Tai sitten rakastan ja en ikinä näytä sitä sinulle.
En rakasta sinua ja aion näyttää sen sinulle
18
429
Vastaukset
- rauhaan
Tuo ensin mainittu.
Kiitos jo etukäteen.- Kutenhaluat
Sovittu!
- rauhaan
Kutenhaluat kirjoitti:
Sovittu!
Eikä sitten mitää dealbreikerii. Tässä on tosi kyseessä nyt.
- envalitsekumpaakaan
Vaan jatkan matkaani eteen päin vähin äänin. Saat siis valita täysin itse.
- tehdäänniin_
Ok, mutta en kerro sitä sitten sinulle.
- envalitsekumpaakaan
tehdäänniin_ kirjoitti:
Ok, mutta en kerro sitä sitten sinulle.
Eipä tuolla ole merkitystä koska et koskaan aikonutkaan mitään kertoa.
- kävisköse
Sitä minun suosikkia ei ole tuossa.. Minulle kävisi sellainen kombinaatio noista, että: Rakastan sinua ja aion näyttää sen sinulle!
- envalitsekumpaakaan
Tuo on minun suosikkini myös.
- Kasvisrasvalevite
Et rakasta minua, etkä näytä sitä.
- JokuNimetön
Montako naulaa tulee arkunkanteen? Jokainen naula sattuu.
- euthanatist
hmm... mitä piti sanoa että: on aivan totta että on tuollaisia joitain Ku Klux Klanin -pomojen käyntikortteja, kuten tuossa elokuvassakin, blackkklansman oli, ovat todellisia juttuja, mutta... aivan liian lössö oli tuo Jasper Pääkkönen tuossa joksikin kkk-pikkupomoksi näyttelijänä, ei ollenkaan ollut kuin joku armeijan yliluuntantti piti olla, eli: Jasperin näyttelijä suoritus oli vähän HOMO.
Mutta: Tämä elokuva on hyvä suomalainen tämä: Euthanist, on eurooppalaisessa kilpailussa, luulen että voi voittaakin tämä :D
Suomenkielinen nimi oli tämä....joku toivo-murhaaja tai vastaava :D- munmielestä
Jasper näytteli osansa hyvin. Oli muuten todella hyvä leffa kaikin puolin mielestäni. Nauroin moneen otteeseen sitä katsoessa :D
- JuurisinuunD
Olen ihastunut myös DDD
Aivan samantekevää.
Täällä hoetaan niin paljon rakkaus-sanaa,
että se on jo kärsinyt arvonlaskun.- DDDT
Voisimmeko tavata nyt D
- Olenvalmiinamiss
Odotan täällä tulethan nyt
- vastaajosuskallat
Minkä takia koko sukusi olivat luusereita jo syntyessäänkin?
Siinä Gallup. - Kaikkijaeimitään
Oletpa terve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425821Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464322SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593219SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?342295Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81134