Vieläkin harmittaa, kun en ehtinyt. Etsit kirjeystävää muistaakseni elokuulla 2018, olisin vastannut jo silloin jos olisin sen nähnyt. Myöhemmin, ilmeisesti se olit sinä, pyysit poistamaan ilmoituksen ja niinhän siinä kävikin, se poistettiin. Ilmoituksessasi kolahti se, että sinulla oli toivomus vain kirjoittelusta tyyliin, sinä siellä, minä täällä ja että joskus ehkä voisi tavata, jos siltä tuntuu tai olla tapaamatta.
Minä olen vielä työelämässä, aika kauankin vielä, mutta ilmoituksesi teki vaikutuksen ja haluisin sinut löytää. Muistan s-postiosoitteesi, kerroit poistaneesi senkin mutta jos olet oikea henkilö, muistat sen myös.
8/2018 etsi kirjeystävää mies eläkkeellä
7
251
Vastaukset
- eijaksanuoottaa
Mä kerkesin hänelle vastata mutta sitten olin muutaman päivän pois etten päässyt koneelle, sinä aikana häneltä oli tullut viesti mutta kun yritin vastata niin olikin jo sulkenut sähköpostinsa......varsin hätäinen papparainen oli......
- Hautausmaatango
Se oli kuallu.
- Talvikirje
Jospa löysi jonkun, niinkin voi käydä ❤ Teksti ei vaikuttanut ihan papparaisen tekstiltä ja vaikka olis ollutkin, ei haittaa, mukavaa kirjoitusta kuitenkin.
Ootellaan, jospa joskus vielä vierailisi täällä.
- ParempiNäin
Olisi niin helppoa kun tietäisi mihin kirjoittaa, nuo kerrotut akrumentit sopii hyvin ja poistin osoitteen. Mutta, sepä siitä, uuden osoitteen tein jälkeenpäin, mutta sen pohjalta en vastaile enää kenellekään, koen vain olevan turhaa joka ei anna mitään.
- Talvikirje
Niin, kirjeitä vois saada siihen osoitteeseen, niitä se antaisi.
- LieneeOmaniOllu
Voihan riksu.... ja sen kahvikuppi, eipä tuo ota jos ei annakkaan. Minä poistin osoitteen noihin aikohin, yleensä kun ei vastausta tulee niin joutaa olla. onhan tuo ilmoitus nyt mutta toisella osolla, odotellut ja pian pyydän sen poistamaan.
- Talvikirje
Ei sitten. Tämän jälkeen en enää käy kurkkimassa olisiko tuo aikoinaan kirjeystävää vailla oleva käynyt täällä.
Hyvää Joulua 🎄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136