Latasin 14 tuuman läppärille open officen, mutta ulkoasu epätarkka - sumuinen. Myös kun aloin kirjoittaa, niin teksti ei ole tarkkarajaista. Mikä neuvoksi?
Open office läppärillä, teksti epätarkka
5
1650
Vastaukset
- hae-netist-englanniks
Asenna LibreOffice, se on parempi.
Mikä käyttöjärjestelmä, OS? Linux, windows, mac
Onko vain tuossa ohjelmassa fontti ongelmia?
Kokeile online office versioita googlelta ja microsoftilta. - bcsnbfnv
Vaihda fonttia. Jotkut fontit näyttää näytöllä huonoilta.
Se ei kuitenkaan tarkoita, että printteri tulostaisi ne huonosti.
Tarkista myös, että ohjelma käyttää systeemin fontteja, eikä vain omiaan.
Openoffice on jäänyt lapsipuolen asemaan, kun tuli ohjelman nimikiista, niin syntyi nykyinen Libreoffice openofficen pohjalta. - GoogleTTF
asenna Google -fontteja (1 tai useampi).
huom: JOS koneesi on windows -käyttöjärjestelmällä, niin googlen virallinen asennustapa on hyvin hankala !
Windowsille löytyy kolmansien osapuolten fonttipaketteja, jotka on tehty paketoimalla Googlen fontit uudelleen windows -standardin mukaisiksi FON, TTF tms. fonteiksi. - uihouhoiuh
Mene sen Openoffice writer kuvakkeen päälle ja paina hiiren oikeaa näppäintä. Ominaisuudet-yhteensopivuus-vaihda korkea DPI asetus-ohita suuren DPI skaalauksen käyttö-skaalauksen suorittaa sovellus
- Anonyymi
Suuri kiitos viestistä nimimerkille uihouhoiuh! Teksti on nyt tarkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388