Mikä ihme keskustalaisia viehättää loikkareissa. Anne Berner loikkasi kokoomuksesta suoraan ministeriksi.
Nyt Keskustan Keskipohjanmaan osasto esittää persuista loikannut kunnanvaltuutettua kansanedustajaehdokkaaksi Vetelistä.
Kun vähän aprikoi asiaa niin huomaa missä mennään, nyt on tarkoitus turvata Mika Lintilän asema ja pudottaa Tuomo Puumala eduskunnasta. Hänhän ei ole kolmikon Sipilä, Lintilä ja Hietaniemi kolmikon mieleinen.
Miten muuten voisi ajatella, että Vetelistä tulee ehdokas, Kokkolasta kaksi jotka jakavat aikaisemmat Tuomon äänet. Hänen juurensahan ovat Perhonjokilaaksossa.
Taas loikkari kelpaa Keskustalle
Ovela_suunnitelma
2
176
Vastaukset
- UnohtuneetLupaukset
Mikä meitä hävettää kun emme voi valita jotakin oikeaa kansanedustajaa joka voisisi olla esim.parturi-kampaaja,putkimies,maanviljelijä,tai eläkeläinen.Tuntuu vain että aina kaikki hakevat ns.itseämme parempia, vaikka me tavan kansa haemme KANSAN EDUSTAJIA.
- Avaaja_on_oikeassa
Minä myös ihmettelen miksi nyt yritetään ehdokasasettelulla hajoittaa Tuomo Puumalan ääniä. Onko tarkoitus turvata toisen, keskustan johdon mieleisen, kansanedustajan äänisaalis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502