saako noita suomenmaasta mistään paperiversiona UUSIFUENGIROLA,SUOMALAISET ESPANJASSA,UUSI COSTA BLANCA,ESPANJAN SANOMAT, TORREVIA.FI,KANARIAN SANOMAT
suomenkieliset lehdet
10
511
Vastaukset
- AvutontaNeuvottava
Kaikkia niitä saa tilaamalla.
Ne ovat ilmaisjakelulehtiä eikä niillä ole mitään tilaustoimintoja.
- AvuttomiaAutetaan
Otetaan nyt vaikka ensiksi SE-lehti, eli Suomalainen Espanjasa lehdykäinen.
Mene Ole-kustannuksen sivuille. Paina SE-lehti palkkia, paina tilaa lehti palkkia. Sieltä voit valita tilaatko Ole lehden, SE-lehden vai molemmat.
Tiedoski myös "torrelaine"
- Luenetistä
Mitä teet paperiversioilla, kun sinulla on netti. Sieltä ne voi lukea.
- Rullaatirullaa
Ainakin Kaupunkilehti Fuengirolaa on erittäin kömpelö lukea netistä koska sen sivuja ei voi käännellä vaan on rullattava alas päin.
- Rullaatirullaa
Rullaatirullaa kirjoitti:
Ainakin Kaupunkilehti Fuengirolaa on erittäin kömpelö lukea netistä koska sen sivuja ei voi käännellä vaan on rullattava alas päin.
Sen lisäksi hankaluutena on kun avaat jonkin jutun ja palaat takaisin on aloitettava sivujen kelaaminen alusta. Ei ole tietotekniikan hallinta vielä yltänyt aurinkorannikolle.
- lukemaanvaan
Rullaatirullaa kirjoitti:
Sen lisäksi hankaluutena on kun avaat jonkin jutun ja palaat takaisin on aloitettava sivujen kelaaminen alusta. Ei ole tietotekniikan hallinta vielä yltänyt aurinkorannikolle.
Ei se ihan noin vaikeaa ole. Aukeaahan ne kaikki jutut kerralla. Ainakin viime perjantain lehti aukesi siten, että sen voi kelata kerralla alusta loppuun asti. Sitä ennen piti palata sivun ylälaitaan ja sieltä ylhäältä vasemmalta vaihtaa sivua. Ei sekään vaikeata ole. Tuota en ymmärrä, että jutut pitäisi erikseen aukaista. Vaikuttaa ihan issuu systeemiltä. Espanjan Sanomat ja tuo Kanarian sanomat ovat issuu:ssa ja en osaa sitä käyttää ja en niitä viitsi lukeakaan. SE-lehti on vielä fuengirola.fi lehteäkin helpompi luettava.
- Rullaatirullaa
lukemaanvaan kirjoitti:
Ei se ihan noin vaikeaa ole. Aukeaahan ne kaikki jutut kerralla. Ainakin viime perjantain lehti aukesi siten, että sen voi kelata kerralla alusta loppuun asti. Sitä ennen piti palata sivun ylälaitaan ja sieltä ylhäältä vasemmalta vaihtaa sivua. Ei sekään vaikeata ole. Tuota en ymmärrä, että jutut pitäisi erikseen aukaista. Vaikuttaa ihan issuu systeemiltä. Espanjan Sanomat ja tuo Kanarian sanomat ovat issuu:ssa ja en osaa sitä käyttää ja en niitä viitsi lukeakaan. SE-lehti on vielä fuengirola.fi lehteäkin helpompi luettava.
Tarkoitin sitä kun avaat ja luet jonkun jutun ja sitten palaat - miten sen nyt viisaasti ilmaisisi - "otsikkosivulle", niin joutuu palaamaan sivulle 1 ja rullaamaan taas uudestaan niin pitkälle että pääset lukemaan uusia juttuaiheita. Yksittäisestä jutusta ei voi palata sille sivulle jossa juttu on vaan aivan alkuun
- VN800Custom
Paljon on vielä senioreita jotka eivät ole kuulleekkaan netistä ja niinku minäkin mitä mää älykännykkällä teen kun työaikana pitäis töitäkin tehdä eikä vahtia sitä kännykkää. Puhelimessa riittää että voi soittaa ja lähettää viestejä - jää aikaa muuhunkin.
- helppoa
Rullaatirullaa kirjoitti:
Tarkoitin sitä kun avaat ja luet jonkun jutun ja sitten palaat - miten sen nyt viisaasti ilmaisisi - "otsikkosivulle", niin joutuu palaamaan sivulle 1 ja rullaamaan taas uudestaan niin pitkälle että pääset lukemaan uusia juttuaiheita. Yksittäisestä jutusta ei voi palata sille sivulle jossa juttu on vaan aivan alkuun
Vaikealta tuntuu. Mistä vehkeestä oikein luet? En ole moiseen ongelmaan joutunut läppärin kanssa. Teenköhän jotain väärin kun en ole ongelmia huomannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522