Mitä tekisit, jos kumppanisi piilottaisi fb-kaverinsa? Omani teki sen...
Taustalla sellaista, että kyselin hänen kavereistaan, joista paljastuikin että oli monia ex-partnereita ja treffikumppaneita. Pyysin häntä poistamaan kavereista treffikumppanin, jota hän tapaili samaan aikaan kuin minua, hetken aikaa silloin kuin tapasimme.
Mitä tekisit jos kumppanisi piilottaisi fb-kaverit
13
759
Vastaukset
Mitä jos keskustelisitte asiasta?
Pyytäisin joskus saada nähdä nuo kaverit. Jos hän ei näytä, voit vetää siitä omat johtopäätöksesi. Jos taas et kehtaa pyytää, niin kannattaa miettiä miksi.- jotainrajaa
Keskusteltu on. Hän vetoaa vapauteensa suojata yksityisyytensä somessa kuten haluaa. Erikoisesti tämä sattui väännön yhteyteen, joka meillä oli siitä treffikumppanista, tai siis siitä, että miksi edelleen on hänen fb-ja instakaveri.
Mä piilotin myös kaverilistani häneltä. Vaikuttaa siltä, että suhde saattaa vedellä viimeisiään. Ei tällainen salailun ilmapiiri ole rakkautta. jotainrajaa kirjoitti:
Keskusteltu on. Hän vetoaa vapauteensa suojata yksityisyytensä somessa kuten haluaa. Erikoisesti tämä sattui väännön yhteyteen, joka meillä oli siitä treffikumppanista, tai siis siitä, että miksi edelleen on hänen fb-ja instakaveri.
Mä piilotin myös kaverilistani häneltä. Vaikuttaa siltä, että suhde saattaa vedellä viimeisiään. Ei tällainen salailun ilmapiiri ole rakkautta.Joo eihän siinä mitään pahaa ole sinänsä suojata facebooktilinsä. Kunhan näyttää ne kaverit sinulle pyydettäessä.
- Virhe.Käsittelyssä
Ei se kumppani voi tietää kaikkea toisen puolikaan lapsuuden kaveroita, se on normaali ja pitää ollakin sellainen.
Oma vapaus ja oma tilaa pitää olla, eikä ilmoittaa jokaisesta asioista kumppanille.
Esim."Minä käväisen vessassa". 🚽 💩- Wroom
On aivan eri asia piilotella. Ei tavallisia ystäviä, tuttavia ja sukulaisia tarvitse piilotella ja estää ettei kumppani niitä näe. Eikä kukaan käy salaa vessassakaan. Sotket asioita.
Aloittajan mies todennäköisesti säätää usean naisen kanssa edelleen, kuten teki suhteen alussakin jo.
Oma tila ja vapaus voi olla myös läpinäkyvää, kun on puhtaat jauhot pussissa, ei tarvitse peitellä jälkiä. - llllll
Wroom kirjoitti:
On aivan eri asia piilotella. Ei tavallisia ystäviä, tuttavia ja sukulaisia tarvitse piilotella ja estää ettei kumppani niitä näe. Eikä kukaan käy salaa vessassakaan. Sotket asioita.
Aloittajan mies todennäköisesti säätää usean naisen kanssa edelleen, kuten teki suhteen alussakin jo.
Oma tila ja vapaus voi olla myös läpinäkyvää, kun on puhtaat jauhot pussissa, ei tarvitse peitellä jälkiä.Mistä näit että ap on nainen eikä mies?
- EräältäNaiselta
Ei kuulosta normaalilta. Epäilisin heti jotain :(
- eimustiasukkiajalassa
Mustasukkaisuus on ikävä ominaisuus.
Naisellasi voi olla miespuolisia kavereita myös facen ulkopuolella, et sinä niistäkään tiedä mitään. Mietipä sitä.- llllll
Mistä näit että aloittaja on mies?
- Nainenvaann
En tehnyt mitään, siinäs salaa. Itse en salaa kun ei ole syytä. Eikö se ole jokaisen oma asia?
Jos ikinä salasuhdetta tulisi se kyllä paljastuisi muutenkin kuin fbn kaverilistasta. :D - fb-club
Tuohan on ...vaikeaa...piilottaa nyt koko futisjoukkue?!!!
- näin.se.menee
Ikuinen pelimies ei pääse karvoistaan. Aina pitää naisia varalla jos suhde kaatuu.
- naistenreissutaimaassa
Nauraa räkättäisin, koska se on ihan turhaa. Näkyy ne tykkäykset, jos vastapelurin sivuilla, kun se riippuu niiden julkisuudesta. Turhaan kavereitaan eli entisiä ja nykyisiä sussujaan piilottelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053