Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

8/2018 etsi kirjeystävää mies eläkkeellä

Talvikirje

Vieläkin harmittaa, kun en ehtinyt. Etsit kirjeystävää muistaakseni elokuulla 2018, olisin vastannut jo silloin jos olisin sen nähnyt. Myöhemmin, ilmeisesti se olit sinä, pyysit poistamaan ilmoituksen ja niinhän siinä kävikin, se poistettiin. Ilmoituksessasi kolahti se, että sinulla oli toivomus vain kirjoittelusta tyyliin, sinä siellä, minä täällä ja että joskus ehkä voisi tavata, jos siltä tuntuu tai olla tapaamatta.
Minä olen vielä työelämässä, aika kauankin vielä, mutta ilmoituksesi teki vaikutuksen ja haluisin sinut löytää. Muistan s-postiosoitteesi, kerroit poistaneesi senkin mutta jos olet oikea henkilö, muistat sen myös.

7

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijaksanuoottaa

      Mä kerkesin hänelle vastata mutta sitten olin muutaman päivän pois etten päässyt koneelle, sinä aikana häneltä oli tullut viesti mutta kun yritin vastata niin olikin jo sulkenut sähköpostinsa......varsin hätäinen papparainen oli......

      • Hautausmaatango

        Se oli kuallu.


      • Talvikirje

        Jospa löysi jonkun, niinkin voi käydä ❤ Teksti ei vaikuttanut ihan papparaisen tekstiltä ja vaikka olis ollutkin, ei haittaa, mukavaa kirjoitusta kuitenkin.
        Ootellaan, jospa joskus vielä vierailisi täällä.


    • ParempiNäin

      Olisi niin helppoa kun tietäisi mihin kirjoittaa, nuo kerrotut akrumentit sopii hyvin ja poistin osoitteen. Mutta, sepä siitä, uuden osoitteen tein jälkeenpäin, mutta sen pohjalta en vastaile enää kenellekään, koen vain olevan turhaa joka ei anna mitään.

      • Talvikirje

        Niin, kirjeitä vois saada siihen osoitteeseen, niitä se antaisi.


    • LieneeOmaniOllu

      Voihan riksu.... ja sen kahvikuppi, eipä tuo ota jos ei annakkaan. Minä poistin osoitteen noihin aikohin, yleensä kun ei vastausta tulee niin joutaa olla. onhan tuo ilmoitus nyt mutta toisella osolla, odotellut ja pian pyydän sen poistamaan.

    • Talvikirje

      Ei sitten. Tämän jälkeen en enää käy kurkkimassa olisiko tuo aikoinaan kirjeystävää vailla oleva käynyt täällä.
      Hyvää Joulua 🎄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe