Corsan easytronicin vaihdeongelma

Ihmettelevä

Mikähän syynä easytronicin vaihteenvaihdossa? Sateessa tai kostealla ilmalla seisseenä parilla ensimmäisellä kilometrillä vaihde heittää pois päältä tai ei vaihda suuremmalle vaihteelle, kierrokset jää huutamaan. Kaasua vähennettäessä hetken kuluttua vaihde menee päälle. Joskus pitää pysähtyä ja sen jälkeen vaihde menee taas päälle. Aamulla tallista lähdettäessä vikaa ei ilmene tai kun ajanut jonkin aikaa auto toimii taas normaalisti. Mikähän mätää?????

7

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekaksi

Akun kunto ja lataus, tarkastaa muitta mutkitta ?

• Ihmettelevä

Tuota olen myös ajatellut, pitää tsekata tuo akun kunto. On tosiaan sillä jo ikää...

• Ihmettelevä

Akun varaustaso hyvä ja lataa hyvin. Joku muu ehdotus viaksi...

• HelppoJuttu

Onko lootassa öljyä tarpeellinen tasomäärä? Öljyt pitäisi myös joskus vaihtaa, huolimatta maahantuojan vakuutuksista että ovat "ikuiset". Toinen mahdollisuus että vaihteiston elekroniikka on vialla. Eli testeriä vaatii, joka kertoo jos on jotain.

• Anonyymi

Olen joskus ajanut, töissä ollessannut Opel kojaamolla kyseistä autoa, easyteonigia. koskaan en ottaisi sitä vaivoikseni. Sitä ei saa toiminaan miellyttävästi-

• Anonyymi

Köyhän miehen automaatti. Koskaan ei tule toimimaan miellyttävästi. Olet ostanut kyseisen ominaisuuden, joka harmittaa aina, kun vaihde vaihtuu tai sitten ei vaihdukkaan.
      Joskus jouduin näitä "korjamaan" vaikka niissä ei mitään vika ollutkaan, testereiden mukaan. Ne on vähän ...................

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Ei nämä robottivaihteistot koskaan toimi kunnolla, miellyttävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      7457
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5598
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3132
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2613
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1457
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      326
      1093
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      245
      1058
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      936
    Aihe