Matkustetaan lasten kanssa. Onko tietoa löytyykö julkisia sisäuima-altaita tai jopa vesipuistoa mikä sisätiloissa?? Tekemistä varmasti löydetään itsekin, mutta nyt vain kaikki vinkit haussa! Kiitos! :)
Mallorca vinkkejä helmikuulle!
9
336
Vastaukset
- Uimaan
Uimahalleja on ja kannatta kysellä myös hotelleista josko on lämminvesiallasta.Taitaa kaikki vesipuistot olla talvella suljettu. Jos vesi elementtinä kiinnostaa voisi Aquariumissa käynti olla mukava kokemus.
- Helmikuu2019
Monelta ne vesipuistot aukeaa?
- Justusx
Mallorca - minne sinne ? Ei siellä ole sisävesipuistoja. Ulkovesipuistot avautuvat toukokuussa ja niitä on vain muutama koko saarella.
Can Pastillan ja S-Arenalin välillä, vajaa 10 km Palmasta on Aquarium = akvaario, jossa voi katsella kaloja yms veden olioita mutta ei siellä voi ihminen uida.
- 10xreissua_vuodessa
Se vanha juna naapurikylään on kokemuksen arvoinen .
- Helmikuu2019
Miten vanha juna se on? Onko sama naapurikylä?
- 10xreissua_vuodessa
On se yli 100v vanha ja kulkee Solleriin. https://www.abc-mallorca.com/soller-train-mallorca/
- Kuusseiska-vaari
Sadetakit-kumisaappaat-villasukat mukaan... 10-13 astetta ei aurinkorasvoja.
- pystybaarinMarkku
juu juu
juna pystyyn - palmassa.asuva
Kyllä täällä on nytkin 16 astetta varjossa ja aurinko paistaa. Lämpimämpi kuin Suomen peruskesäsää. Nähtävää ja tekemistä vaikka kuinka paljon. Olen supervaalea enkä voisi kuvitellakaan olevani ilman aurinkovoidetta. Eikä todellakaan tarvitse kumisaappaita tai sadetakkeja. Olemme asuneet täällä miehen työn takia puoli vuotta ja tämä on mielestäni paras sää. Syksyllä satoi ja kesällä oli niin kuuma, ettei pystynyt tekemään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108