M. Olet kaukana, Olet ajatuksissani kuitenkin aina enkä sinua unohda koskaan.
Mitä sanoisit jos näiden vuosien jälkeen kohtaisimme. Lähtisitkö kanssani kahville?
Olet saanut myös huomata että muistan ja pidän mitä lupasin.
Elämäni Nainen
41
1077
Vastaukset
- Tähdetsilmissä
Kyllä mie lähtisin <3
- syötäväh3merkkiä
❤😻🧜♀️
- mielelläni
Todellakin mentäisiin kahville. Nyt on meijän aika
Olen niin utelias ihminen, että voin heti
luvata lähteväni (julkiselle) paikalle kahville.
Siinähän ei mitään vaaraa ole, olitpa kuka hyvänsä,
kun vähintään kahvipaikan henkilökunta on paikalla.
Näin vastaisin minä, jos ap. minulta kysyisi.- arveluttavaa
Missä asut lähdetään kahville? Tuletko yksin vain hoitohenkilökuntasi kanssa?
arveluttavaa kirjoitti:
Missä asut lähdetään kahville? Tuletko yksin vain hoitohenkilökuntasi kanssa?
Ne jotka tietävät asuinpaikkani,
tietävät myös, että minulla on vain hoidokkeja
(eläimistä ihmisiin).
Ja kuka tahansa niistä ihmisistä, jotka tietävät
osoitteeni, saattaisi olla tapaamisen arvoinen henkilö -
mies tai nainen.
(Sivulliset ilkeilijät luuloineen ja mutu-tietoinen kiinnostavat vähemmän.)- kaukanaon
Nainen, uskaltaisitko sanoa jotain jos kohdattaisiin vaikka kaupassa tai jossain ihan yllättäen. vai kääntyisitkö vain pois? Mnä ainakin kohteliaasti tervehtisin ja voisin kysäistä kuulumiset.
Tai yleensä miten reagoisit tilanteeseen? - asjallisesti
kaukanaon kirjoitti:
Nainen, uskaltaisitko sanoa jotain jos kohdattaisiin vaikka kaupassa tai jossain ihan yllättäen. vai kääntyisitkö vain pois? Mnä ainakin kohteliaasti tervehtisin ja voisin kysäistä kuulumiset.
Tai yleensä miten reagoisit tilanteeseen?Kyllä minä tuttuja moikkaan jos ne moikkaavat mua. En lähtis karkuun.
- lähtisinmutta
Ai perhana. Pitäskö alkaa kahvinjuojaksi. 🙃
- SulleEitietenkää
Kahvia vaan vaikkapa ??? mitä nyt ikinä haluatkaan juoda Bissee :-)
- Äläyritäkaunis
Sä juot kahvia huolella 😍
- eimennäkahville
Persettähän sä vaan muistelet
- eimennäkahvillekaan
Eikä mihinkään muuhunkaan, mulla on mies sitä varten elämässä ollut jo monta vuotta.
Tämä ei sovi minuun.
En ole koskaan harrastanut irto-
tai pelkkiä seksisuhteita.
Joten minun "muisteluni" tuossa mielessä
perustuisi pelkille fantasioille!
- Yksiämmä
Niin ketä ämmää kaipaat?
- kaukanaon
Etunimi alkaa M kirjaimella..Jos joku neitonen todella lähtis ihan vaan kaffeelle tai vaikka syömään niin voitas tavata ruotsin risteilyllä joku kerta
- Mnainentäällä
kaukanaon kirjoitti:
Etunimi alkaa M kirjaimella..Jos joku neitonen todella lähtis ihan vaan kaffeelle tai vaikka syömään niin voitas tavata ruotsin risteilyllä joku kerta
Juu, risteilyllä.... Lenny Kravitzin sanoin.... Again....
- Mnainentäällä
Niin ja matkaa alle 10 km🤭
- kaukanaon
Mnainentäällä kirjoitti:
Niin ja matkaa alle 10 km🤭
Matkaa taitaa olla aikalailla paljon enemmän kuin 10 km. Jos ois 10 km ja tietäisin että tämä ihminen lähtisi vaikka kaffeelle niin tuon matkan taittaisin vaikka juosten. Mut ei onnistu ihan noin helposti.
- Mnainentäällä
kaukanaon kirjoitti:
Matkaa taitaa olla aikalailla paljon enemmän kuin 10 km. Jos ois 10 km ja tietäisin että tämä ihminen lähtisi vaikka kaffeelle niin tuon matkan taittaisin vaikka juosten. Mut ei onnistu ihan noin helposti.
Oletko varma ettei oo vaihtanu maisemaa jo ajat sitte.... kuinkas pitkä välimatka teillä sitten on?
- utopiaa
Ois ollut ihana nähdä joskus. Täälläkin jäin vain niin yksinäiseksi. Tiedän ettemme kohtaa. Se jää vain ajatukseksi kuten täällä kaikki. Älä ruoki enempää mitään. Meen nukkumaan.
- sullemiehelle2014
Luottamus on niin kovin heikko ja hauras välillämme etten tiedä miten se ikinä voisi vahvistua tai edes parantua pienesti välillämme...nykyisellään ei koskaan....
Kyllä minä kahville julkiseen paikkaan lähden mielelläni
kuulemaan, jos joku kokee, että jotakin keskusteltavaa olisi.
Enhän minäkään ajatellut tänään mitään pahaa ihmisistä, jotka
istuivat toistensa ympäröiminä iltapäivällä ja alkuillasta kahvipaikoissa,
joiden ohi kuljin. Istuivat julkisella paikalla, vaatteet päällä vähän kahvittelemassa ja juttelemassa?
Eivät ne "ukot ja akat" minusta kovin syntisiltä näyttäneet!
(Se on tietysti eri asia, jos siellä kahvilla aletaan istua vähän väliä.
Ja muutenkin on jatkuvasti olevinaan asioita, joista pitää keskustella
harva se päivä, juurtajaksain ja toinen toistaan silmiin tuijotellen.)- SelvänNäkijäTäälläMoi
Naisen nimi alkaa m:llä.....mmmmm.....Maaaarr, onko se Maria?
Ja sinun nimi alkaa....J:llä.......JJJJJ.....eeeeee.....Joosua, Jeesus, Joooooosef....John?- kaukanaon
Ei oo Maria eikä Maaria vaikka nuokin ovat ihan kivoja nimiä. On muitakin M kirjaimella alkavia etunimiä.
- justthinkingagain
kaukanaon kirjoitti:
Ei oo Maria eikä Maaria vaikka nuokin ovat ihan kivoja nimiä. On muitakin M kirjaimella alkavia etunimiä.
Onko se Miia?
- kaukanaon
justthinkingagain kirjoitti:
Onko se Miia?
Eipä ollut Miiakaan.
- kysyn.ensin
Minä vuonna tapasitte? Mihin kirjaimeen hänen nimensä päättyy? Minkä lupauksen olet antanut?
- kaukanaon
Tavattu kauan sitten ekan kerran. Viimeinen kirjain a. Lupasin kysyä pari asiaa kohdatessa tai muulla yhteyskeinolla. ja lupasin sen että kysyn jokatapauksessa. Nyt on tullut aika esittää kysymykset. En tiedä saanko koskaan vastausta mutta uskon että se ihminen muistaa että aion
kysyä ne asiat. Ja hän tietää että en unohda sitä. - kaukanaon
Painovirhehän tohon tuli. Lempinimen viimeinen kirjain u ja se oikea viimeinen kirjain piti olla i.
- luulotitsestäsi
kaukanaon kirjoitti:
Painovirhehän tohon tuli. Lempinimen viimeinen kirjain u ja se oikea viimeinen kirjain piti olla i.
Ehkä sinunkin kannattaisi ottaa huomioon sellainen asia, ettet sä voi tunkea ihmisen elämään yhden tapaamisen perusteella ja olettaa, että hän kaipaa sinua itseäsi mitenkään ja on tässä elämässä automaattisesti sinua varten, kun saavut hänen elämäänsä kuin joku euroopan omistaja. On sulla suuret...
- kaukanaon
10 v yhdessä. Ei ole hetken juttu kuitenkaan. Jotain vain tapahtui sitten.. Enkä ole tunkemassa kenenkään elämään.
Eikä varmaan kaipaa. mut ystävinä eri teille menty. Enkä ole myöskään tunkemassa takaisin.
Toivon vain että hänellä on kaikki hyvin ja että on onnellinen. Että silleen.
Jos itse sanois että haluu tavata/käydä kaffeella niin se ois ok mun puolesta.
Mut en sen enempää ajatuksia enkä toiveita siitä elättele. - joseiooeihaittaa
kaukanaon kirjoitti:
Tää arvais, että lempinimi on muru...
- Mnainentäällä
kaukanaon kirjoitti:
No, oikeassa olet....minuun sopii hyvin nämä kirjaimet ainakin😮
- kaukanaon
joseiooeihaittaa kirjoitti:
Tää arvais, että lempinimi on muru...
No ei ihan ollu muru.
- kaukanaon
Mnainentäällä kirjoitti:
No, oikeassa olet....minuun sopii hyvin nämä kirjaimet ainakin😮
No sillä lailla. En kyllä tosin vois vielä uskoa että se sinä olisit. Mikä on sun toisen nimen eka ja viimeinen kirjain. ? Katsotaan miten lähelle osuu
- joseiooeihaittaa
Ei haittaa tässä palstan palapelissä..
- jokumuukuin
kaukanaon kirjoitti:
No sillä lailla. En kyllä tosin vois vielä uskoa että se sinä olisit. Mikä on sun toisen nimen eka ja viimeinen kirjain. ? Katsotaan miten lähelle osuu
t ja s
- kaukanaon
Ei osu. mut eipä sillä väliä.
- kaukanaon
joseiooeihaittaa kirjoitti:
Ei haittaa tässä palstan palapelissä..
Ei todellakaan haittaa
- kaukanaon
kaukanaon kirjoitti:
Itseasiassa olen melkoisen varma että hän ei ainakaan täällä ole lueskelemassa. näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4113262V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!964705Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1194246- 513728
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳573453- 1203397
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512345- 472329
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul322100On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151763