suomenkieliset lehdet

uteleva

saako noita suomenmaasta mistään paperiversiona UUSIFUENGIROLA,SUOMALAISET ESPANJASSA,UUSI COSTA BLANCA,ESPANJAN SANOMAT, TORREVIA.FI,KANARIAN SANOMAT

10

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvutontaNeuvottava

      Kaikkia niitä saa tilaamalla.

    • Ne ovat ilmaisjakelulehtiä eikä niillä ole mitään tilaustoimintoja.

      • AvuttomiaAutetaan

        Otetaan nyt vaikka ensiksi SE-lehti, eli Suomalainen Espanjasa lehdykäinen.
        Mene Ole-kustannuksen sivuille. Paina SE-lehti palkkia, paina tilaa lehti palkkia. Sieltä voit valita tilaatko Ole lehden, SE-lehden vai molemmat.
        Tiedoski myös "torrelaine"


    • Luenetistä

      Mitä teet paperiversioilla, kun sinulla on netti. Sieltä ne voi lukea.

      • Rullaatirullaa

        Ainakin Kaupunkilehti Fuengirolaa on erittäin kömpelö lukea netistä koska sen sivuja ei voi käännellä vaan on rullattava alas päin.


      • Rullaatirullaa
        Rullaatirullaa kirjoitti:

        Ainakin Kaupunkilehti Fuengirolaa on erittäin kömpelö lukea netistä koska sen sivuja ei voi käännellä vaan on rullattava alas päin.

        Sen lisäksi hankaluutena on kun avaat jonkin jutun ja palaat takaisin on aloitettava sivujen kelaaminen alusta. Ei ole tietotekniikan hallinta vielä yltänyt aurinkorannikolle.


      • lukemaanvaan
        Rullaatirullaa kirjoitti:

        Sen lisäksi hankaluutena on kun avaat jonkin jutun ja palaat takaisin on aloitettava sivujen kelaaminen alusta. Ei ole tietotekniikan hallinta vielä yltänyt aurinkorannikolle.

        Ei se ihan noin vaikeaa ole. Aukeaahan ne kaikki jutut kerralla. Ainakin viime perjantain lehti aukesi siten, että sen voi kelata kerralla alusta loppuun asti. Sitä ennen piti palata sivun ylälaitaan ja sieltä ylhäältä vasemmalta vaihtaa sivua. Ei sekään vaikeata ole. Tuota en ymmärrä, että jutut pitäisi erikseen aukaista. Vaikuttaa ihan issuu systeemiltä. Espanjan Sanomat ja tuo Kanarian sanomat ovat issuu:ssa ja en osaa sitä käyttää ja en niitä viitsi lukeakaan. SE-lehti on vielä fuengirola.fi lehteäkin helpompi luettava.


      • Rullaatirullaa
        lukemaanvaan kirjoitti:

        Ei se ihan noin vaikeaa ole. Aukeaahan ne kaikki jutut kerralla. Ainakin viime perjantain lehti aukesi siten, että sen voi kelata kerralla alusta loppuun asti. Sitä ennen piti palata sivun ylälaitaan ja sieltä ylhäältä vasemmalta vaihtaa sivua. Ei sekään vaikeata ole. Tuota en ymmärrä, että jutut pitäisi erikseen aukaista. Vaikuttaa ihan issuu systeemiltä. Espanjan Sanomat ja tuo Kanarian sanomat ovat issuu:ssa ja en osaa sitä käyttää ja en niitä viitsi lukeakaan. SE-lehti on vielä fuengirola.fi lehteäkin helpompi luettava.

        Tarkoitin sitä kun avaat ja luet jonkun jutun ja sitten palaat - miten sen nyt viisaasti ilmaisisi - "otsikkosivulle", niin joutuu palaamaan sivulle 1 ja rullaamaan taas uudestaan niin pitkälle että pääset lukemaan uusia juttuaiheita. Yksittäisestä jutusta ei voi palata sille sivulle jossa juttu on vaan aivan alkuun


      • VN800Custom

        Paljon on vielä senioreita jotka eivät ole kuulleekkaan netistä ja niinku minäkin mitä mää älykännykkällä teen kun työaikana pitäis töitäkin tehdä eikä vahtia sitä kännykkää. Puhelimessa riittää että voi soittaa ja lähettää viestejä - jää aikaa muuhunkin.


      • helppoa
        Rullaatirullaa kirjoitti:

        Tarkoitin sitä kun avaat ja luet jonkun jutun ja sitten palaat - miten sen nyt viisaasti ilmaisisi - "otsikkosivulle", niin joutuu palaamaan sivulle 1 ja rullaamaan taas uudestaan niin pitkälle että pääset lukemaan uusia juttuaiheita. Yksittäisestä jutusta ei voi palata sille sivulle jossa juttu on vaan aivan alkuun

        Vaikealta tuntuu. Mistä vehkeestä oikein luet? En ole moiseen ongelmaan joutunut läppärin kanssa. Teenköhän jotain väärin kun en ole ongelmia huomannut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe