Ovatko muut olleet sellaista hierontaa vailla?

Ihana_kokemus

Ovatko muut olleet sellaista hierontaa vailla?

Itse olin haaveillut siitä, mutta en ollut uskaltanut aikaisemmin, tuntui jotenkin että se on pettämistä...

Mieheni jäätyä kiinni pettämisestä, päätin repäistä ja kokeilla jotain, voin sanoa että ei tule jäämään viimeiseksi kerraksi vaikka vähän syyllinen olo onkin....:)

Ei yhdyntää, mutta sain varmaan 3 kertaa, taivaallista....:)

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

21

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkinnassa

      Arki on niin rankkaa ja pientä piristystä olisin vailla.Eli olen myös harkinnut vastaavaa mut en ole uskaltanut

    • Helsinginrouva

      Ei sattuisi olemaan Helsingissä? Voisitko jakaa tiedon vaikka sähköpostilla?

      • Ihana_kokemus

        Hän oli Vantaalta, ja eihän tuo tieto kai salainen ollut, kun hänet netistä löysin.....:D

        eroottinenmieshieroja at gmaili

        Mutta jättäkää nyt aikoja tuohon kolmen viikon päähän...:D


    • pikkurouva85

      Tänne saa kanssa jakaa yht.tiedon.

      • Ihana_kokemus

        Tuossa ylempänä.


      • kunnonkieroja

        Kyllä löytyy koulutettu hieroja,Tekee koti käyntejä,on pöytä mukana.Helsiki . Espoo. aluueella.Laita [email protected]. Niin katsotaan sopiva aika.


      • saanut
        kunnonkieroja kirjoitti:

        Kyllä löytyy koulutettu hieroja,Tekee koti käyntejä,on pöytä mukana.Helsiki . Espoo. aluueella.Laita [email protected]. Niin katsotaan sopiva aika.

        Halusin kokeilla oli tosi mahtavaa ,sain pari kertaa.Ihanat kädet sosittelen..


    • kiinnostusheräsi

      Hieroks se kanssa vai oliko heti niinku?

      • Ihana_kokemus

        Ei ollut ollenkaan sitä....:O Sanoin että en halua, ja se oli hänelle ok., emme suudelleet eikä hän kai (:D) käyttänyt edes kieltään...:) Varmaan tunnin hän ensin hieroi, siis selän, hartiat, jalat ja se oli niin kuin hieronta, varmaan sellainen jossa miehetkin käy....:D


      • Huuhaata

        Mies joka ei heti halua seksiä? Ei sellasia ole!


    • kokemustaon

      Minä olen muutaman kerran käynyt,hyvin vastaavanlainen oli,enkä ole katunut.Nyt reilusti yli 50:senä mietin.

    • kelpaisihantuo

      Kyllähän miulle tuollainen hieronta kelpais,harmi että asustelen täällä pohjoisessa...

    • läänissä

      netistähän löytyy paikkakunta kohtainen sivusto alan hierojista,

    • jailmaiseksi

      ja miehelle vastaava nainen?

    • kunnonhieroja

      Olen kouluutettu hieroja teen myös sellaisia hierotoja.Olen toiminut jo vuosia.Teen kotikäyntejä pk.seudulla,asiakaani ovat olleet tyydytettyjä.PS.Mennään asiakaan ehdoilla niin hyvä tulee.Kannaa kokeilla,minä fasessa.On myös hieronta pöytä.

      • tyytyväinen

        Olipa matava kokemus hieroi pitkään joka paikan .Sain monta pöytäkin kastui. Kantsii kokeilla..


    • rytmimunat

      Minä voisin tarjota oikeasti samanlaista hierontaa naisille, iäkkäämmillekin. Minulla on erittäin hyvä tuntemus naisen anatomiasta sekä siihen kuuluvista mielihyväpisteistä ja alueista. Parisuhteeni ei asettaisi ongelmaa hieronnan suhteen ja minä oikeastaan haluaisin tuottaa ihmisille mielihyvää.

      Kenties aistillinen hieronta on seuraava askeleeni yrittäjänä? En vain ollut koskaan aikaisemmin vakuuttunut siitä, että sellaiselle olisi oikeasti kysyntää Suomessa.

    • Anonyymi

      Erittäin taitava ja koulutettu hieroja tarjoaa palvelujaan naisille. Valmistaudu uskomattomiin, tajunnanräjäyttäviin orgasmeihin joko kotonasi tai hierontastudiollani Itä-Helsingissä.

      [email protected]

    • Anonyymi

      meillä kävi yks hieroja Lohjan suunnilta, ( chatissä tavattiin ), siis yli 60v ukm, osasi hoitaa vaimon hyvin, ja varmasti saa tulla uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe