Millä kylällä on paltamon etevin ja paras juoruakka ja onko pitkäkin työkokemus kyseisellä alalla
Meillä paras
mistälöytyy
6
868
Vastaukset
- lomittttttaaamaaannnn
minä kerron tämän vain sulle ja jos minä kuulen sen muualta niin minä tiijjän että se oot sinä joka on kertonut blaa blaa blaa...joko arvaat?
- pstpst
Van taettaat ne miespuoliset olla enempihhii juoru-ukkoja ku akat. Hammeitten helemat vaan paukkoo....
- Kattosjatkoskene
Paukkuupaukkuu kattokkee tarkkoo kenen helmat 😁😅😅😅
- Antanekkoo
Tarkkoo ollaa.. Tuskin tämä vasemmisto🤭
- Kylänkovin
Tarkkoina ollaan että kenen helmoihin sotkeutunnoo. 😜
- hammehelemat
joka kylällä on omansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381