Hei. Paljonkohan hoitaja saisi vankeutta jos hän käyttäisi hyväksi tuetussa asunnossa asuvaa lievästi kehitysvammaista henkilöä? Eli tulisi asuntoon ja tekisi seksuaalisen teon asiakkaan esim. nukkuessa?
Jos hoitaja käyttää hyväksi.
1
128
Vastaukset
- lajijasuris
Jokainen tapaus arvioidaan erikseen monesta eri kantista eli ei voi vastata kysymykseen. Tuskin joka teosta vankeutta sentään tulee. Kehityshäiriön astekin vaikuttaa. Kannattaa muistaa, että miksei tuo voisi olla ihan vapaaehtoistakin. Jos vastentahtoisesti pakotetaan tai käyttää ymmärrystä hyväksi, niin eihän sellainen käy toki.
Toisekseen minulle ainakin passaisi "hyväksikäyttö" hoitsujen toimesta, koska en kokisi sitä todellakaan haitaksi. Mukavaahan se vaan on, jos joku spontaanisti osoittaa tuollaisia tunteita. Olen muutamia hoitsuja elämässäni nähnyt ja minulle on tullut fiilis, että osa täysin vilpittömästi haluaa potilailleen kyseistä elämään kuuluvaa hyvää. Osa on ollut tosia ihania :) Toki sitten on myös psykoja.
Sairauksia on muttei tosin kehityshäiriöitä. Ehkä osaa pistää asioita vähän mittasuhteisiin eikä kohkata elämään kuuluvien pienten ilmiöiden kanssa, jos niistä ei ole oikeaa haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973