Lähden Kiinaan kolmen viikon päästä, joten olisi mukava kuulla mihin kannattaisi tutustua Nanjingissa?
Entä mitä Kiinasta kannattaa ostaa? ainakin vaatteet ovat kuulemma edullisia, mutta miten on elektroniikan kanssa, kuten kamerat ja kannettavat tietsikat?
olisko mitään muita asioita, joita tämmöisen aloittelevan matkaajan kannattaisi ottaa huomioon?
Mitä mielenkiintoista Nanjigissa
Pekka
1
295
Vastaukset
- neiti
Kaikki kiinalaiset, jotka ovat Suomessa käymässä sanovat, että Suomi on sikakallis maa. Varsinkin elektroniikka on Kiinassa halvempaa. Riippuu tietysti kenen valmistamaa, mutta n. 2 - 10 kertaa halvempaa kuin Suomessa. Sitä en tiedä mitä japsituotteet siellä maksaa. Yhdellä opettajalla on japanilainen kannettava ja se oli kuulemma kallis. Mene ja tiedä sitten miten kallis kun kuitenkin on tosiasia, että kiinalaisten mielestä lähes kaikki on kallista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693813- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006