015 alueella tarjolla halukasta pillua nuoltavaksi

Etsinnässä siis halukasta nuorempaa tai vanhaakin pimpsaa joka tykkää olla nuoltavana ja sormetettavana mieluusti siistitty tai posliini.
Olen siis vanhapoika Rantasalmelta ja tykkäisin tuollasesta toiminnasta.

23

2621

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfnnjdfndfnkd

      Pilluuhan on tarjolla baikka miten paljon mut onko sulle

      • Anonyymi

        Ei tunnu olevan täälläkään ketään halukasta pimpsalooraa joka antais nuolla oikeesti.
        Kirjotetaan vaik mitä mutta toteutus jääpi roikkuu.


    • Oikeesti yhtään halukasta naista alueella vapaata tai varattua joka innostuisi nuolettamaan pimpsaansa ???

      • Anonyymi

        Taitaapi naiset olla panojen perässä ennemmin kun antaa nuolla sekä sormettaa pilluunsa ;(


    • Anonyymi

      Ei taja Lipposen pitäjän lähialueelta löytyy millastakaan pillua josta pääset nauttii

    • Anonyymi

      Ei taija olla oikeesti halukasta pilluu liikenteessä jota pääsee edes mastelemaan saatikka muuta touhuumaan.

    • Anonyymi

      Nuorempia naisia on mukava nuolla. Vanhat naiset yli 36 v eivät edes tykkää seksistä enää.

      • Aattelin kyllä et vanhemmat joita ei ole nuoltu vaan ronskisti sormetettu sen jälkeen nusastu oisvat valmiimpia hellempään lämmittelyyn sekä osaisvat nauttia saamastaan huomiosta.


      • Anonyymi
        Leppä kirjoitti:

        Aattelin kyllä et vanhemmat joita ei ole nuoltu vaan ronskisti sormetettu sen jälkeen nusastu oisvat valmiimpia hellempään lämmittelyyn sekä osaisvat nauttia saamastaan huomiosta.

        On täällä, rouva joka tykkää nuolettaa...rauhassa...mutta onko sulla tekniikka hallussa. Olen varattu, joten se asettaa omat haasteensa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        On täällä, rouva joka tykkää nuolettaa...rauhassa...mutta onko sulla tekniikka hallussa. Olen varattu, joten se asettaa omat haasteensa...

        Laitahan postia tulemaan [email protected] jos innostut


      • Anonyymi kirjoitti:

        On täällä, rouva joka tykkää nuolettaa...rauhassa...mutta onko sulla tekniikka hallussa. Olen varattu, joten se asettaa omat haasteensa...

        Liekkö oikeesti tätäkään "rouvaa"olemassa kun ei spostia oo ainakaan kuulunu 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä, rouva joka tykkää nuolettaa...rauhassa...mutta onko sulla tekniikka hallussa. Olen varattu, joten se asettaa omat haasteensa...

        Mistä päin olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä, rouva joka tykkää nuolettaa...rauhassa...mutta onko sulla tekniikka hallussa. Olen varattu, joten se asettaa omat haasteensa...

        [email protected] on oikee isoten jos haluat nuolettaa pilluus ja imututtaa nännejäsi😋


    • Anonyymi

      Jopas on ihmeellistä ettei naiset kiinnostu ollenkaan suuseksistä tai täällä sivuilla ei muuten vaan ole naispuolisia kommentin jättäjiä.

      • Anonyymi

        Meitä naisia varmaan löytyy..sovittiin tapaaminen kuukausi sitten erään innokkaan miehen kanssa mut ei tullut paikalle. Olin laittautunut häntä varten lyhyeen hameeseen ja avonaiseen toppiin koska mies halusi. T. PETETTY 48V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä naisia varmaan löytyy..sovittiin tapaaminen kuukausi sitten erään innokkaan miehen kanssa mut ei tullut paikalle. Olin laittautunut häntä varten lyhyeen hameeseen ja avonaiseen toppiin koska mies halusi. T. PETETTY 48V

        Jos edelleen löytyy 015 alueelta, niin minun kanssani ei tarvitse pettyä; tulen paikalle varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä naisia varmaan löytyy..sovittiin tapaaminen kuukausi sitten erään innokkaan miehen kanssa mut ei tullut paikalle. Olin laittautunut häntä varten lyhyeen hameeseen ja avonaiseen toppiin koska mies halusi. T. PETETTY 48V

        Mieluusti edelleenkin nauttisin pillun nuolemisesta jos sellasta saisi vaan
        Terkuin Leppa sposti löytyy viestin alotuksesta


    • Anonyymi

      Korona vieny kaik pillut piiloon 😋

    • Anonyymi

      Nuoltavia pilluja ei taija olla olemassakaan nykyaikana enää.

    • Anonyymi

      Mukava ois nuolla posliinipilluu tai huulien kohalta siistittyä niin ei karvat menis nenukkiin kutittaa.
      Lähialueelle pääsis nopeesti ja useemminkin vois käydä maistaa jos nuolemisesta tykkäis.
      [email protected] rohkeesti viestiä tulemaan.

    • Anonyymi

      Pillut ei taija tykötä sirmettamisesta ja kielestä vaan aina kyrpää vailla.
      [email protected] löytyy vanhspoika jolle kelpois ouhdas posliinipillu Rantasalmen lähialueelta nuoltavaksi.

    • Anonyymi

      Isot ja pienet pillut kai tarviivat vain isoo kyrpää kolosiinsa.
      Eipä siinä sillon sormi tai kieli paljon auta asiaa😴
      Mutta jos joku halukas lähialueelta löytyis kuitenkin niin Kik MLeppavm67 tai [email protected] ois osotteita joihin vois yhteyttä rohkeesti ottaa kuvien kera.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe