Tuli viime kesältä Euroopan kierroksella ajettua Unkarissa ja tietenkään en mistään tiennyt näistä moottoritiemaksuista. Nyt niitä on tullut jo kolme kappaletta (yht. 230€). Mitäkö seuraa jos jätän ne maksamatta?
Moottoritiemaksu
3
1019
Vastaukset
- KantsiiMaksaa
Interpol etsintäkuuluttaa sinut, menetät kansalaisuuden ja saat elinikäisen moottoritiellä kävelemiskiellon ja joudut Pattayalaiseen vankilaan tyttöystäväksi kunnes et ole enää haluttava.
- Luottotiedot
Etkö muka osaa lukea? Maailmalla on yleinen käytäntö, että osa moottoriteistä on maksullisia. Unkarin maksulliset moottoritiet on hyvin merkitty ja aina on myös ilmainen, hitaampi tie vaihtoehtona.
Perijänä on yksityinen moottoritieyhtiö. Mitähän arvelet, että seuraa, jos jätät jollekin eurooppalaiselle yritykselle laskut maksamatta?- Hmmmmm
Rahalla siitä selviää, toisin kuin ne huutajat jolla sitä ei ole. Pienet ulkomaan sakot kun voi jättää maksamatta, koska eivät ole ulosotto kelpoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056