suomenkieliset lehdet

uteleva

saako noita suomenmaasta mistään paperiversiona UUSIFUENGIROLA,SUOMALAISET ESPANJASSA,UUSI COSTA BLANCA,ESPANJAN SANOMAT, TORREVIA.FI,KANARIAN SANOMAT

10

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvutontaNeuvottava

      Kaikkia niitä saa tilaamalla.

    • Ne ovat ilmaisjakelulehtiä eikä niillä ole mitään tilaustoimintoja.

      • AvuttomiaAutetaan

        Otetaan nyt vaikka ensiksi SE-lehti, eli Suomalainen Espanjasa lehdykäinen.
        Mene Ole-kustannuksen sivuille. Paina SE-lehti palkkia, paina tilaa lehti palkkia. Sieltä voit valita tilaatko Ole lehden, SE-lehden vai molemmat.
        Tiedoski myös "torrelaine"


    • Luenetistä

      Mitä teet paperiversioilla, kun sinulla on netti. Sieltä ne voi lukea.

      • Rullaatirullaa

        Ainakin Kaupunkilehti Fuengirolaa on erittäin kömpelö lukea netistä koska sen sivuja ei voi käännellä vaan on rullattava alas päin.


      • Rullaatirullaa
        Rullaatirullaa kirjoitti:

        Ainakin Kaupunkilehti Fuengirolaa on erittäin kömpelö lukea netistä koska sen sivuja ei voi käännellä vaan on rullattava alas päin.

        Sen lisäksi hankaluutena on kun avaat jonkin jutun ja palaat takaisin on aloitettava sivujen kelaaminen alusta. Ei ole tietotekniikan hallinta vielä yltänyt aurinkorannikolle.


      • lukemaanvaan
        Rullaatirullaa kirjoitti:

        Sen lisäksi hankaluutena on kun avaat jonkin jutun ja palaat takaisin on aloitettava sivujen kelaaminen alusta. Ei ole tietotekniikan hallinta vielä yltänyt aurinkorannikolle.

        Ei se ihan noin vaikeaa ole. Aukeaahan ne kaikki jutut kerralla. Ainakin viime perjantain lehti aukesi siten, että sen voi kelata kerralla alusta loppuun asti. Sitä ennen piti palata sivun ylälaitaan ja sieltä ylhäältä vasemmalta vaihtaa sivua. Ei sekään vaikeata ole. Tuota en ymmärrä, että jutut pitäisi erikseen aukaista. Vaikuttaa ihan issuu systeemiltä. Espanjan Sanomat ja tuo Kanarian sanomat ovat issuu:ssa ja en osaa sitä käyttää ja en niitä viitsi lukeakaan. SE-lehti on vielä fuengirola.fi lehteäkin helpompi luettava.


      • Rullaatirullaa
        lukemaanvaan kirjoitti:

        Ei se ihan noin vaikeaa ole. Aukeaahan ne kaikki jutut kerralla. Ainakin viime perjantain lehti aukesi siten, että sen voi kelata kerralla alusta loppuun asti. Sitä ennen piti palata sivun ylälaitaan ja sieltä ylhäältä vasemmalta vaihtaa sivua. Ei sekään vaikeata ole. Tuota en ymmärrä, että jutut pitäisi erikseen aukaista. Vaikuttaa ihan issuu systeemiltä. Espanjan Sanomat ja tuo Kanarian sanomat ovat issuu:ssa ja en osaa sitä käyttää ja en niitä viitsi lukeakaan. SE-lehti on vielä fuengirola.fi lehteäkin helpompi luettava.

        Tarkoitin sitä kun avaat ja luet jonkun jutun ja sitten palaat - miten sen nyt viisaasti ilmaisisi - "otsikkosivulle", niin joutuu palaamaan sivulle 1 ja rullaamaan taas uudestaan niin pitkälle että pääset lukemaan uusia juttuaiheita. Yksittäisestä jutusta ei voi palata sille sivulle jossa juttu on vaan aivan alkuun


      • VN800Custom

        Paljon on vielä senioreita jotka eivät ole kuulleekkaan netistä ja niinku minäkin mitä mää älykännykkällä teen kun työaikana pitäis töitäkin tehdä eikä vahtia sitä kännykkää. Puhelimessa riittää että voi soittaa ja lähettää viestejä - jää aikaa muuhunkin.


      • helppoa
        Rullaatirullaa kirjoitti:

        Tarkoitin sitä kun avaat ja luet jonkun jutun ja sitten palaat - miten sen nyt viisaasti ilmaisisi - "otsikkosivulle", niin joutuu palaamaan sivulle 1 ja rullaamaan taas uudestaan niin pitkälle että pääset lukemaan uusia juttuaiheita. Yksittäisestä jutusta ei voi palata sille sivulle jossa juttu on vaan aivan alkuun

        Vaikealta tuntuu. Mistä vehkeestä oikein luet? En ole moiseen ongelmaan joutunut läppärin kanssa. Teenköhän jotain väärin kun en ole ongelmia huomannut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe