Lecator Oy

Typyli

Onko kellään Lecator nimisestä firmasta mitään kokemuksia kertoa, millainen firma jne?

18

4534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallenija

      Ihan paska koko firma! Palkkat ei tes :in mukainen!
      Terveyshuolto ei ole kaikille järjestetty .
      En suositella kenelle!!

      • Anonyymi

        Hei olen Lecatorilla työssä. Olen tyydyttävainen. Ihana firma. Ja kasvo mahdollisuus. Hyvää kokemus.


    • Lyyli2002

      Taitaa olla entisen Lekatorin "jälkipolvi"...Lekator meni huonosti ja toinen firma osti, oisko ollu 2015??... liekö entinen pomo perustanut uuden firman nimellä Lecator...kuulemma pulju noussu 3-4 vuodessa huimasti mut saas nähhä miten kauan jos menee vanhan tyylii?...veikkaan et tulloo syvä pudotus alas ja taas menee taso alas.

    • Anonyymi

      Juuri pääsin irtautumaan ko firmasta.. Edelleen palkkasaatavia tulematta viime ja tältä vuodelta.
      Jokainen voi tästä päätellä jotain.

    • Anonyymi

      Ihan paska firma. Jos työpaikkana kokemuksia kysytään niin työtodistuksen saantikin oli vaikeaa jo kuin erosi. Paljon paikkoja liian vähän työntekijöitä kauhea kiire ja paska palkka. Paljon piti kantaa tavaroita selkä vääränä

      • Anonyymi

        On totta


    • Anonyymi

      Liian kova kiire. Työntekijää ei arvosteta. Tahtia kiristetään koko ajan jo sovitusta työajasta. Jos työntekijä yrittää puolustaa itseään ni tulee potkut. Työntekijät vaihtuu kovaa tahtia. Palkan maksut ongelmallisia. Lopulta parempi ottaa ulkomaalaisia töihin ja käytetään heitäkin hyväksi aikansa. Todella inhottavaa tehdä ahkerasti ilman taukoja töitä ja lopulta saada potkut kun sovitussa ajassa ei kykene tekemään työtä. Meno muistuttaa lähinnä ihmiskauppaa.

      • Anonyymi

        En ole totta. Kuin kenen kansa ollitte siellä työssä? Olen monta vuotta ei palkka ongelma, työntekijä pidä tauko. Olen itse työntekija pidän taukko. Ei mitä ongelma. Tavarat, välille pakko kanta jokaisessa yrrituksessa.
        En, kaikki tässä mitään lukenut pysy paikalle. Kiitos


      • Anonyymi

        työ tahti liian kiire. ei hyvä ynm


    • Anonyymi

      Lopetat joo puolusta lecatori on huijaus firma!

    • Anonyymi

      liian kiire työtahti. sovituista ajoista ei kun työtahtia kiristetään koko ajan ei hyvä. ynm ei todella hyvä ollenkaan

      • Anonyymi

        Sama mieli pide!


    • Anonyymi

      työntekijää ei arvostettua. aina tulee vain valituksia. siivoojat syypäitä. liian kireä tahti jo sovitusta työajasta ynm. Tähti vain kiristyy ei hyvä.

      • Anonyymi

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.

        Sama mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.

        kyllä näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä näin on

        Tosi huono ihminen


    • Anonyymi

      tarkoitin tahti vain kiristyy. ynm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe