Mitä ehtoja tulee täyttää?
Pääsiskö sisäpiiriin?
18
373
Vastaukset
- Rekkautumaton
Mihin ihmeen sisäpiiriin? Mä en ainakaan haluaisikaan. Ihan kirjoittelen kuin pellossa, mitä milloinkin mieleen pullahtaa, ketään loukkaamatta ja pelkään asiaan keskittyen.
Ryhdy hunkz-kakkoseksi.
- Goodyear
Järvenpääläismies tuomittiin 1 vuoden 3 kuukauden vankeusrangaistukseen. Tuomioon sisältyi myös erään naisen kotirauhan rikkominen.
Tuomion arviointi perustui melko monimutkaiseen laskentakaavaan, jossa käytännössä on kysymys tuomitulle annettavasta eräänlaista paljousalennuksesta tämän aikaisemman rikollisuutensa takia.
23-vuotiaan aiemmat tuomiot vaikuttivat rangaistusta alentavasti, mutta toisaalta hän oli ryöstön tehdessään ehdonalaisessa vapaudessa, mikä puolestaan oli koventamisperuste.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/715372-nuorenparin-2000-euron-säästöt-makasivat-kirjekuoressa-keittiössä-kun-ryöstäjä-iski.
Miten paljon pitää tehdä rikosia, että noita boonuksia kertyy niin paljon ettei enää tuomita tulevista rikoksista?
Oikeuslaitos ikään kuin jäävää itsensä, kun tulevat rikokset ja tumiot voi kuitata noilla bonuksilla?- Luulisin.oltava
Pitää olla sisäpiiriläinen
Ehdoista en tiedä, mutta ei tämä ole piirileikkiä
vaan tämä on vain ryhmäytymistä.
Ihminen haluaa kuulua johonkin tai joihinkin ryhmiin,
tämä on yksi sellainen ryhmäytymismahdollisuus.
Tähän sopii mainiosti esimerkiksi, eräs ryhmäytymisessä käytetty juttu,
'vessapaperirulla', jokainen ryhmän jäsen repii haluamansa tai tarvitsemansa määrän arkkeja.
Sitten kun arkit on revitty, jokainen saa ja joutuu kertomaan yhtä monta juttua itsestaan,
kun repi paperiarkkeja.
Niin se on täälläkin kun kirjoitat tänne jotain, aina kerrot jotain itsestäsi se on tavallaan yksi arkki,
toiset vain tokaisevat , toiset kirjoittavat enemmän.
Sellaista...ilman ehtoja... ilman vaatimuksia... vapaasti... vapaasta tahdosta.Minulle on vastenmielinen ajatus kuulua mihinkään sisäpiiriin.
Riittää kun voin kirjoitella aikani kuluksi.
Kai sisäpiiri tarkoittaa sitä että samanhenkiset ihmiset tykkäävät kirjoitella keskenään.- Hyssy
Ihmekö se on kun livessäkin samanhenkisten kanssa mieluummin yhteyttä pitää.
Miksi haluat kuulua johonkin piiriin? Itse suorastaan kavahdan kaikkia sellaisia. Minä olen meiltä, muut olkoon meidän krannilta!
- Isomunaiset
No ainaskin isomunaisten kerholaisilta vaaditaan toooodella iso kalu!!
- Koolla.ON.väliä
Miks aina puhutaan ettei koolla muka ole väliä jos osaa sitä pientä käyttää taitavasti. Miten pientä munaa käytetään taitavasti? Eihän sde tunnu yhtään miltään. Ei ulotu vaginan perälle asti eikä ärsytä reunoja jos on ohut ja lyhyt. Kertokaas mulle taitavasta pikkumunan käytöstä te kaikki alimittaiset munat!!
- sisäringi
Opettele kirjoittamaan lässynn lässyn paskarunoja.
Lälläti lälläti
oho nyt pääs pieru
lällälläää... - Pieni.sisäpiiri
Vaki palstalaiset ovat sisäpiirissä......ettekö ?
Riippuen siitä, mistä sisäpiiristä on kyse.
Ruotsin puolueitten sisäpiiristä on heitetty ulos, ei pelkästään Sverigedemokraatit, vaan myös Vänsterpartiet.- jengoilla
Ei palstalla enää ole sisäpiiriä. Täällä oli sellainen, mutta ikääntyivät. Nyt huomaa heidän kipuilevan ja ahdistuksissaan purkavan omaa pahaa oloaan.
- pirremiinaps
Tykolooki (= on yhtäkuin työllisyyskoulutettu työtön) täällä taas huokailee ja diagnostisoi palstalaisia.
- patajakattila
pirremiinaps kirjoitti:
Tykolooki (= on yhtäkuin työllisyyskoulutettu työtön) täällä taas huokailee ja diagnostisoi palstalaisia.
Ja sinäkö et muka juuri analysoinut palstalaista. Vai oliko tuo peräti diagnosointia? Ehkä sinun kannattaisi diagnosoida niitä sähkövempaimia siellä kotonasi. Siinähän sinä olet hyvä :)))
- siilenämää2
Ulkopiirissä on vapaampaa ja enempi tilaa :).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774