on vieläkin Rödsössä korjaamatta Sjösintiellä. Sanoin yli kolme vuotta sitten isännöitsijälle, että lyhtypylväässä ei pala valo enää, se aika hyvin valaisi autoparkkipaikkaa mutta isännöitsijä sanoi, ettei kuulu heille, niinpä menin sähkölaitokselle ja sieltä sanottiin että ei kuulu heille, vaan talon isännöitsijälle. Lamppu on edelleenkin pimeä.Kenellekehän sen vaihto kuuluu,minä veikkaan että isännöitsijälle,taitaa vaan olla vähän saamaton
Vastaukset 2
Isännöitsijä oli väärässä, kyllä se kuuluu kiinteistöön, ja sähköjohto kulkee parkkipaikan alitse samasta pisteestä kuin asuntojen sähköt. Tiedän sen kun olin mukana kaivuutalkoissa.
Välitä tieto isännöitsijälle, minä en sitä tee koska en kyseistä valoa kaipaakaan, pihavalotkin häiritsevät tähtien katselua.Isännöitsijä oli väärässä, kyllä se kuuluu kiinteistöön, ja sähköjohto kulkee parkkipaikan alitse samasta pisteestä kuin asuntojen sähköt. Tiedän sen kun olin mukana kaivuutalkoissa.
Välitä tieto isännöitsijälle, minä en sitä tee koska en kyseistä valoa kaipaakaan, pihavalotkin häiritsevät tähtien katselua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54970
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69771Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65755- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47654- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7606Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480