näin oli unikko kävelysauvat... näkyy vieläkin välillä tori.fissä.
- Rajoitetaan
Unikko sopii mielestäni hillityissä väreissä pienikokoisena vaatetukseen tai asusteisiin, itsellä käytössä unikkoa vain kauppakassissa.
- Vantaantäti
Unikkolaukun kanssa on mielestäni paljon mukavampi lähteä töihin kuin jonkin tavallisen yksiväriset tai muunkaan kuvion kanssa. Itse omistan mustaruskean olkalaukun joka ollut käytössä jo monta vuotta ja kestää hyvin. Suosittelen.
- Jooppp
Mulla on unikko puhelimen kuoret
- Mammatus
Unikko on jo käytetty. Itse suosin mielummin muita Marimekon kuoseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2043998
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921906Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301592- 1651402
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251276Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121150- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1971026