Moikka! Olen menossa Lappeenrantaan AMKin fysioterapia pääsykokeisiin ja olisin super kiitollinen, jos joku osaisi kertoa vähän siitä ainestokokeesta. Olen lukenut ”ihmisen fysiologia ja anatomia” kirjaa, johon se koe pohjautuu. Tietääkö joku kokeessa käynyt, että onko siellä monivalintaa/esseetä/molempia ja että kuinka pikkutarkasti kirja kannattaa luke?
Kiitos!
Lappeenrannan pääsykoe AMK fysioterapia
Lindamariaa
3
436
Vastaukset
- Ensihoitaja
Vuonna 2013 sotepuolen kokeissa tuo anatomia oli pikkutarkkaa monivalintaa. Väärästä vastauksesta meni piste vielä pois. En muista oliko lisäksi jotakin avoimia kysymyksiä.
- Lisätietoa
Voitko antaa esimerkkejä pikkutarkasta? Aika laaja käsite, kun luettavaakin on yli 300 sivua. Lihasten origot ja insertiot? Vai kolinergisen synapsin toimintakaaviota?
- Uusi_yritys
Joo kiva olisi jos joku vähän tietäisi kertoa mitä tulee osata? Ilmeisen vaativat pääsykokeet, helppoa ei tule olemaan, tsemppiä kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089