Tai sitten rakastan ja en ikinä näytä sitä sinulle.
En rakasta sinua ja aion näyttää sen sinulle
18
435
Vastaukset
- rauhaan
Tuo ensin mainittu.
Kiitos jo etukäteen.- Kutenhaluat
Sovittu!
- rauhaan
Kutenhaluat kirjoitti:
Sovittu!
Eikä sitten mitää dealbreikerii. Tässä on tosi kyseessä nyt.
- envalitsekumpaakaan
Vaan jatkan matkaani eteen päin vähin äänin. Saat siis valita täysin itse.
- tehdäänniin_
Ok, mutta en kerro sitä sitten sinulle.
- envalitsekumpaakaan
tehdäänniin_ kirjoitti:
Ok, mutta en kerro sitä sitten sinulle.
Eipä tuolla ole merkitystä koska et koskaan aikonutkaan mitään kertoa.
- kävisköse
Sitä minun suosikkia ei ole tuossa.. Minulle kävisi sellainen kombinaatio noista, että: Rakastan sinua ja aion näyttää sen sinulle!
- envalitsekumpaakaan
Tuo on minun suosikkini myös.
- Kasvisrasvalevite
Et rakasta minua, etkä näytä sitä.
- JokuNimetön
Montako naulaa tulee arkunkanteen? Jokainen naula sattuu.
- euthanatist
hmm... mitä piti sanoa että: on aivan totta että on tuollaisia joitain Ku Klux Klanin -pomojen käyntikortteja, kuten tuossa elokuvassakin, blackkklansman oli, ovat todellisia juttuja, mutta... aivan liian lössö oli tuo Jasper Pääkkönen tuossa joksikin kkk-pikkupomoksi näyttelijänä, ei ollenkaan ollut kuin joku armeijan yliluuntantti piti olla, eli: Jasperin näyttelijä suoritus oli vähän HOMO.
Mutta: Tämä elokuva on hyvä suomalainen tämä: Euthanist, on eurooppalaisessa kilpailussa, luulen että voi voittaakin tämä :D
Suomenkielinen nimi oli tämä....joku toivo-murhaaja tai vastaava :D- munmielestä
Jasper näytteli osansa hyvin. Oli muuten todella hyvä leffa kaikin puolin mielestäni. Nauroin moneen otteeseen sitä katsoessa :D
- JuurisinuunD
Olen ihastunut myös DDD
Aivan samantekevää.
Täällä hoetaan niin paljon rakkaus-sanaa,
että se on jo kärsinyt arvonlaskun.- DDDT
Voisimmeko tavata nyt D
- Olenvalmiinamiss
Odotan täällä tulethan nyt
- vastaajosuskallat
Minkä takia koko sukusi olivat luusereita jo syntyessäänkin?
Siinä Gallup. - Kaikkijaeimitään
Oletpa terve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5231664- 641186
- 62891
- 63885
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 81807
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30717
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701