Mikähän syynä easytronicin vaihteenvaihdossa? Sateessa tai kostealla ilmalla seisseenä parilla ensimmäisellä kilometrillä vaihde heittää pois päältä tai ei vaihda suuremmalle vaihteelle, kierrokset jää huutamaan. Kaasua vähennettäessä hetken kuluttua vaihde menee päälle. Joskus pitää pysähtyä ja sen jälkeen vaihde menee taas päälle. Aamulla tallista lähdettäessä vikaa ei ilmene tai kun ajanut jonkin aikaa auto toimii taas normaalisti. Mikähän mätää?????
Corsan easytronicin vaihdeongelma
7
840
Vastaukset
- Ekaksi
Akun kunto ja lataus, tarkastaa muitta mutkitta ?
- Ihmettelevä
Tuota olen myös ajatellut, pitää tsekata tuo akun kunto. On tosiaan sillä jo ikää...
- Ihmettelevä
Akun varaustaso hyvä ja lataa hyvin. Joku muu ehdotus viaksi...
- HelppoJuttu
Onko lootassa öljyä tarpeellinen tasomäärä? Öljyt pitäisi myös joskus vaihtaa, huolimatta maahantuojan vakuutuksista että ovat "ikuiset". Toinen mahdollisuus että vaihteiston elekroniikka on vialla. Eli testeriä vaatii, joka kertoo jos on jotain.
- Anonyymi
Olen joskus ajanut, töissä ollessannut Opel kojaamolla kyseistä autoa, easyteonigia. koskaan en ottaisi sitä vaivoikseni. Sitä ei saa toiminaan miellyttävästi-
- Anonyymi
Köyhän miehen automaatti. Koskaan ei tule toimimaan miellyttävästi. Olet ostanut kyseisen ominaisuuden, joka harmittaa aina, kun vaihde vaihtuu tai sitten ei vaihdukkaan.
Joskus jouduin näitä "korjamaan" vaikka niissä ei mitään vika ollutkaan, testereiden mukaan. Ne on vähän ................... - Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ei nämä robottivaihteistot koskaan toimi kunnolla, miellyttävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1147457- 505598
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623132Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72613Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011457Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3261093Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2451058Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30936