Niin ovat teennäisiä, kuin käsikirjoitettuja, ja sarjassa esiintyvät henkilötkin luonnottoman luonnollisia, mahtavat olla näyttelijöitä kaikki.
Uskonnolliset höpinätkin korostuvat niin että taitaa olla jonkun kirkon kustantama aivan.
Haunted-sarjan jutut teennäisiä
1
79
Vastaukset
- Miehjfgfd
no mie Ihmettelen toisaalta että miksi pitäisi olla näyteltyjä kun näitä juttuja tapahtuu kuitenkin paljon siellä sun täällä maapalloo, mm. mun eräs tuttava asui talossa jossa kummittelu äityi sellaiseksi että oli muutettava pois talosta. Mut siis mustakin tuntuu siltä, että ovat näyteltyjä nää Haunted sarjan jaksot, mitä tota oon joitain jaksoja katellu. Ehkä ne on näytelty jälkeenpäin kun ensin oikeet tyypit kertoneet kokemuksistaan
, niin matkittu ja näytelty niiden oikeiden henkilöiden kertomuksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769242Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422748
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto502237Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649