Onko kellään Lecator nimisestä firmasta mitään kokemuksia kertoa, millainen firma jne?
Lecator Oy
18
4533
Vastaukset
- Kallenija
Ihan paska koko firma! Palkkat ei tes :in mukainen!
Terveyshuolto ei ole kaikille järjestetty .
En suositella kenelle!!- Anonyymi
Hei olen Lecatorilla työssä. Olen tyydyttävainen. Ihana firma. Ja kasvo mahdollisuus. Hyvää kokemus.
- Lyyli2002
Taitaa olla entisen Lekatorin "jälkipolvi"...Lekator meni huonosti ja toinen firma osti, oisko ollu 2015??... liekö entinen pomo perustanut uuden firman nimellä Lecator...kuulemma pulju noussu 3-4 vuodessa huimasti mut saas nähhä miten kauan jos menee vanhan tyylii?...veikkaan et tulloo syvä pudotus alas ja taas menee taso alas.
- Anonyymi
Juuri pääsin irtautumaan ko firmasta.. Edelleen palkkasaatavia tulematta viime ja tältä vuodelta.
Jokainen voi tästä päätellä jotain. - Anonyymi
Ihan paska firma. Jos työpaikkana kokemuksia kysytään niin työtodistuksen saantikin oli vaikeaa jo kuin erosi. Paljon paikkoja liian vähän työntekijöitä kauhea kiire ja paska palkka. Paljon piti kantaa tavaroita selkä vääränä
- Anonyymi
On totta
- Anonyymi
Liian kova kiire. Työntekijää ei arvosteta. Tahtia kiristetään koko ajan jo sovitusta työajasta. Jos työntekijä yrittää puolustaa itseään ni tulee potkut. Työntekijät vaihtuu kovaa tahtia. Palkan maksut ongelmallisia. Lopulta parempi ottaa ulkomaalaisia töihin ja käytetään heitäkin hyväksi aikansa. Todella inhottavaa tehdä ahkerasti ilman taukoja töitä ja lopulta saada potkut kun sovitussa ajassa ei kykene tekemään työtä. Meno muistuttaa lähinnä ihmiskauppaa.
- Anonyymi
En ole totta. Kuin kenen kansa ollitte siellä työssä? Olen monta vuotta ei palkka ongelma, työntekijä pidä tauko. Olen itse työntekija pidän taukko. Ei mitä ongelma. Tavarat, välille pakko kanta jokaisessa yrrituksessa.
En, kaikki tässä mitään lukenut pysy paikalle. Kiitos - Anonyymi
työ tahti liian kiire. ei hyvä ynm
- Anonyymi
Lopetat joo puolusta lecatori on huijaus firma!
- Anonyymi
liian kiire työtahti. sovituista ajoista ei kun työtahtia kiristetään koko ajan ei hyvä. ynm ei todella hyvä ollenkaan
- Anonyymi
Sama mieli pide!
- Anonyymi
työntekijää ei arvostettua. aina tulee vain valituksia. siivoojat syypäitä. liian kireä tahti jo sovitusta työajasta ynm. Tähti vain kiristyy ei hyvä.
- Anonyymi
Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.
Sama mieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.
kyllä näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä näin on
Tosi huono ihminen
- Anonyymi
tarkoitin tahti vain kiristyy. ynm
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664