On niin kova ikävä enkä ole nähnyt häntä puoleen vuoteen! Hiton mies 😐
Sekoan kohta
32
1919
Vastaukset
- Envoikäsittää
Ja kirjottelet mielummin tänne, kun ikävöimällesi?
- Tosi
Aiheellinen huomio!
- vaitietääkö
Älä sekoa. Mistä hän voisi tietää, että sinulla on jo puoli vuotta ollut ikävä jos et ole puhunut asiasta?
- jotainsamaa
Sama aika minullakin, että olen nähnyt kaipaamaani naista viimeksi. Ja on ikävä ollut, melko kovakin.
- rakkaudella_
En ole aloittaja. Toivon, että olisit hän, jota itsekin olen ollut näkemättä mrlko tasan puoli vuotta ja vielä kestää vähän alle kaksi kuukautta, ellei mitään muutosta tule, ennen kuin hänet näen.
Ikävä on myös ollut kova. - jotainsamaa
rakkaudella_ kirjoitti:
En ole aloittaja. Toivon, että olisit hän, jota itsekin olen ollut näkemättä mrlko tasan puoli vuotta ja vielä kestää vähän alle kaksi kuukautta, ellei mitään muutosta tule, ennen kuin hänet näen.
Ikävä on myös ollut kova.Ei sano minulle mitään tuollainen kahden kuukauden päässä siintävä näkeminen.
- intro
Mulla kanssa just kohta puoli vuotta miehen näkemisestä. Ikävä on todellakin ollut. Pisin aika näkemättä koko tuntemisemme aikana. Esimerkisi viime talvena päälle 2 kk kestänyt näkemättömyys oli ihan lasten leikkiä tähän verrattuna, vaikka sekään ei ollut helppoa koska ei yhtään tiedä mitä toiselle merkitsee .
- jotainsamaa
intro kirjoitti:
Mulla kanssa just kohta puoli vuotta miehen näkemisestä. Ikävä on todellakin ollut. Pisin aika näkemättä koko tuntemisemme aikana. Esimerkisi viime talvena päälle 2 kk kestänyt näkemättömyys oli ihan lasten leikkiä tähän verrattuna, vaikka sekään ei ollut helppoa koska ei yhtään tiedä mitä toiselle merkitsee .
Me olemme joskus jutelleet siitä mitä tunnemme toisiamme kohtaan. Joten jos et ole kaipaamasi kanssa mistään tuollaisesta jutellut niin en sitten ainakaan minä ole hän.
- intro
jotainsamaa kirjoitti:
Me olemme joskus jutelleet siitä mitä tunnemme toisiamme kohtaan. Joten jos et ole kaipaamasi kanssa mistään tuollaisesta jutellut niin en sitten ainakaan minä ole hän.
Olemme joskus jotakin puhuneet, mutta silti on jäänyt vähän epäselväksi mitä sitä merkitseekään toiselle. En usko itse ainakaan olleeni ihan niin selväsanainen kuin olisi ollut hyvä ja jotain olen jättänyt kertomattakin.
- jotainsamaa
intro kirjoitti:
Olemme joskus jotakin puhuneet, mutta silti on jäänyt vähän epäselväksi mitä sitä merkitseekään toiselle. En usko itse ainakaan olleeni ihan niin selväsanainen kuin olisi ollut hyvä ja jotain olen jättänyt kertomattakin.
Ei sillä tavalla ole juteltu, että nyt ihan asiakseen pelkästään siitä mitä toinen merkitsee toiselle, mutta aihe ei ole tuntematonkaan. Minäkään en ole täysin kertonut tunteen syvyyttä ja toisen merkityksellisyyttä minulle.
- intro
jotainsamaa kirjoitti:
Ei sillä tavalla ole juteltu, että nyt ihan asiakseen pelkästään siitä mitä toinen merkitsee toiselle, mutta aihe ei ole tuntematonkaan. Minäkään en ole täysin kertonut tunteen syvyyttä ja toisen merkityksellisyyttä minulle.
Onko hän koskaan sanonut, että olet tärkeä? Tai että olet kulta, edes yhtä kertaa?
- jotainsamaa
intro kirjoitti:
Onko hän koskaan sanonut, että olet tärkeä? Tai että olet kulta, edes yhtä kertaa?
On joskus sanonut tärkeäksi. Ja joskus muutenkin kauniisti kutsunut.
- intro
jotainsamaa kirjoitti:
On joskus sanonut tärkeäksi. Ja joskus muutenkin kauniisti kutsunut.
Asutteko kaukana toistanne? En tiedä osoitetta, mutta asuinpaikkani ja häntä mahdollisesti lähimmän vähän isomman juna-aseman välillä on google mapsin mukaan autolla n. 114 km.
- jotainsamaa
intro kirjoitti:
Asutteko kaukana toistanne? En tiedä osoitetta, mutta asuinpaikkani ja häntä mahdollisesti lähimmän vähän isomman juna-aseman välillä on google mapsin mukaan autolla n. 114 km.
Hän tietää missä asun. On ollut luonani.
- intro-
Onnea sinulle kaivattusi kanssa :)
Niin epätodennäköistä se onkin täällä törmätä kaipaamaansa. - Jouluntaikaa
jotainsamaa kirjoitti:
Hän tietää missä asun. On ollut luonani.
Paljon samaa mutta ei tarkoita että olisit hän...........
- jotainsamaa
Jouluntaikaa kirjoitti:
Paljon samaa mutta ei tarkoita että olisit hän...........
Samankaltaisia tilanteita on paljon. On se silti mahdollista vaikka täälläkin törmätä kaipaamaansa.
- muistakkin.se
minun mieheeni et kajoa naikkuli !
Onko seuraavaa aloitus myös sinulta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15451808/vaikka-kaipaat-minua-aiheutat-kipua#comment-95471588
Tyyli on sama. Vaikka oletkin päättänyt esiintyä tuossa aloituksessa miehenä,
ja tässä keskustelussa esiinnyt naisena.
Normaalia, aikuista ihmistä ei voi länsimaisessa kulttuurissa omistaa. Miehesi /vaimosi
valitsee itse mitä tekee, ja myös itse vastaa seurauksista!
T: Ei ap.
- ttrree7766
H:ta ikävä.
- lopetavihjaaminen
ja sano suoraan ketä kaipaat ja missä nähtiin puoli vuotta sitten.
People are strange when you are a stranger.
Keskustelun avanneelle "hittoilijalle" tsemppiä!
Toivottavasti "löydät" puoli vuotta sitten "kadottamasi" miehen,
tai pikemminkin tien hänen sydämeensä
kuka ikinä hän onkin.
T: Ei ap.- noinkuukausi
Näin ja hänet S-marketin pihalla:)
- Ihan-pihalla
- Tyrkky_tippuu_syliis
Ota m-akka
- palsta.neuvontaa
Älä turhaan sekoa. Keksi joku kiva harrastus. Teillähän on ollut kiirettä jos vain puoli vuotta on kulunut. Hyvää kannattaa odotella vähän kauemminkin. Jotain tapahtuu jos on tapahtuakseen ja jos ei tapahdu niin ainakin tiedät, että sellainen kultakimpale on jossakin olemassa.
- Kaivataanyhdessä
Olen "muuttanut maisemaa" mutten keksi kuka vanhast kaipailis, tosin silleen saattaa kaipailla et toi oli mukava ja kivan näkönen, harmi kun ei enää näy muttei sen enempää?
- dont-be-a-stranger
Ohhoh, onpas typerä aloitukseni kerännyt monta vastausta :) jos nyt oikein laskin, niin viime näkemisestä taitaakin kohta olla jo 7 kk, näimme viimeksi huhtikuun puolenvälin maissa. Yhteyttä olemme kyllä pitäneet mutta livetapaamisia ei ole ollut :( en usko että häntä edes kiinnostaisi tietää että ikävöin häntä näin paljon, siksi en siitä hänelle kerro vaan poraan palstalla.
- oothpmohomo
Ootko :hon.ohpmmo hölmö?
- nähtyon
Minä näin naisen noin puoli tuntia sitten.
- aikaamenny
Hemmetti, teillä ei voi olla ikävä. mulla on mennyt vain 23 vuotta kun näin..
Hiukkasen kaipais nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187