Lecator Oy

Typyli

Onko kellään Lecator nimisestä firmasta mitään kokemuksia kertoa, millainen firma jne?

18

4529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallenija

      Ihan paska koko firma! Palkkat ei tes :in mukainen!
      Terveyshuolto ei ole kaikille järjestetty .
      En suositella kenelle!!

      • Anonyymi

        Hei olen Lecatorilla työssä. Olen tyydyttävainen. Ihana firma. Ja kasvo mahdollisuus. Hyvää kokemus.


    • Lyyli2002

      Taitaa olla entisen Lekatorin "jälkipolvi"...Lekator meni huonosti ja toinen firma osti, oisko ollu 2015??... liekö entinen pomo perustanut uuden firman nimellä Lecator...kuulemma pulju noussu 3-4 vuodessa huimasti mut saas nähhä miten kauan jos menee vanhan tyylii?...veikkaan et tulloo syvä pudotus alas ja taas menee taso alas.

    • Anonyymi

      Juuri pääsin irtautumaan ko firmasta.. Edelleen palkkasaatavia tulematta viime ja tältä vuodelta.
      Jokainen voi tästä päätellä jotain.

    • Anonyymi

      Ihan paska firma. Jos työpaikkana kokemuksia kysytään niin työtodistuksen saantikin oli vaikeaa jo kuin erosi. Paljon paikkoja liian vähän työntekijöitä kauhea kiire ja paska palkka. Paljon piti kantaa tavaroita selkä vääränä

      • Anonyymi

        On totta


    • Anonyymi

      Liian kova kiire. Työntekijää ei arvosteta. Tahtia kiristetään koko ajan jo sovitusta työajasta. Jos työntekijä yrittää puolustaa itseään ni tulee potkut. Työntekijät vaihtuu kovaa tahtia. Palkan maksut ongelmallisia. Lopulta parempi ottaa ulkomaalaisia töihin ja käytetään heitäkin hyväksi aikansa. Todella inhottavaa tehdä ahkerasti ilman taukoja töitä ja lopulta saada potkut kun sovitussa ajassa ei kykene tekemään työtä. Meno muistuttaa lähinnä ihmiskauppaa.

      • Anonyymi

        En ole totta. Kuin kenen kansa ollitte siellä työssä? Olen monta vuotta ei palkka ongelma, työntekijä pidä tauko. Olen itse työntekija pidän taukko. Ei mitä ongelma. Tavarat, välille pakko kanta jokaisessa yrrituksessa.
        En, kaikki tässä mitään lukenut pysy paikalle. Kiitos


      • Anonyymi

        työ tahti liian kiire. ei hyvä ynm


    • Anonyymi

      Lopetat joo puolusta lecatori on huijaus firma!

    • Anonyymi

      liian kiire työtahti. sovituista ajoista ei kun työtahtia kiristetään koko ajan ei hyvä. ynm ei todella hyvä ollenkaan

      • Anonyymi

        Sama mieli pide!


    • Anonyymi

      työntekijää ei arvostettua. aina tulee vain valituksia. siivoojat syypäitä. liian kireä tahti jo sovitusta työajasta ynm. Tähti vain kiristyy ei hyvä.

      • Anonyymi

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.

        Sama mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta.Pomo aina on vihainen🤔,eli ei ole hyvää palvelu meille työntekiöille.

        kyllä näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä näin on

        Tosi huono ihminen


    • Anonyymi

      tarkoitin tahti vain kiristyy. ynm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2666
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      87
      928
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      895
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      76
      770
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      78
      595
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      566
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe