Kirous on kerrostalossa kova laminaattilattia. Talossamme vm. 2010 on laminaatti laitettu (aso-talo) jokaiseen asuntoon josta edellinen asukas on muuttanut, ennen uutta asukasta. Aiemmin oli pehmeä muovimatto. Jumaliste sitä kaikua ja kolinaa mitä yläkerran lapsiperheestä irtoaa. Lapsi leikkii -mikä sinänsä toki on normaalia ja tervettä- ja esineet kuten lelut jne tippuu lattialle tai lapsi raahaa niitä lattialla, ja meille meteli siitä on sanoinkuvaamaton. Siis aivan kuin asuisi patarummussa. Hulluksi tulee. On sanottu ystävällisesti naapurille mutta ei vaikutusta. Aaamulla varhain alkaa ja myöhään illalla kestää. Isännöitsijä ei suostu tekemään mitään rakenteiden osalta. Olen satavarma että laminaatin alta on säästösyistä jätetty eristys pois ja laminaattilaatta viety aivan seinään kiinni, saaden kaikupintaa kantavista betonirakenteista.
Oletteko kärsineet samasta vaivasta? Miten ratkesi? Jouduitteko itse muuttamaan meluhelvetistä pois, vai korjattiinko askeläänieristettä?
Pian tulee aivan hulluksi melusta ja sitten en tiedä mitä tapahtuu kun pinna katkeaa.
Laminaatti tekee melusta hulluksi!
muurahaiskennosto
2
329
Vastaukset
- ahcr859hyö3q58ht
Todennäköisesti laminaatti on väärin asennettu.
- kaarelankäki
Laminaatti on karsein keksintö taloissa. Kaikuu kaikki, moninkertasena. Virolaiset raksajannut asentaa miten sattuu eikä pehmeetä fylliä laiteta aina väliin. Kerrostalo on paskin asumismuot.ó.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200