Minusta manuaalissa on huonosti selostettu milloin tarkennus tunnistaa kasvot. Kun käyttää takanäyttöä niin valikosta löytyy kasvot. Kamera D750. Tarkennustapoja on useita. Pitäisi kai vihdoin ohjelmoida se takanappi tarkentamiseen. Totutusta vaan ei pääse eroon.
Nikonin kasvotunnistus...
1
210
Vastaukset
- dknhasjfdhgas
Voihan johonkin nappiin ohjelmoida Focus off.
Nopeassa tilanteessa on nopeampi tarkentaa laukaisimesta, koska sitä on kuitenkin käytettävä laukaisuun. silloin ei tule tilannetta, jossa laukaisee ennen tarkennusta.
Jos taas haluaa esitarkennetun tarkennuksen pysyvän paikoillaan niin painaa vain Focus off ja pitää pohjassa, silloin ei kamera tarkenna mistään napista niin kauan kuin off-nappia painetaan.
Jotkut taas ohjelmoi tarkennuksen ja tarkennus off erillisiin takanappuloihin.
Monissa tuo tarkennusnappi on vain huonossa paikassa, liian pieni ja vaikea äkkiä löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408