Minä määrään sinut

määrääjä

nyt itselleni. Olisikin näin helppoa. ;) Sinuthan minä haluaisin, enkä ketään muuta. Tiennyt sen jo pidemmän aikaa.

70

2181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaisesta

Aijaaha mä oon lähtenyt aina kauaksi jos mua määrätään en tykkää

• heippavaan

Kenet sinä haluat? Voi kun joskus olisikin noin helppoa 😊

• heippavaan

En ketään ,enää

• määrääjä

Niin kun se olisi.

• häiritseevähän

Miksi laitoit hymiön tämä on ikävä-palsta täällä pidetään ikävää

• mitenkäs

Mut oletko tehnyt mutä päämäärän saavuttamiseksi

• Eikäsydämeni

Määrää vaan. En laita vastaan.

• sitäpaitsiolen

ollut ihastunut kokoajan N-mieheen.

• Sopii

Juu sopii mulle.

• Ukaasi

Ooks sie ennenki komentannu?
      Perässä kipitetään kiltisti.... :)

• määrääjä

No enpäs ole komentannu. Myönnettäköön.

• Komennajo

Inhoan komentelua mut erään antaisin kyl komentaa itseäni ;)

• MinäJaneMissäTarzan

Minäkään en tykkää komentelusta yleensä. Mutta kyllä vaan olisin mielissäni jos eräs mies sanoisi, että sinä olet nyt minun. Ja jos luola-ajassa oltaisiin niin vetäisi tukasta minut luolaansa, tiedätte kyllä mitä tekemään. Toki esittäisin, että olen loukkaantunut, mutta pieni "vastustelu" vaan kuuluisi asiaan ;)

• määrääjä

Eli nuijalla päähän vaan. ;)

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Eli nuijalla päähän vaan. ;)

No... Nykyaikaan suhteutettuna eräs mies voisi suudella minut pyörryksiin ja kun olisin tarpeeksi huumaantunut niin kaappaisi hellästi syliinsä ja kantaisi minut makuuhuoneeseen. Eiköhän siitä voitaisi aloittaa ;)

• hänköseon
        MinäJaneMissäTarzan kirjoitti:

No... Nykyaikaan suhteutettuna eräs mies voisi suudella minut pyörryksiin ja kun olisin tarpeeksi huumaantunut niin kaappaisi hellästi syliinsä ja kantaisi minut makuuhuoneeseen. Eiköhän siitä voitaisi aloittaa ;)

Heppuli??

• MinäJaneMissäTarzan
        hänköseon kirjoitti:

Heppuli??

En tunne ketään Heppulia. Onko sun kaveri?

• määrääjä

No tuo kuullostaa aika kuumalta heti alkuun. :)

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

No tuo kuullostaa aika kuumalta heti alkuun. :)

Niin. Tuollaista olisi tarjolla minun Tarzanilleni. Harmi vaan, että hän ei sitä koskaan saa tietää ;)

• määrääjä

Niin. Tuollaista olisi tarjolla minun Tarzanilleni. Harmi vaan, että hän ei sitä koskaan saa tietää ;)

Jaaa, no miksi ei?

• Kyssär

Painoluokkasi?

Jaksaako tarzani kantaa sinut lyhistymättä allesi?

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Jaaa, no miksi ei?

Koska aion unohtaa hänet.

• määrääjä

Sepä harmi tai jos se tarzani ajattelisi samalla lailla.

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Sepä harmi tai jos se tarzani ajattelisi samalla lailla.

Ei ole realistista, että meistä ainakaan paria tulisi. Ei ole olosuhteet nyt tämän jutun puolella. Missä sinun Janesi on?

• miksiolosuhteet

Ei ole realistista, että meistä ainakaan paria tulisi. Ei ole olosuhteet nyt tämän jutun puolella. Missä sinun Janesi on?

Eivät ole teidän jutun puolella?

• Näinkäv
        miksiolosuhteet kirjoitti:

Eivät ole teidän jutun puolella?

Tarsan nai Daisya palmun alla kun lupasi viedä minut katsomaan orangi vauvoja

• määrääjä

Missä lienee, tai ehkä kotonaan? Ja mielessähän se vain on minun.

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Missä lienee, tai ehkä kotonaan? Ja mielessähän se vain on minun.

Nuo ihastukset ovat kummallisia, tahtomatta hiipivät mieleen vaikka kuinka yrittää hätistellä niitä pois...

• määrääjä

Tiukassa tuntuu olevan. En kyllä nyt ole hirveesti hätistellyt. Kuitenkin tuo väreilyä elämään. :) Vaikka toisaalta se harmittaa välillä, kun siitä ei tule todellisuutta.

• Liian_vaikeaksi_teet
        määrääjä kirjoitti:

Tiukassa tuntuu olevan. En kyllä nyt ole hirveesti hätistellyt. Kuitenkin tuo väreilyä elämään. :) Vaikka toisaalta se harmittaa välillä, kun siitä ei tule todellisuutta.

Tulisi J jos keskittyisit palstan sijaan tosielämään

Näyttää olevan liian vaikeaa se joten parempi että unohdat koko naisen.

Ja suhteet ylipäätään

• määrääjä

Mitäs helvattia se sinulle kuuluu mitä kukin tekee ja toimii. ;)

• putosintälle
        Liian_vaikeaksi_teet kirjoitti:

Tulisi J jos keskittyisit palstan sijaan tosielämään

Näyttää olevan liian vaikeaa se joten parempi että unohdat koko naisen.

Ja suhteet ylipäätään

Etkä varmasti osaa arvata miksi :'D toisaalta... yllätyn pahasti jos aloittaja sattuu olemaan J.

• Näin_näen
        määrääjä kirjoitti:

Juuu kuule ei ole parisuhteet sinua varten

Unohda koko asia.

Sinkkutalous, irtosuhteet. Siin on sinulle oikea suunta

• putosintälle
        määrääjä kirjoitti:

Oletko aloittaja J?

• Unohda_parisuhteet
        putosintälle kirjoitti:

Oletko aloittaja J?

Anna sen olla palstaparisuhteessa.

Eihän se muuhun kykene. Tuskin edes haluaa. Lokoisat on oltavat täällä.

• määrääjä

En kyllä ole enkä tunne. :)

• BenNetFuhrer
        määrääjä kirjoitti:

Tiu Kassa? :D
        Siis ootko sä ny munan vai kanan perässä? ;)

• putosintälle
        Unohda_parisuhteet kirjoitti:

Anna sen olla palstaparisuhteessa.

Eihän se muuhun kykene. Tuskin edes haluaa. Lokoisat on oltavat täällä.

Luitko!? :'D Aloittaja ei ole J. :'D Hitto että naurattaa :DDDDDDD

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Niin "J", mitäs helvattia tässä nyt tapahtuu? :) Tuliko tähän ketjuun jotain tunkeutujia vai? :D

• määrääjä

Ilmiselvästi. ;D

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Ilmiselvästi. ;D

Millä kirjamella alkaa Hänen nimensä? Tiedoksi, että minä en kaipaa J:tä :D

• määrääjä

Millä kirjamella alkaa Hänen nimensä? Tiedoksi, että minä en kaipaa J:tä :D

No alkaahan se kirjaimella. Täällä vähän jo noloa tunnisteita levitellä. :) Mun pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja yrittää tehdä tuolla "ulkona todellisuudessa" jotain eli ottaa suoraan yhteyttä tai jotain. On sitten lopputulos mikä on.

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

No alkaahan se kirjaimella. Täällä vähän jo noloa tunnisteita levitellä. :) Mun pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja yrittää tehdä tuolla "ulkona todellisuudessa" jotain eli ottaa suoraan yhteyttä tai jotain. On sitten lopputulos mikä on.

Ei tarvitse kertoa :) Minun kaivattuni nimi alkaa M-kirjaimella.

Sinulla siis on jokin keino ottaa yhteyttä häneen? Minulla ei ole puhelinnumeroa, mutta ehkä saisin sen ongittua jostakin, jos ei ole salainen. Mutta koska en tiedä, onko hän varattu, en sitä ikimaailmassa tekisi. Muutenkaan en tekisi aloitetta, koska naisena minulla on liikaa huonoja kokemuksia siitä, että olen pamauttanut ihastukselle, että olen ihastunut tai on tunteita. Miehet tuppaa käyttämään hyväkseen, jos heillä ei ole samoja fiiliksiä :( Sad but true.

• sivukommentti

Ei tarvitse kertoa :) Minun kaivattuni nimi alkaa M-kirjaimella.

Sinulla siis on jokin keino ottaa yhteyttä häneen? Minulla ei ole puhelinnumeroa, mutta ehkä saisin sen ongittua jostakin, jos ei ole salainen. Mutta koska en tiedä, onko hän varattu, en sitä ikimaailmassa tekisi. Muutenkaan en tekisi aloitetta, koska naisena minulla on liikaa huonoja kokemuksia siitä, että olen pamauttanut ihastukselle, että olen ihastunut tai on tunteita. Miehet tuppaa käyttämään hyväkseen, jos heillä ei ole samoja fiiliksiä :( Sad but true.

Eivät kaikki käytä hyväks. Älä yleistä.

• määrääjä

No olenhan minä numeron onkinut. Voihan se olla, että sulla on vain ollut huonoa tuuria noiden ihastusten suhteen. Onhan niitä nyt fiksusti käyttäytyviäkin.

• MinäJaneMissäTarzan
        sivukommentti kirjoitti:

Eivät kaikki käytä hyväks. Älä yleistä.

Ei kaikki. Tarkoitinkin, että itselläni on ollut huonoja kokemuksia, ja minun tuntemani miehet ovat yrittäneet käyttää hyväkseen tunteitani. Ne, joilla ei siis ole ollut tunteita minua kohtaan.

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

No olenhan minä numeron onkinut. Voihan se olla, että sulla on vain ollut huonoa tuuria noiden ihastusten suhteen. Onhan niitä nyt fiksusti käyttäytyviäkin.

Tiedän, että minulla on ollut huonoa tuuria, tavannut ihan vääriä tyyppejä.

No niin, sinulla on siis numero, mitä vielä odotat :)

• määrääjä

Niih. Mitäpä sitä. :)

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Niih. Mitäpä sitä. :)

Mitä pahaa voisi tapahtua? Jos tulee torjutuksi, niin kaipaus voisi kohdistua johonkin uuteen. Mutta mitäs jos hänkin kaipaa sinua? Elämä on liian lyhyt hukattavaksi.

• määrääjä

Totta puhut. On se kyllä niin. Ja eihän siinä vaikka tulisi torjutuksi. Eipähän tarvitse sitten enää turhaa haikailla.

• MinäJaneMissäTarzan
        määrääjä kirjoitti:

Totta puhut. On se kyllä niin. Ja eihän siinä vaikka tulisi torjutuksi. Eipähän tarvitse sitten enää turhaa haikailla.

Juuri noin. Ja minäkin päätin nyt, että lopetan sen typerän haikailun tähän. Huomisesta lähtien en enää käy ikävä-palstalla, enkä ajattele häntä enää. Keskityn nyt omiin juttuihini, kuten olen aikonutkin tehdä ennen tätä ihastusta. Joskus vaan ihastuu sellaiseen, jonka kanssa asiat ei voi edetä minnekään. Tsemii sulle yhteydenottoon ;)

• toistatko_aina_vaan

Tiedän, että minulla on ollut huonoa tuuria, tavannut ihan vääriä tyyppejä.

No niin, sinulla on siis numero, mitä vielä odotat :)

Olet sinä tavannut oikeitakin tyyppejä, mutta tottakai hormoniesi orjana olet mennyt sen perässä joka on eniten kiinnostanut ja tuloksen sinä tiedätkin. Apinatkin jopa oppivat virheistään, mitenkäs sinä?

• Troll_Slayer

Nyt on trollien nukkumaanmenoaika. Varo, ettet saa piiskaa, saattaisit jopa nauttia ;)

• tytöistähuolehtija

Joo ihmisten tekemisten määrääminen olisi varmastikin tyttöjen haaveita, voisi aina ja iankaikkisestikin määräillä toisten tekemisiä, siis vallanhimoahan tuo on, jonka jotkut helluntailaiset sanoisivat KUOLEMANSYNNIKSI :D

Mutta miten sanotaan ihmistä jolla on valtaa, mutta ei käytä sitä kuin vain erikoistapauksissa?

- Pitäytyy vallankäytöstä tarkoituksellisesti, ei hyppäile sotiin kuten kenraalit yleensä vaan on älykkäämpi jotta pitää omana tietonaan sen vallan, ja auttaa sitten jos joku on oikeasti vallan tarpeessa.

• missiot

Noinhan se pitäisi tehdäkin. Silloin valtaa tulee käyttää kun on sen aika ja mahdollisuus.

• kinkkaavajenni

Jos Jenni Haukio tulisi itkien minulta pyytämään apua: paiskaisin oven kiinni ja sanoisin: soita itse ambulanssi, ellei sitten häneltä puuttuisi kokonaan toinen jalka ja vertavuotavana kinkaten tulisi pyytämään apua...

• ei.kiinnostaisi.tittelit

Siinäkin tapauksessa ulostaisin päällensä.

• määräämällämukavaa

Mutta jos vaikka voisi määrätä toiselle vaikka mukavia yöunia, olisi hyvä juttu, jos vain toivomalla voisi "määrätä" toiselle hyviä unia jos haluaisi.

Määräämällä voisi vain määrätä leppoisia ja mukavia unia toiselle :D

• ihanrauhassa

Ehkä sitä "määräämälläkin" voisi saada hyviä asioita aikaan.

• näinkävisikin

Jos tyttöset näkevät pahaa unta, Komentelija ilmestyisi uneen. Määräilisi pahat unet pois ja hyvät unet tillalle, tyttösille, Huitoen villisti käsillään samalla.

• klehfi

Huru & Muru Höyhensaarilla.
      Bermudat & stringit mätsää tietty toki jep..
      Näihin kuviin..jepujee

• mukavakomentaavääpeleitä

Mutta itselläni tuo julmuus komentaessa miehiä, kyllästyttääkin välillä, kun komennustehoni on yliluutnanttia, mukava on määräillä jotain kantahenkilökunnan vääpeleitäkin tekemään mitä itse haluan, mutta:

Kuningasajatus päivälle olisi ollut kuitenkin tuollainen että: pojatkin uskaltaisivat sanoa tytöille että ovat ihastuneita heihin, ja että tytöt eivät aina suhtautuisi vihamielisesti, vaan vastaisivat mukavasti.

• kasvotusten

Ehkä olisi hyvä määrätä ihmiset kohtaamaan toisensa ja puhumaan keskenään, koska muuten ei voi kunnolla ymmärtää toista ihmistä.

• määrääjä

"määrääjä
      1.11.2018 21:29
      Tiukassa tuntuu olevan. "

"BenNetFuhrer
      1.11.2018 22:05
      Siis ootko sä ny munan vai kanan perässä? ;)"

Nalkissa. Munani on kanan perässä. I'm Stucked!

• määrätäänkaikkea

Laitan itse määräyksen: Kaikkien surullisten nuorten naisten kuuluu olla iloisia.

Tämä on määräys.

• hyvääyötä

Hyvä määräys.

• Nimimerkki "MinäJaneMissäTarzan" kirjoitti:

MinäJaneMissäTarzan
      1.11.2018 23:05

"Ei tarvitse kertoa :) Minun kaivattuni nimi alkaa M-kirjaimella.

Sinulla siis on jokin keino ottaa yhteyttä häneen? Minulla ei ole puhelinnumeroa, mutta ehkä saisin sen ongittua jostakin, jos ei ole salainen. Mutta koska en tiedä, onko hän varattu, en sitä ikimaailmassa tekisi."

VASTAAN:

Nyt sitten löytyi mystisen "M-miehen" kaipaaja, joka minä en ole.

En myöskään halua, että minua vedetään tukasta luolaan!

Onnea matkaan vain nimimerkille "MinäJaneMissäTarzan",
      kun etsii "M-miestään"!

P.S. Olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä,
      nimimerkilläni.

• nauratti

pitkästä aikaa joku täällä oleva kommentti. :) Nämä viestit on yleensä niin tylsiä, pahansuopaisia tai masentuneita etten ole pahemmin viitsinyt edes käydä täällä.

• ALOITTAJA , nimimerkillä "määräjä" kirjoitti:
      "Tiennyt sen jo pidemmän aikaa."

Tuo lause, josta puuttuu "olen"-sana paljasti henkilöllisyyteesi,
      Vuosaaren mies. Ja loppujen kommenttiesi sanavalinnat
      vahvistavat sinut timo-trolliksi. (Sopii yrittää kiistää, mutta en
      minä ole niin tyhmä, että uskoisin.)

Määräjän nimi alkaa T-kirjaimella.
      (Tunnistus suoritettu onnistuneesti.)

• Addiktoituneelle

Korvien välissä surisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11047
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      80
      3812
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3780
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3248
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3217
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      43
      3080
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3078
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2023
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      24
      1749
    Aihe