Lecator Oy

Typyli

Onko kellään Lecator nimisestä firmasta mitään kokemuksia kertoa, millainen firma jne?

18

4530

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallenija

      Ihan paska koko firma! Palkkat ei tes :in mukainen!
      Terveyshuolto ei ole kaikille järjestetty .
      En suositella kenelle!!

      • Anonyymi

        Hei olen Lecatorilla työssä. Olen tyydyttävainen. Ihana firma. Ja kasvo mahdollisuus. Hyvää kokemus.


    • Lyyli2002

      Taitaa olla entisen Lekatorin "jälkipolvi"...Lekator meni huonosti ja toinen firma osti, oisko ollu 2015??... liekö entinen pomo perustanut uuden firman nimellä Lecator...kuulemma pulju noussu 3-4 vuodessa huimasti mut saas nähhä miten kauan jos menee vanhan tyylii?...veikkaan et tulloo syvä pudotus alas ja taas menee taso alas.

    • Anonyymi

      Juuri pääsin irtautumaan ko firmasta.. Edelleen palkkasaatavia tulematta viime ja tältä vuodelta.
      Jokainen voi tästä päätellä jotain.

    • Anonyymi

      Ihan paska firma. Jos työpaikkana kokemuksia kysytään niin työtodistuksen saantikin oli vaikeaa jo kuin erosi. Paljon paikkoja liian vähän työntekijöitä kauhea kiire ja paska palkka. Paljon piti kantaa tavaroita selkä vääränä

      • Anonyymi

        On totta


    • Anonyymi

      Liian kova kiire. Työntekijää ei arvosteta. Tahtia kiristetään koko ajan jo sovitusta työajasta. Jos työntekijä yrittää puolustaa itseään ni tulee potkut. Työntekijät vaihtuu kovaa tahtia. Palkan maksut ongelmallisia. Lopulta parempi ottaa ulkomaalaisia töihin ja käytetään heitäkin hyväksi aikansa. Todella inhottavaa tehdä ahkerasti ilman taukoja töitä ja lopulta saada potkut kun sovitussa ajassa ei kykene tekemään työtä. Meno muistuttaa lähinnä ihmiskauppaa.

      • Anonyymi

        En ole totta. Kuin kenen kansa ollitte siellä työssä? Olen monta vuotta ei palkka ongelma, työntekijä pidä tauko. Olen itse työntekija pidän taukko. Ei mitä ongelma. Tavarat, välille pakko kanta jokaisessa yrrituksessa.
        En, kaikki tässä mitään lukenut pysy paikalle. Kiitos


      • Anonyymi

        työ tahti liian kiire. ei hyvä ynm


    • Anonyymi

      Lopetat joo puolusta lecatori on huijaus firma!

    • Anonyymi

      liian kiire työtahti. sovituista ajoista ei kun työtahtia kiristetään koko ajan ei hyvä. ynm ei todella hyvä ollenkaan

      • Anonyymi

        Sama mieli pide!


    • Anonyymi

      työntekijää ei arvostettua. aina tulee vain valituksia. siivoojat syypäitä. liian kireä tahti jo sovitusta työajasta ynm. Tähti vain kiristyy ei hyvä.

      • Anonyymi

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.

        Sama mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.

        kyllä näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä näin on

        Tosi huono ihminen


    • Anonyymi

      tarkoitin tahti vain kiristyy. ynm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe