Montako nakkia syöt kerralla

viisnakkia

kun nakkeja syöt? Mahtaako olla lihottavaa sapuskaa?

13

368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö-Öö

Puolenkymmentä

Maksimissaan. Mä yleensäkään syö paljoa kerralla. Nakit siitä kiinnostava ruoka, pidetään lasten halpiskamana, mutta voi olla ihan kurmeetakin.

Nojoo nakkeja jääkaapinvalosa jääkaapista. Tai sitten lihanakkeja keitettynä voimakkaassa lihaliemessä, etikkakurkkua, perunasalaattia, ketsuppia, sipulia ja smetanaa. Nakkejahan net, mutta aika eri asia. Mä en tavallaan tajua, kuka laskee toisten nakkien syämisen määrää. mutta aatttelin kommentoida, koska muakin ihmii, paljonko ihmiset oikeesti siis syö nakkeja. Mä syön sen puolenkymmentä kerralla, riippuu lisukkeista ja nakeista.

=DW=

• Niitä ihan pieniä nakkeja menee kyllä enemmänkin kuin viisi yhdellä syömäkerralla silloin hyvin harvoin kun niitä yleensä syön. Riippuen tietysti mitä muuta täyttävää siinä syö samalla kertaa.

Uskoisin sinun vain laihtuvan vaikka söisit viisi nakkia joka päivä, jos et muuta syö tai sitten pelkkiä vihanneksia niitten kanssa,

• makkijuusto

yhden kerrallaan.

• kymmenennakkia

no yhdellä ei nälkä lähe!

• lollolol
        kymmenennakkia kirjoitti:

no yhdellä ei nälkä lähe!

eikä kymmenen mahu suuhun

• ilosetajat

Yheksän. Niin Heikkikin...

• Järkisyöjä

Pari kerralla ja harvoin. Olen opetellut etten syö prosessoitua lihaa ja ihme kyllä oppinut niin etten oikein nakeista ja makkaroista tykkääkään. Ihan joskus kaipaa ja silloin ostan paketin ja laitan loput pakkaseen.

• omaelämäni

En syö ollenkaan makkaratuotteita, kalkkunaa harvoin leivän päällä.

• Runsasvatsainen

Koko paketillinen pekoniin käärittynä. Nam

• Enpä-juuri-nakkeile

Nakkisormisten ei passaa syödä yhtäkään, etteivät vahingossa pureskele sormiaankin.
      Itellä ei ole.

• En syö nakkeja, joskus olen yhden syönyt, en pidä myöskään grillimakkaroista tai lenkistä.
      Jotain grillimakkaraa voin syödä yhden kesällä grillatessa. Niissä on tosi pahoja ja vähän paremman makuisia.
      Mutta kuitenkin olen löytänyt uudelleen lauantaimakkaran ja nyt on vuorossa Balkanmakkara, olen aina ohittanut nämä kun olen kuvitellut jauhomössöksi. Oli mitä oli, minä syön näitä nykyisin.
      S-market nostelee hintoja, kun ostin ensimmäisen lauantaipaketin muutama viikko sitten maksoi alle euron, nyt oli hintaa 1,32€. Mainostavat koko ajan että halpuutimme hintoja.

• Siilenämää2

Kolome Snellmanin kuoretonta.

• Bob

Oli aivan pakko kokeilla: Kolme sai vielä hyvin haukattua kerralla,neljäs ei enää pysynyt kunnolla peukalon ja etusormen välissä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2316
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      117
      1852
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      89
      1463
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      135
      1423
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1121
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      1002
    10. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      880
    Aihe