Onko kellään Lecator nimisestä firmasta mitään kokemuksia kertoa, millainen firma jne?
Lecator Oy
Typyli
184581
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 18
Vanhimmat
Ihan paska koko firma! Palkkat ei tes :in mukainen!
Terveyshuolto ei ole kaikille järjestetty .
En suositella kenelle!!
Hei olen Lecatorilla työssä. Olen tyydyttävainen. Ihana firma. Ja kasvo mahdollisuus. Hyvää kokemus.
Taitaa olla entisen Lekatorin "jälkipolvi"...Lekator meni huonosti ja toinen firma osti, oisko ollu 2015??... liekö entinen pomo perustanut uuden firman nimellä Lecator...kuulemma pulju noussu 3-4 vuodessa huimasti mut saas nähhä miten kauan jos menee vanhan tyylii?...veikkaan et tulloo syvä pudotus alas ja taas menee taso alas.
Juuri pääsin irtautumaan ko firmasta.. Edelleen palkkasaatavia tulematta viime ja tältä vuodelta.
Jokainen voi tästä päätellä jotain.
Ihan paska firma. Jos työpaikkana kokemuksia kysytään niin työtodistuksen saantikin oli vaikeaa jo kuin erosi. Paljon paikkoja liian vähän työntekijöitä kauhea kiire ja paska palkka. Paljon piti kantaa tavaroita selkä vääränä
On totta
Liian kova kiire. Työntekijää ei arvosteta. Tahtia kiristetään koko ajan jo sovitusta työajasta. Jos työntekijä yrittää puolustaa itseään ni tulee potkut. Työntekijät vaihtuu kovaa tahtia. Palkan maksut ongelmallisia. Lopulta parempi ottaa ulkomaalaisia töihin ja käytetään heitäkin hyväksi aikansa. Todella inhottavaa tehdä ahkerasti ilman taukoja töitä ja lopulta saada potkut kun sovitussa ajassa ei kykene tekemään työtä. Meno muistuttaa lähinnä ihmiskauppaa.
En ole totta. Kuin kenen kansa ollitte siellä työssä? Olen monta vuotta ei palkka ongelma, työntekijä pidä tauko. Olen itse työntekija pidän taukko. Ei mitä ongelma. Tavarat, välille pakko kanta jokaisessa yrrituksessa.
En, kaikki tässä mitään lukenut pysy paikalle. Kiitos
työ tahti liian kiire. ei hyvä ynm
Lopetat joo puolusta lecatori on huijaus firma!
liian kiire työtahti. sovituista ajoista ei kun työtahtia kiristetään koko ajan ei hyvä. ynm ei todella hyvä ollenkaan
Sama mieli pide!
työntekijää ei arvostettua. aina tulee vain valituksia. siivoojat syypäitä. liian kireä tahti jo sovitusta työajasta ynm. Tähti vain kiristyy ei hyvä.
Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.
Sama mieli
kyllä näin on
Tosi huono ihminen
tarkoitin tahti vain kiristyy. ynm