Eli taloon muutti jokin aika sitten lapsiperhe, jonka isä ja äiti katsoo, ettei heitä koske talon järjestyssäännöt. Pitävät tavaroitaan yleisissä tiloissa ja parkkeeravat sisukkaasti autoaan pelastustielle. Ystävälliset huomautukset eivät tepsi, vedotaan mitä erikoisimpiin syihin: "tää homma jäi multa vähän kesken", "lapset tuovat tähän hommaan vähän lisämomenttia" ym. ympäripyöreitä selityksiä. En ole viitsinyt olla "vittumainen" ja suostua isännöitsijän ehdottamaan varotukseen järjestyssääntöjen rikkomisesta, olen odottanut, että itse alkaisi ajatella ja toimia oikein. Mutta pitäiskö ottaa tiukempi linja?
Narsisti-osakas taloyhtiössä, neuvoja?
4
292
Vastaukset
- Asoyahdistaa
Heillä muuttoon liittyviä asioita hoidettavana vielä. Kyllä asiat asettuvat kunhan ehtivät hoitamaan ne. Odota nyt kärsivällisesti, älä kiroile, äläkä muutenkaan machoile. Asunto-oy:ssä sinäkin vaan asut.
- NarskutHankeen
Jos ei puhe auta, niin ei kun ukko ja akka hankeen. Isännöitsijä laittaa varoitukset kehiin ja asunto taloyhtiön hallintaan. Simple as that.
- Law24
Olisiko mahdollista kerätä nimilista naapureilta ja hallitus esittäisi asunnon haltuunottoa (2:n isännöitsijän nopeassa tahdissa lähettämän virallisen varotuksen jälkeen)? Löytyykö halukkaita nimen kirjoittajia? Lista ei ole pakollinen, mutta hyvä olla olemassa, jos häirikkö riitauttaa asunnon haltuunoton.
- googleta_gang_stalking
Mitä jos koko taloyhtiö on täynnä narsisteja, jotka kyttää, tirkistelee ja vainoaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710292
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486464- 815096
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324690- 403974
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253258On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283215Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063