Paavali ennusti kirjeessään millainen on lopunajan ihminen. Se löytyy 2. Tim. 3. 1 - 5
Kuvaa melko hyvin nykyajan menoa.
Rakkaudettomuus
19
307
Vastaukset
- vaarallisetajat
Viimeisten aikain ilkeys
"I. Mutta sen sinun pitää tietämän, että viimeisinä päivinä vaaralliset ajat lähenevät;
2. Sillä ne ihmiset, jotka itsiänsä rakastavat, ahneet, kerskaajat, ylpiät, pilkkaajat, vanhemmillensa tottelemattomat, kiittämättömät, jumalattomat,
3. Haluttomat, sopimattomat, laittajat, irtaalliset, kiukkuiset, kateet,
4. Pettäjät, tuimat, paisuneet, jotka enemmin hekumaa kuin Jumalaa rakastavat,
5. Joilla on jumalinen meno olevinansa, mutta sen voiman he kieltävät pois. Karta siis senkaltaisia." - ksdrgghk
Miks lopun ajan ihmiset sitten ovat tämmösiä?Jotta ennustukset käyvät toteen.
Onko osa ihmisistä omalla tavallaan uhreja jotta ennustukset toteutuvat? - 7771
Kysehän on vallitsevasta tilanteesta ihmishallitusten alaisuudessa, eli kun ihminen irtaantui Jumalan hallinnan alaisuudesta ja halusi itse päättää omista asioistaan Jumalasta riippumattomana.
Jumala hyvin tiesi, mihin tämä johtaa. Mutta koska Saatanan kiista on, että riippumattomana ihmisen on parempi elää kuin Jumalan ohjauksessa, niin tätä ei voi ratkaista perusteellisesti kuin antamalla heidän yrittää ja nähdä, mihin se johtaa. Kun kiista siitä, voiko ihminen hallita ilman Jumalan ohjausta, on selvästi ratkaistu ja kaikkien nähtävissä, Jumala voi käyttää voimaansa kaiken pahan ja kapinan poistamiseksi, ja ennallistaa oman hallitsemisensa Jumalan Valtakunta hallituksen avulla. Silloin maassa asuu oikeus ja vanhurskaus ja kaikkien hyvinvointi.
Tämä hulluus on poissa ja kiista on ratkaistu ikuisiksi ajoiksi.
Eli lyhyesti vika on Saatanan maailmassa ja Jumala tiesi mihin tilanne johtaa ja kertoi sen ennalta.
Mutta jos Hän olisi lopettanut asiankulun esimerkiksi ennen 2000-lukua, niin olisi vielä voitu väittää, että tekniikan avulla ihminen olisi onnistunut hallitsemaan menestyksellisesti ja ratkaisemaan ongelmat.Mitä "kaavoja" Jumala on antanut viimeisen 2500 vuoden aikana ihmiselle, ja kenelle Hän on puhunut sanaakaan.
Me kristityt elämme kuten Jeesus kehottaa;18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Miksi ette seuraa Jeesusta, seuraatte Jumalaa, johon teillä ei ole mitään yhteyttä??
- kohta.ohi
>>>>Kuvaa melko hyvin nykyajan menoa.<<<<
Eli todiste siitä, että elämme viimeisten päivien aivan loppuviivoilla.- sepely
Tätä ny on toitotettu jo 1960-luvun lopulta että tää on just ohi.
- tspadaa
Millä malilla eufrat virta on?Sen piti kuivua lopun aikoina kokonaan,Olen kuullut että sen vesi on kuiteski ruvennut väheneen mutta en tiedä tämän hetken tilannetta.
- uskonnon.kannattajat
Se voi liittyä Ilmestyskirjassa mainitun Suuren Babylonin valtaamiseen, ja siinähän sanotaan, että vedet ovat kansoja ja ihmisjoukkoja, jotka kannattavat ja pitävät pystyssä valheuskontoa. Uskontojen kannattamisen loppuminen siis merkitsisi Eufratin vesien kuivumista, sen kirjaimelliset vedethän suojasivat Babylonin kaupunkia, mutta Kyyros johti ne kanavoimalla suolle ja kahlasivat kaupunkiin.
- Looooogisesti
Saatananhan lopun ajan eksytyksenä ihmisille on se että se saa ihmiset uskomaan että olisivat uskossa vaikkeivat olekaan. On vain uskovaisuuden kaapu päällä ihan siksikin että ihmiset uskoisivat jotenkin heidän luotettavuuteen.
- sepely
Kyllä ja niin että jopa osa valittuistakin eksyy.
Miten tämäki voi olla mahdollista? - Looooogisesti
sepely kirjoitti:
Kyllä ja niin että jopa osa valittuistakin eksyy.
Miten tämäki voi olla mahdollista?Tuo onkin jo isompi kysymys.
Hurmoshenki, valhehenki, muiden mielistely tärkeämpi kuin totuus, valheoppien kuunteleminen ja niihin uskominen, syntisyyden korostaminen ja/tai vähättely. Rukouksen ja itsensä kyseenalaistamisen puute. Katkeruus ja anteeksiantamattomuus, vihan pitäminen. Luuleminen että vaikeudet ja kritiikki ovat vain saatana metku ja todiste oman uskon erinomaisuudesta. Sitten skipataan Raamatunkohtia ja selitellään ne jotenkin. Oman menneisyyden syntien peitteleminen.
tuleeko sinulle lisää mieleen? - tunnusmerkit.ihmeet
Totuuden rakkauden puute.
2.Tessalonikalaisille 2:8-12
"niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, 9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä 10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. 11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, 12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen. - sepely
Elikkä kahteleeko osa uskovista kunniaan päässeistä taivaassa uskovaisia kavereitansa jotka on kuollut niin sanotusti uskossa pois?Jotka onkin kadotuksessa.
- elämä.tai.kuolema
Eivät katsele, tuo "joutuvat kadotukseen" on käännetty myös "tuhoutuvat".
Eli kuolevat ja palaavat tomuun.
- vlvaasa
Hyvin on Raamattu tässäkin asiassa oikeassa ja tietää asiat, mutta silti suuri enemmistö ei usko.
- polliop
Miten sitä voi uskoa jos ei saa uskoa lahjaksi?
- jelli
polliop kirjoitti:
Miten sitä voi uskoa jos ei saa uskoa lahjaksi?
Eräs uskova oli kaverille sanonut että hän kokenut rakkkaudettomuutta sua kohtaan että voiko hän saada sen anteeksi ni se oli vaan sanonut että ei tämmösistä parannusta tehdä vaan synnistä.
- Miettinyt
Hyvänen aika,eikö se televio ollut teiltä kielletrty..Mitenkä te nyt täällä kommentoitte? Ai niin , lapsethan netistä seuraa samoja ohjelmia ja pelaa pelejä..
- Kirjakääröt
2Moos.32:33 Biblia (1776) Ja Herra sanoi Mosekselle: joka minua vastaan syntiä tekee, sen minä pyyhin minun kirjastani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253805Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283550Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42240- 1111638
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181548Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241299Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 86741