Hän on etätöissä välillä ja laitellaan viestiä. Jos olen ollut vaikka kavereiden kanssa ulkona ja jotain on sattunut, joka harmittaa, möläyttää mies ensin ”ja taas puolipukeissa liikenteessä” (ei edes liity asiaan). Tämä ”taas puolipukeissa” lähti siitä, että kesällä liikuin kavereiden kanssa (sinkkuna!) ulkona shortseissa ja topissa. Eli sellaisissa vaatteissa, mitä näkee suurella osalla nuoria naisia kesällä. Minulla vaan sattuu olemaan rinnusta ja bebaa niin voin näyttää tyrkymmältä, vaikken sitä tosiaankaan hae.
Jos ollaan eri mieltä jostain, mies korottaa ääntään ja alkaa äksyilemään. Ei itse huomaa tätä, rauhoittuu kyllä kun sanon asiasta.
Saattaa möläyttää ensimmäisen tapaan jotain ilkeää tekemisistäni, vaikkei se liittyisi asiaan. Yrittää myöhemmin korjata näitä ”vitseiksi joita en ymmärrä.”
Ei tätä ollut vielä pari kk sitten havaittavissa. Kyllä hän edelleen on muuten ihana ja huomaavainen, mutta tällaiset ilkeilyt ja tunnekylmyydet on alkaneet rassaamaan. En halua kertoa miehelle mitään erikoista päivästä kun vastaus on aina pään aukomista.
En tiedä mitä tällä hain, kai kyselyä, onko ohimenevää vai onko vain alkanut oikea luonne tulla esiin. Tunnen tällä hetkellä vain niin kovaa pettymystä tähän parisuhteeseen, kun tällainen laukaus tuli jälleen eteen. Kaverin aiheuttama harmistus muuttui mielipahaan miehen äksystä suhtautumisesta (ei voi ymmärtää kuulemma miksi minua harmittaa kun ei ollut mukana) sekä typerästä möläytyksestä (taas minun pukeutumisesta, josta ei tiennyt mitään. Onhan se paljastavaa kulkea jakkupuvussa sisätiloissa...)
Miehestä tullut ilkeä
5
238
Vastaukset
Uskoisin, että miehen todellinen luonne on tullut esiin.
Muutenkin tämä on meidän miesten ristiriitaisuus. Ensiksi isketään se muodokas meikattu helppo nainen baarista ja sitten rupeaa harmittamaan se meikkaukseen kuluva aika ja raha, turhamainen luonne, baareissakäyminen ja lukuisat entiset suhteet.- oppeliini1
Punaiset liput liehuvat. Haluatko sinä toimia niiden varoituksen mukaan, on täysin oma valintasi!
- silmiinsattuu
Off the record.
Sitä olen näin miehenä ihmetellyt, että mikä pakko pistää nykyään naiset kulkemaan tissivako näkyvillä kesät talvet niin töissä kuin vapaallakin. Eikö teillä ole peiliä, vai eikö teillä ole kykyä nähdä millainen vaate teille sopii ja mikä ei?
Esim. viimeisessä Diili-ohjelmassa. Nainen on 36 vuotias, yrittäjä, täytetyt ankkahuulet, tuuman paksu kerros meikkiä, mutta eipä ollut silläkään varaa kunnon puseroon kun tissivako oli koko matkalta näkyvissä.
Ja edellisessä Diilissä; yhdellä naisista oli päällään beessi kudottu jumpperi. Peitti kyllä kivasti, mutta kun ei sopinut sille ihmiselle yhtään. Aivan hirveät vesimelonitissit, siis niin karsean näköistä kuin olla ja voi. Ei kannata vetää tiukkaa neulepooloa päälle ainakaan silloin jos toinen tissi katsoo länteen ja toinen itään.Tai kannattaa ostaa paidan alle edes kunnolliset rintaliivit.
Nyt kropasta riippumatta liikutaan persus ja tissit paljaana, allit roikkuu jne.
Oi aikoja oi tapoja, ei voi muuta sanoa - huojui
Hänen ilkeys mitä todennäköisemmin on mustasukkaisuutta.
- KokemuksenÄäni
Sairaalloisen mstasukkainen, huono itsetunto, huonot kommunikaatiotaidot, itsekkyyttä, epäkypsyyttä - jotain näistä tai kaikkia.
Piikittely ja ilkeily on toisen syvää halveksimista. Hälytyskellot soimaan heti, jos ihninen verhoaa tylyt kommenttinsa vitsiksi (= ei mielellään pyydä anteeksi vaan esittää, että syyhän on toisessa kun ei ymmärrä leikkiä). Ja lisäksi sanoo suoraan ettei tunne empatiaa/ymmärrä toisen tunteita jostain tapahtuneesta.
Kuin kirsikkana kakun päällä pään aukomista aivan tavallisesta asiasta kuten pukeutumisesta. Sinä voit pitää just niitä vaatteita mitä tykkäät, eikä sun tarvitse vaatteitasi kenellekkään selitellä tai perustella missään asiayhteydessä.
Tasapainoinen mies ei oikeasti ajattele pukeutumistasi juuri lainkaan- hyvä jos huomaa -, ja jos ajattelee, hän saattaa kommentoida että näytätpä kivalta/sexyltä tuossa vaatteessa.
Sen voi varmaksi sanoa, että tuo ei valitettavasti ole ohimenevä vaihe. Olet luultavasti nähnyt miehen luonteesta vasta jäävuoren huipun.
Älä mene lankaan jos hän vaikuttaa ymmärtävän kun puhut näistä ja myötäilee, saatat vielä huomata että hän vain sanoi mitä katsoi sinun parhaaksi kuulla. Ne todelliset karvat näytetään sitten taas toisella kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053