Terkkarin tarkistus

terkkarissa

Kohta loppuu peruskoulu. Vielä olisi viimeinen terveystarkistus koulun puolesta. Perjantai iltapäivä ja pitäis päästä kohta kotiin. Odotin vuoroa ja näin Minnan joka asuu meidän naapuri rapussa. Lihava ja silmälasipäinen 8 lk. tyttö.
Ovi aukeaa ja terkkari sanoo "Jani tule vaan sisään." Menen perässä ja suljen oven.
"Sori kun oon myöhässä, mutta käydään tää nopeasti läpi. Mun nimi on muuten Kaija. Ihan kivannäköinen terkkari ajattelen ja katselen häntä, varmaan jotain 40v
"Katsotaan ensin pituus ja paino." Punnitus ja mittaus.
"Sitten olis muutama kysymys jotka liittyy terveyskasvatukseen ja sukupuolivalistukseen." Kaija sanoo ja täyttää samalla jotain papereita.
"Sulla ei taida olla vielä kokemusta yhdynnästä?" Kaija kysyy. "Ei mulla oo.." vastaan vaisuna. "Mites usein sä masturboit?" Kaija kysäisee. "En mä sellasta.." sanon nopeasti. "Hei kyllä mä tiedän että nuoret pojat harrastaa tosi paljon itsetyydytystä, eikä siinä oo mitään pahaa." Kaija sanoo hymyillen. "Kuule mun pitää vähän vielä tutkia sua, voit riisua kaikki sun vaatteet ja tule sitten tänne pöydän luo." Kaija sanoo käskevästi. Riisun vaatteet ja seison alasti nolona terkkarin edessä. "Ota vaan kädet pois edestä, pitää vähän katsoa miltäs se sun kikkeli näyttää." Kaija sanoo. "Karvoitusta on jo alkanut tulemaan ainakin. Sulla on vielä aika pieni tää sun kalu. Mites onkos sulla toi esinahka kovin tiukka vai saatko sen vedettyä helposti taakse?" Kaija sanoo ja katselee mua. "On se kyllä aika tiukka." saan sanottua ja tunnen miten mulla alkaa kovenemaan. "Hei sullahan taitaakin tulla erektio tosi sopivasti niin päästään katsomaan se esinahan tiukkuus. Vedä vaan oikein kunnolla, että se menee sinne terskan taakse." Kaija toteaa. "Onhan se vähän tiukka, sun pitää vaan useammin kotona harjoitella tota." Tunnen miten mun kulli kovenee lisää kun esinahka on vedetty taakse. Kaija katselee mua ja sanoo yhtäkkiä"Ompas muuten kello jo paljon ja vielä pitäisi käydä muutama asia läpi. Odotas hetki siinä."Kaija sanoo ja lähtee käytävälle. Ovi avautuu ja Kaijan lisäksi huoneeseen tulee myös Minna. Peitän äkkiä mun seisovan kullin. Mitä tää oikein on.."Tämä päivä on mennyt vähän liian nopeasti etten meinannut muistaa että tälle Minnalle oli myös varattu aika sukupuolineuvontaa varten."Kaija huokaa. "No nyt voinkin sitten neuvoa teitä molempia kondomin käytössä."Kaija naurahtaa. "Sähän Jani voisit näytää Minnalle aluksi miltä näyttää kun pojalla on erektio." Kaija sanoo. Ei tää voi olla totta ajattelen. Kaija tulee ja siirtää mun kädet edestä. Tunnen miten kylmät väreet ravistaa mua. Seison siinä alasti Minnan edessä. Näen miten Minna katselee mun kovana olevaa kalua. "Tässä Minna näet miltä näyttää pojan penis kun se on kiihottunut tarpeeksi. Janilla on kyllä aika pieni kalu jos sitä verrataan vaikka sen luokan muihin poikiin, mutta kyllä me voidaan tälläkin kokeilla se kondomin paikalleen laitto."Kaija naurahtaa. Kaija ottaa esille kondomipakkauksen ja Minna avaa sieltä yhden kondomin. "Tässä on tärkeää että sen rullaa oikein päin kalun päälle. Näin päin juuri. Nyt sä Minna voisit rullata sen kondomin ton Janin erektiossa olevan kalun päälle. Toivottavasti Jani katsoo myös miten se tehdään oikein." Kaija opastaa Minnaa. Mun kalu nykii Minnan kädessä kun kondomi rullataan sen päälle. "Sehän meni oikein hyvin, mä vielä kuvasin sulle tän niin voit sitten katsella myöhemmin miltä se näytti. "Kaija sanoo Minnalle. "No niin Jani voit ottaa kondomin pois. Saat Minna vielä tässä lopuksi nähdä miltä näyttää kun Jani masturboi ja saa siemensyöksyn. Tämä on hyvä sun myös kuvata että tiedät sitten kun rupeat seksiä harrastamaan miltä näyttää kun poika laukeaa."Kaija naurahtaa. "No, Jani näytäppäs nyt Minnalle miten pojat harrastaa itsetyydytystä. Nuoret pojat saavat yleensä tosi nopeasti siemensyöksyn." Kaija selittää Minnalle. Kädet täristen alan runkata ja Minna kuvaa mun runkkausta kännykällä. Tunnen miten saan ihan kohta, suljen silmät ja puren huulta. En voin pidätellä vaan saan siemensyöksyn Minnan ja Kaijan katsellessa, tunnen miten mun kalu ruippii spermaa kaaressa. "Mä arvasin ettei Janilla mene pitkään, nuoret pojat saa yleensä nopeasti. Sä sait Minna kuitenkin kuvattua ihan hyvää materiaalia. Voit näyttää muille tytöille myös jos ovat näistä asioista kiinnostuneita."Kaija sanoo Minnalle. "Tosi hyvä juttu kun saatiin näytettyä Minnalle se kondomin laitto ja onhan se hyvä tietää myös miltä näyttää poika saa siemensyöksyn. Voi Minna katsella myöhemmin miltä se näytti kun sä laukeat. Voit nyt Jani pukea ja mennä vaikka kotiin pesulle." Kaija toteaa...".Muista sitten se esinahan venyttely, voit vaikka ajatella Minnaa kun venyttelet."

0

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En ole rakastunut

        Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
        Ikävä
        413
        4349
      2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

        Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
        Maailman menoa
        239
        2143
      3. Olen ärtynyt koska

        minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
        Ikävä
        68
        1580
      4. Suomalaiset marjat loppuvat

        Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
        Maailman menoa
        158
        1401
      5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

        Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
        Perussuomalaiset
        256
        1129
      6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

        Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
        Suomussalmi
        67
        1077
      7. Mitä teen väärin?

        Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
        Sinkut
        137
        1054
      8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

        ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
        Maailman menoa
        167
        1045
      9. Haluaisin tietää

        mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
        Ikävä
        54
        939
      10. Puhutko toisista ihmisistä

        pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
        Ikävä
        117
        933
      Aihe