Montako nakkia syöt kerralla

viisnakkia

kun nakkeja syöt? Mahtaako olla lihottavaa sapuskaa?

44

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö-Öö

Puolenkymmentä

Maksimissaan. Mä yleensäkään syö paljoa kerralla. Nakit siitä kiinnostava ruoka, pidetään lasten halpiskamana, mutta voi olla ihan kurmeetakin.

Nojoo nakkeja jääkaapinvalosa jääkaapista. Tai sitten lihanakkeja keitettynä voimakkaassa lihaliemessä, etikkakurkkua, perunasalaattia, ketsuppia, sipulia ja smetanaa. Nakkejahan net, mutta aika eri asia. Mä en tavallaan tajua, kuka laskee toisten nakkien syämisen määrää. mutta aatttelin kommentoida, koska muakin ihmii, paljonko ihmiset oikeesti siis syö nakkeja. Mä syön sen puolenkymmentä kerralla, riippuu lisukkeista ja nakeista.

=DW=

• Niitä ihan pieniä nakkeja menee kyllä enemmänkin kuin viisi yhdellä syömäkerralla silloin hyvin harvoin kun niitä yleensä syön. Riippuen tietysti mitä muuta täyttävää siinä syö samalla kertaa.

Uskoisin sinun vain laihtuvan vaikka söisit viisi nakkia joka päivä, jos et muuta syö tai sitten pelkkiä vihanneksia niitten kanssa,

• makkijuusto

yhden kerrallaan.

• kymmenennakkia

no yhdellä ei nälkä lähe!

• lollolol
        kymmenennakkia kirjoitti:

no yhdellä ei nälkä lähe!

eikä kymmenen mahu suuhun

• ilosetajat

Yheksän. Niin Heikkikin...

• Järkisyöjä

Pari kerralla ja harvoin. Olen opetellut etten syö prosessoitua lihaa ja ihme kyllä oppinut niin etten oikein nakeista ja makkaroista tykkääkään. Ihan joskus kaipaa ja silloin ostan paketin ja laitan loput pakkaseen.

• Anonyymi

...loput pakkaseen, se muoviko siis pakakseen?

• omaelämäni

En syö ollenkaan makkaratuotteita, kalkkunaa harvoin leivän päällä.

• Runsasvatsainen

Koko paketillinen pekoniin käärittynä. Nam

• Enpä-juuri-nakkeile

Nakkisormisten ei passaa syödä yhtäkään, etteivät vahingossa pureskele sormiaankin.
      Itellä ei ole.

• En syö nakkeja, joskus olen yhden syönyt, en pidä myöskään grillimakkaroista tai lenkistä.
      Jotain grillimakkaraa voin syödä yhden kesällä grillatessa. Niissä on tosi pahoja ja vähän paremman makuisia.
      Mutta kuitenkin olen löytänyt uudelleen lauantaimakkaran ja nyt on vuorossa Balkanmakkara, olen aina ohittanut nämä kun olen kuvitellut jauhomössöksi. Oli mitä oli, minä syön näitä nykyisin.
      S-market nostelee hintoja, kun ostin ensimmäisen lauantaipaketin muutama viikko sitten maksoi alle euron, nyt oli hintaa 1,32€. Mainostavat koko ajan että halpuutimme hintoja.

• Anonyymi

700g p0utun lauantai pötkö vajaa 3€

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

700g p0utun lauantai pötkö vajaa 3€

Täyttä lihaa varmaan on kun noin kova hinta?

• Siilenämää2

Kolome Snellmanin kuoretonta.

• Bob

Oli aivan pakko kokeilla: Kolme sai vielä hyvin haukattua kerralla,neljäs ei enää pysynyt kunnolla peukalon ja etusormen välissä..

• Anonyymi

12 kpl

• Anonyymi

Juuri katsoin YouTube videon, kun rekkamies juo 6 tölkkiä Sandels keskiolutta aikaan 5min 26sek.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri katsoin YouTube videon, kun rekkamies juo 6 tölkkiä Sandels keskiolutta aikaan 5min 26sek.

Mutta tiedätkö milloin se on Kustavissa?

• Anonyymi

Sitä lihoo, jos syö enemmän energiaa, kuin mitä kuluttaa.

• Anonyymi

Isoviitosen olen ostanut joka viikko, ja napsin välipalaksi paljaaltaan. Ei ne lihota, jos ei ole sellaista taipumusta, että ei malta jättää esim. kahteen nakkiin kerralla. Samahan on suklaassa, jos syö koko levyn, niin lihottaa. Mutta jos päivittäin nappasee pari palaa, niin ei mitää vaikutusta painoon.

• Anonyymi

Siitä nakkipakkauksen kyljestä tuoteselosteesta aloittajakin voi lukea nakkien sisältämän energiamäärän kuin myös esim. rasva- ja suolapitoisuudet.

• Anonyymi

4 - 6 kpl Forssan perunsalaatin kanssa aina uuden vuoden aattoiltana, mutta ne pitää olla Kivikylän Wanhanajan nakkeja. Muulloin en sellaista prosessoitua moskaa syö.

• Max kolme kerralla mutta nykyisin nakkihalut jotensakin menneet.

• Anonyymi

En syö koskaan yhtäkään nakkia. En tykkää!

• Anonyymi

Nakit on mielestäni aika mauttomia.

Tekaisin päivällä nakkikeiton kevyt nakeista, sekaan tuli kevyt jauhelihaa, perunoita, porkkanaa, ruusukaalia, sipulia, erilaisia mausteita, oli niin hyvää mutten en kuitenkaan syönyt toista lautallista.

• Anonyymi

En nakeista niinkän välitä, mut Tapolan savulenkki on herkku ja kylmiltään, sinapilla tai ilman!

• Anonyymi

5 ei lihota ketään.

• Anonyymi

Ainoat nakit mitä pystyn syömään on Kivikylän vanhanajan nakit ja niitä syön 4 .

• Anonyymi

Jos sinulla oli oikein ''kiljuva'' nälkä, et olisi syönnyt pariin päivään mitään.

Kuinka monta nakkia voisit syödä tyhjään vatsaan ??

• Anonyymi

Kivikylän kuorettomat nakit ovat myös herkkua.

• Anonyymi

Ko. nakit ovat koostumukseltaan lajinsa parhaimmistoa mm. koska jauhotäytettä on vähän. Niukat hiilarit, 0,3%. Protskut ovat yli tavanomaisen 12%:n paremmalla puolella, 13,9%. Rasva 24,2%.
        Koostumus ei kuitenkaan houkuttele edes maistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla oli oikein ''kiljuva'' nälkä, et olisi syönnyt pariin päivään mitään.

Kuinka monta nakkia voisit syödä tyhjään vatsaan ??

Pelkästään nakkeja en yhtään, pitää olla muutakin

• Anonyymi

En yhtäkään!

• Anonyymi

Kivukylän nakeissa on paljon lihaa ja ne ovat muutenkin parhaita.
      Kyllä 9 menee kevyesti kerralla.

• Anonyymi

-Miksi nakit ovat niin halpoja kokolihaan verrattuna...ihan pyrkii tulemaan mieleen sellainenkin ajatus että ehkä nakeissa ei kuitenkaan ole paljonkaan lihaa...ei kallista raaka- ainetta käyttämällä voi tehdä halpaa lopputuotetta...

• Anonyymi

Lähes kaikissa liikaa suolaa siksi monet maistuu ihan pskalta. hk aito paras

• Anonyymi

HK Sininen, 100 grammaa sisältää suolaa 37%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HK Sininen, 100 grammaa sisältää suolaa 37%

Aika paljolta kuulostaa jos 100 grammassa makkaraa on suolaa 37 grammaa...olisiko aika mennä optikolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljolta kuulostaa jos 100 grammassa makkaraa on suolaa 37 grammaa...olisiko aika mennä optikolle?

HK Sininen

Ravintosisältö 100 g
        Suola 2,2 g 44 %

• Anonyymi

Tehotuotetut teurasjätteet maistuu Suomiloisille.

• Anonyymi

Koko persS/kok/kepu lihateollisuus pitäisi ajaa alas.

• Anonyymi

Lihansyönti ja tuotanto on moraalisesti ja tieteellisesti taantumuksellisia. Vasemmistossa tämä ymmärretään.

• Anonyymi

Jos meinataan jotain maitotuotteita käyttää, niin lihat tulee siinä sivutuotteina. Ei ne maidot tule automaatista vaan lehmistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe