Suhde muuttuu

KahdenAaria

Mies yli 10 nuorempi heitti pallon minulle, iski minut ihan irl, sovimme että sinkkuina pidetään hauskaa ja vietetään välillä vapaa-aikaa, eikä mitään vakavaa. Mulle se sopi kun en halua enää miestä asumaan luokseni. Harrastukset ja kaikki muu elämä on tärkeää myös. Ja haluan olla joskus yksiksenikin.
Mutta...se mies haluaisi olla joka hemmetin päivä yhdessä. Mä en taida olla valmis niin tiiviiseen tapailuu. Siis mies on ihana, todella mukava ja silmiä hivelevä. Mä en vaan ole valmis jättään kaikkia menojani. En käy vieraissa vaan ihan muuta järkevää menoa.
En halua hänestä luopuakaan mutta huomaan että loukkaantuu jos sanon että mulla on joku muu juttu.
Miten saan asian nätisti hänelle ilmastua? Onko väärin muistuttaa että mitä sovittiin aluksi? Vai olisiko kumminkin järkevää alkaa kunnon sujteeseen ja muuttaa yhteen? Asutaan muutaman kilometrin päästä toisistamme joten kaikki on helppoa myös näin tapailla.
Ja joo kyllä rakastan häntä ja hän minua. Nyt vaan vähä ahdistaa.

4

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Onko väärin muistuttaa että mitä sovittiin aluksi? Vai olisiko kumminkin järkevää alkaa kunnon sujteeseen ja muuttaa yhteen?"

Ei tietenkään ole väärin. Voi tietysti olla, että mies lähtee, kun on ruvennut haluamaan enemmän, muttaa sille ei voi mitään.

Näissä FWB suhteissa on suuri mahdollisuus, että eivät toimi. Usein jompi kumpi kiintyy enemmän. Tai toisaalta jompaa kumpaa rupeaa vaivaamaan ajatus siitäm, että toinen on samaan aikaan muiden kanssa.

• Jasinäolet

Kyllä sillä mieli muuttuu kun 20. Täyttää.

• 92475845

Pidä pääsi. Se on rakkauden teko.

• Wernix

” Vai olisiko kumminkin järkevää alkaa kunnon sujteeseen ja muuttaa yhteen? ”

Ei tietenkään ole järkevää, koska haluat asua yksin ja etkä edes halua tavata joka päivä.
      Mieti yhteenmuuttoasioita pari vuotta vakituisesti seurusteltuanne. Jos sitten molemmista siltä tuntuu että olisi jo halua laittaa lusikat samaan laatikkoon niin mikäpä estää.

Jutelkaa mitä kumpikin nyt haluatte suhteelta ja onko teilla samat näkemykset ja tunteet. Kerro että rakastat ja että haluat seurustella ihan vakituisesti. Sopikaa milloin näette ja paljonko kumpikin tarvitsee omaa aikaa, silloin ei tarvitse kummankaan loukkaantua ja ahdistella tai miettiä missä mennään.

Jos juttelun aikana kuitenkin huomaatte, että olette ihan eri linjoilla tässä, eli mies haluaa tiiviin parisuhteen ja viettää kaiken vapaa-aikansa sun kanssa ja sinä et halua nyt sellaista seurustelusuhdetta, pitää miettiä voitteko jatkaa ensinkään vai pääsettekö kompromissiin.
      Jos on liian erilaiset toiveet parisuhteelta homma kun ei voi toimia - asui sitten yhdessä tai erikseen.

Puhukaa asia auki kivassa hengessä. ei se sen kummallisempaa ole.

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9112
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3710
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2173
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1367
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      108
      1084
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55